"Park Jimin, Tanrı senin belanı saniyesi saniyesine versin seni lanet olası!"
Fakülteden başka bir arkadaşım olan Park Jimin Jeon Jungkook 'un onu nefessiz bırakan ellerinden kurtulmaya çalışırken onları sakince izliyordum. Tepki vermek isterdim ama aklım fena karışıktı.
Dünden beri Doktor Kim Namjoon 'un dediklerini düşünüyordum. Aptal değildim, ne yapmaya çalıştığını çoktan anlamıştım. Bir şeylerin farkına varmamı sağlamak için ona olan hislerimi kafamda tekrar tarttırıyordu. Gerçekten Ji Hoon 'u sevmiyor muydum? O beni sevmiyor gibi duruyordu ama buna inanmak istemiyordum.
Doktor Kim Namjoon annemle babama genel gidişatımın olumlu yönde gittiğini söylemiş olmalıydı çünkü artık bazı şeylere daha fazla izin veriyorlardı. Odamdan çıkabiliyordum ve evin içinde gezebiliyordum. Başkaları için önemsiz, benim için devasa bir adım.
"Yah Sunyeon-ah benimle hiç ilgilenmiyorsun sen!"
Park Jimin gözlerinin önüne düşen mavi saçlarını üfleyerek gözlerinin önünden çekerken bana kullandığı kızgın ses tonunun aksine sevimli görünüyordu.
"Biraz... düşünceliyim. Kusura bakma Jimin."
"Ne hakkında?"
Dudağımı ısırarak onlara bakmıştım. Bunu söyleyip söylememekten emin değildim.
"Belki de yani küçük bir ihtimal de olsa o doktor haklı olabilir mi? Yani her şey bir zihin oyunu olabilir mi? Böyle bir ihtimal var mı?"
Park Jimin kenardaki yastığı kaptığı gibi koluma vurmuştu. "Bunu daha erken fark etmen gerekiyordu aptal."
Korkuyorum Ji Hoon, beni sevmediğinden korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychologist | namjoon
FanficKim Namjoon, Stockholm Sendromu olan bir hastanın psikiyatristiydi.