Küçüklüğümüzün dizisi Element Avcıları adındaki çizgi diziyi hatırlayan var mı?
"Tekrardan merhabalar Bayan Min."
Doktor Kim Namjoon bugün füme rengi kazak giymişti. Saçları her zamanki kusursuzdu ve gamzeleri de arada bana göz kırpıyordu.
"Doktor Kim... isteğim dışında yüz göz oluyoruz. Bu yüzden pozitif bir cevap beklemeyin benden."
Ellerini düzgünce masanın üzerinde birleştirdi. Başını öne eğerek gülümsemişti. "Haklısınız Bayan Min."
Dosyasını karıştırmış ve kahverengi gözlerini tekrar bana çevirmişti.
"Lütfen bana ilk gününüzü anlatın."
Gergince dudağımı kemirmeye başladığımda gözlerim kısılmıştı. "Tam olarak ne zamanı anlatmam gerekiyor?"
Masanın üzerinde duran kalın tükenmez kalemi parmakları arasında çevirdi. "Sizi kaçırdığı ilk gün."
Söylediği söze karşın kaşlarım çatılmıştı. Ji Hoon beni kaçırmış sayılmazdı, onu seviyordum ve o da bizim birlikteliğimiz için çabalamıştı sadece. Yöntemlerinin insanlar tarafından farklı karşılanması tamamen saçmalıktı.
"Beni kaçırdığı ilk gün ondan korkmuştum. Kötü birisi olduğunu düşünmüştüm, çok önyargılıymışım."
"Kendinize öyle demeyin lütfen."
"Bana vurmuştu. Eli serttir, acıttığını itiraf etmeliyim. Telefonumdan abimin numarasını istemişti. Ona vermedim. Şifre koymuştum ve kıramazdı da. Onu ayrıca telefonuma farklı kaydetmiştim."
Ağzımdan kaçan bir kıkırtıya engel olamamıştım. "Tembel Hayvan tam da abime uyan bir kalıp."
"Abinizi seviyor olmalısınız."
"Hah, asla. Ondan nefret ediyorum. Uyuz herifin tekidir kendisi."
"Devam edelim isterseniz."
Başımı onaylarcasına salladım. Ellerimi kucağımda birleştirmiştim. Titremelerini ancak bu şekilde saklayabilirdim çünkü.
"Aç ve susuz bıraktı günlerce, Doktor. Her lanet gün bıçak yaraları açtı ama bunun için ona asla kızmadım."
"Siz ona zarar verir miydiniz? Çünkü onu seviyorsunuz."
Düşüncesi bile korkunçmuşcasına kafamı iki yana sallayıp ona bakmıştım. "Yapamam, yapmam."
"Bayan Min... onun size olan sevgisini bir kez daha düşünmelisiniz çünkü seven insan sevdiğine böyle yapmaz."
Yerimden kalkıp kapıya yürümüştüm. "Yalan söylüyorsun. O beni seviyor."
Herkes yalan söylüyor Ji Hoon, nerdesin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychologist | namjoon
FanfictionKim Namjoon, Stockholm Sendromu olan bir hastanın psikiyatristiydi.