Informacja + teoria spiskowa

4.3K 175 24
                                    

Oczywiście jak zawsze zapomniałam coś napisać w notce pod rozdziałem. A właściwie zapomniałam napisać dwa cosie.

Ludzie zazwyczaj zaczynają od złych wiadomości, więc niech będzie.

Złą wiadomością, jest to, że znowu, bo już po raz drugi, zbliżamy się do końca. Jeszcze ze dwa rozdziały i druga część tego opowiadania dobiegnie końca...
Mam nadzieję, że pocieszy Was choć trochę fakt, że planuję już coś nowego, o czym na pewno niedługo dowiecie się czegoś więcej.

Teraz przyszedł czas na tą dobrą wiadomość.

Jak już pewnie większość z Was wie, wczoraj (ku wielkiej radości fandomu na całym świecie) Marvel wreszcie udostępnił zwiastun Avengers Infinity War!

Film ma się pojawić w Maju 2018 roku, więc w sumie nie jest tak źle.

Dla osób, które jeszcze nie widziały zwiastunu, albo chciały by go obejrzeć ponownie:

Oprócz jak zawsze przystojnych, choć trochę zarośniętych Chrisa i Sebastiana (tak przyznaję się, że zwracałam uwagę głównie na nich xd), pewnie zauważyliście, że Paul, pojawił się jako Vision w bardziej "ludzkiej wersji".
Bracia Russo szukają natomiast około dwuletnich bliźniąt (chłopców) do filmu i w internetach powstają teorię, że najpewniej chcą wprowadzić do fabuły dzieci Wandy Maximoff i Visiona (w komiksie mieli oni własnie bliźnięta).

Co sądzicie o tej teorii? Ja osobiście uważam, że mogliby wprowadzić taki wątek w jednej ze scen po napisach.


Avengers: The Past is Back.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz