1| Hasta Sorunsalı

9.4K 541 385
                                    

psychologist (psikiyatrist)

Lütfen okumaya başladığınız tarih ve saati yorumlara yazın.

"Hayır beni ondan ayırmayın! Ji Hoon 'a götürün beni!"

Kırmızı küt kesilmiş saçlarım havada savrulurken beni kollarımdan tutup havada götüren iki iri yarı erkek kuzenime belki de hayatlarında duymadıkları kadar ağır küfrediyordum. Tekmelerim havada amaçsızca hareket ediyor, fazla kasılmaktan dolayı baldırlarıma hafif bir ağrı veriyordu.

"Taehan! Han Se! Yah! Bırakın beni diyorum size!"

Taehan suratını buruşturarak bana bakmıştı. "Sunyeon lütfen sadece kes sesini. Hastasın ama iyi olacaksın."

"Ben hasta değilim diyorum! Neden anlamıyorsunuz? Ji Hoon 'a aşığım ben!"

Han Se yüzündeki bıkkın ifadeyle gözlerini devirmişti. "O piçe aşık değilsin. Sadece öyleymiş gibi hissediyorsun."

İtirazlar edip çekinmeden küfrederken ikisi de beni bir an olsun yere bırakmayıp bir kapıdan içeri geçirdiler.

"Getirdiğiniz için teşekkürler. Şimdi, lütfen bizi yalnız bırakın."

Beyaz renkteki masanın diğer tarafında oturmuş genç bir adam vardı. Kahverengi saçları düzgünce taranmış, alnının bir kısmını açık bırakacak şekilde kaşlarının hizasına dökülmüştü. Üzerinde beyaz boğazlı bir kazak vardı.

"Oturun lütfen." Genç adam eliyle önündeki koltuğu işaret etti. O söyleyene kadar ayakta dikildiğimin farkında bile değildim.

"Önce şunu söylemekle başlayayım Bayan Min. Siz hasta değilsiniz."

Başkalarının anlamamakta ısrar ettiği şeyi daha ilk konuşmamızda söylemişti.

psychologist | namjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin