▪DM 7▪Ameliyat

32.2K 771 112
                                    

Silaaam canlarım . Kb baya beklettim. Sorry ama sınavlarım vardi onlara çalıştım.

Cansu Birce'den :

Göz kapaklarımı keskin bir ağrıyla açtım. Hastane odasındaydım. Şimdi hatırladım en son ameliyata girerken ağlıyodum. Sonrasında hiç bir şey hatırlamıyorum. Acaba Savaş nerde ? Yavaşca yerimden doğruldum. Hastane terliklerini giydim ve yürümeye başladım. Yavaş adımlarla odadan çıktım. Savaş'ı arıyordum. Bi odanın önünden geçerken gözüme yarasına pansuman yapılan biri takıldı. Bu...bu Savas'tı ama nasıl olur ki ? Ben ameliyata girerken çekip gitmişti. Kesin o zaman biriyle kavga ederken oldu. Odaya doğru gittim. Pansumanını yapan hemşireler odadan çıktı. Bende Savaş'ın yattığı yerin yanındaki sandalyeye oturdum. Yarası karnının sol kısmındaydı. Savaş böyle basit yara alacak biri değil gafil avlanmış olmalı. Sonrada acıdan bayılmış sanırsam. Uyurken çok masumdu. Siyah dağınık saçları esmer tenine çok yakışmıştı. Hayata 1-0 önde başlamış resmen. Yada sonradan böyle oldu. Onu izliyordum. Aslında üzulmüştüm her ne kadar bana kötü davransada sonuçta oda bi insan bi annenin evladı. Acaba bu kadar kaba olmasının sebebi neydi ? Neden mafya olmayı seçti ki ? Ve hala kafama takılan soru Neden beni kaçırdı ? Neden ben ? Belkide anne şefkati görmediği için böyle mafya olmayı seçmiştir. Ona acıdım. Yavaşca başını okşamaya başladım. Yüzünü buruşturmaya başladı. Sanırım ağrısı vardı heran uyanabilir. Okşamayı bırakıp ayağa kalktım gitmeliyim. Beni burda görmemeli. Hızlı adımlarla kapıya doğru yürüyordum ki başıma çok keskin bir ağri girdi. Başım felaket şekilde dönüyordu. Gözlerim kararmaya başladım. Yanımdaki hemşirelerin ilaçları vs koyduğu servis masasına tutundum. Ama başımdaki ağrı geçmemişti. Daha fazla bedenim dayanmadi ve yere yığıldım. Yere yığılmamla masa düştü ve her şey etrafa saçıldı. Hatırladığım son şey bu oldu.

Savaş'tan :

Gözlerimi gürültüyle açtım. Gürültünün geldiği yere baktığımda yerde bi kız yatıyordu. Etrafada ilaçlar vs. saçılmıştı. Bidakka bidakka bu kız Cansu. Yatakta doğruldum. Karnıma ağrı girdi. Umursamadım zaten acımıyordu. Gittim hemen Cansuyu kucağıma aldım ve yatağıma yatırdim. Hemşireleri çağırdım. Bağırmamla Sena da odaya geldi.
- Lan ! Sena noldu lan bu kıza ! Neden bayıldı bu kız ?
- Savaş bu bayılma ayağa kalkmasından kaynaklı. Yerinde kalmalıydı. Vücudu dayanamamış. Çünkü yatması gerekiyordu. Şimdilik yapabileceğim bir şey yok uyanmasinı bekleyeceğiz.
- Lan ya uyanmazsa ! Sikerim belanı
- Merak etme Savaş uyanıcak , dedi ve dışarı çıktı. Yatağın yanındaki sandalyeye oturdum. Cansu bu odada ne arıyodu ? Neden bu odaya geldi ? Cansuyu incelemeye başladım. Mankenleri kıskandıracak cinste bi güzelliği vardı. Çok masumdu. O anda mırıldanmaya başladı :
- Bırak beni ! Lütfen vurma bana lütfen ! Canım çok acıyor. Anne kurtar beni nerdesin annecim ? Neden beni buraya bıraktın ? Burda beni dövüyorlar! Lütfen anne geri al beni , benim hiç bir suçum yok . Anne an-ne....
Bu sözleri sarf ederken kendinde değildi ve terlemişti. Bu kıza acımaya başladım. Anlaşılan oda benim gibi çok acı çekmişti küçükken. Ama yapacak bir şey yok. Doğru ! Onun bir suçu yok ama o abisinin yaptıklarının bedelini ödeyecek. Kurtuluşu yok . Sandalyeden kalktım. Odadan çıkıp Sena'yı çağırdım. Ona ben gelene kadar Cansu'nun başında durmasını. Hiç bir yere gitmesine izin vermemesini söyledim. Gerekirse hırçınlaşırsa sakinleştirici yap dedim. Başını sallayıp odaya girdi. Bende hemen hastaneden çıkıp arabaya atladım. Şimdi o eczaneye gidecektim. Aslında bunu ameliyattan önce yapmayı planlıyordum ama şimdiye kısmetmiş. Eczaneyi bulmak hiç zor olmadı. Hemen içeri girdim. O günkü kızlardan sadece biri vardı. Ama bana testi veren kız yoktu. Kız beni görünce geri geri gitmeye başladı. Tanımıştı. Gittim ve çenesini kavradım.

-Konuş lan ! Neden hamilelik testi çift çizgi çıktı !!!

-Ba - ba kın be-bey-fen-di be-en h-iç birşey bi-bilmiyorum

-Yalan söyleme lan bana konuş !! diye bağırdım. Sesim eczaneyi inletmişti.

-Ta- ta- mam lü-lütfen çe-nemi bı - bı rak ko-nuş ucam , dedi titrek sesiyle. Korkmuştu. Amacımda buydu zaten. Çenesini bıraktım. Dökülmeye başladı:

- O testin çift çizgi çıkmasını arkadaşım sağladı. Ben yapmadım gerçekten. Benim hiç bir suçum yok. Ben yapmayalım dedim ama engel olamadım. O anda da siz girdiniz içeri.

-Nerde o !!

- O gitti

- NEREYE LAN NEREYE !

-Almanya'ya orda okuyor.

-Okulunun adı ne ?

- ####### Üniversitesi

- Pekiii bu arkadaşının ismi ne söyle bakalım !

- Sinem Başaran

- Tamam . O arkadaşını görürsen söyle onun hayatı artık bitti , dedim ve göz kırpıp çıktım. Sonra Ege'yi aradım. Kızın bilgilerini verip okuldan atılmasını sağlamasını ve başka okullarada alınmamasını sağlamasını söyledim. Bu da halloldu. Şimdi gelelim Cansu'ya . 1 Hafta içinde tamamen iyileşicek. O zamana kadar ona evde bazı işkenceler yapıcam. Piskolojik baskı uygulucam. İyileştikten sonra da fiziksel işkenceleri başlıcak. Hemen arabaya atlayıp hastaneye gittim. Cansu'nun odasına girdim. Hala uyuyordu. Sena beni görünce ayaklandı. Bu odada kamera olduğunu farkettim. Sena'dan Cansu'nun yattığı odadaki , kapısın önündeki ve benim odamdaki kamera kayıtlarını istedim. Başını sallayıp odadan çıktı. Cansu'nun yanına oturdum. Saçı önüne gelmişti. Boncuk boncuk terliydi. Elimle saçını yavaşca kenara çekiyodum ki bi anda elimi tuttu. Şaşırmıştım. Sonra gülümsedi ve :

- Anne seni çok seviyorum. Lütfen başımı okşamaya devam et anne lütfen. Bana pamuk prensesi okur musun anne ? Senin sesin çok güzel , dedi.

Elimi çekemedim hala tutuyordu. Yavaşca başını okşamaya başladım. Bunu acıdığım için değil onunda küçükken benim gibi zor zamanlar geçirdiğini düşündüğüm için yapıyordum. Hala gülümsüyordu. Melek gibiydi . Saf saf gülüyordu. Elimi yavaşca çektim. Yine bişeyler mırıldanıyordu. Duymak için biraz daha yaklaştım.

- anne... annecim iyi geceler. Işığı kapatma anne karanlıktan korkuyorum. Ya yine karanlıktaki kötü insanlar beni döverse anne .

Bu kız , bu kız gerçekten zor günler geçirmiş. Bende zor günler geçirdim. Kız kardeşime , Deniz'e küçüklükten beri sadece abilik değil anne ve babalıkta yaptım. O benim her şeyimdi. Sonra ne oldu ! Şerefsizin teki geldi ... geldi ve ........ . Ah Lanet olsun .
Sena kamera kayıtlarını getirdi. İzlemeye başladım. Cansu yatağına yatırılmıştı. Bir süre sonra uyandı. Uyandığı gibi etrafına bakındı. Ayağa kalktı. Yüzünü buruşturuyordu belli ki ağrısı vardı. Yavaş adımlarla kapıya doğru gitti.
Şimdi de Cansu'nun odasının önündeki kamera kayıtlarını açtım. Cansu odadan çıktı. Duvarlara tutuna tutuna yürümeye başladı. Kaçacaktı. Demek ben baygınken o kaçmaya çalışıyordu ve yakalanmıştı. İzlemeye devam ettim. Odalara bakıyordu. Sonra bi odanın önünden geçti. Ama hemen geri döndü ve odaya girdi. Bu bu benim odamdı.

Kendi odamdaki kamera kayıtlarını açtım. Odama giriyordu. Hemşireler de bana pansuman yapıyorlardı. Sonra hemşireler çıktı. Cansu yanımdaki sandalyeye oturdu. Daha sonra yarama baktı ve yüzü düştü. Bir süre beni inceledi. Ve korka korka yaklaştırdığı eliyle saçımı okşamaya başladı. Cansu'nun gözünden bi kaç damla yaş akmıştı. Ne yani bu kız benim için ağlıyor muydu ? Neden ama neden ? Ona o kadar kötü davranmama rağmen neden. Bu soruları bırakıp izlemeye devam ettim. Görüntüde ben yüzümü buruşturmaya başlamıştım. O da telaşla kalktı ve odadan çıkmak için kapıya doğru yöneldi. Giderken bi an durdu. Gözlerini kapadı. Düşecekti servis masasına tutundu. Ama daha fazla dayanamayıp bayıldı. Tabi bende o anda uyandım.

Demek böyle olmuştu. Uyandığı gibi beni aramaya başlamıştı. Ben kaçacak sanmıştım. Oysa o kaçmamıştı. Beni aramıştı. Ama HAYIR! Sadece kendini acındırıyor. Ve bende az kalsın buna kanacaktım. Eve gidince ona yapacaklarımı biliyorum ! İntikamımı alıcam. Gözlerinin önünde kardeşinin canına kıyıcam. Cansu bana ölmek için yalvaracak. Bana duygu sömürüsü yapmaya çalışacak biliyorum. Ama buna izin vermicem. Ona kanmıcam.

Arkadaşlarrr burda kesiyorummm ne yazık kii 😕 Bölüm dediğim gibi geç geldi. Ama çok çok özür diliyorum. Beni anlamanızı umuyorum. Hepinizi çook seviyorum. Sakın "Bi taraflari kalkti o yüzden geç yazıyo" diye bi düsunce gelmesin aklınıza. Asla öyle bir şey yok. Bende öğrenciyim ders çalisiyorum sinavlarima çalisiyorum. 😍😍😙😙💕❤💖💘💗💞💝💙💚💛💜💕💓

Duygusuz Mafya!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin