Rosies synsvinkel
" DIN TING!!! HVOR VÅGER DU AT SMIDE BANANSKRÆLLER LIGE I HOVEDET PÅ MIG? " Råber jeg af Ethan og drejer hårdt i mit plastik rat. Jeg kigger irriteret op på skærmen og kan se, at Ethans bil køre over målstregen, hvor at min først kører over 5 sekunder efter. Ethan kaster sine arme op i vejret og kigger triumferende på mig.
" Hvem vandt? Det gjorde jeg! Hvem vandt? Det gjorde jeg " Synger han for sig selv, og jeg kan ikke gøre andet end at grine af ham.
Da vi vågnede i morges sneede det. Så vi aftalte at tage en slappe dag hvor, at vi kunne lave varm kakao og spille spil. Jeg tænkte at det ville være nemt at slå dem i Mario Kart siden, at jeg selv har haft det spil men det var det så åbenbart ikke. Jeg mistænker dog Ethan for at snyde.
" Gray!!! JEG VANDT " Råber Ethan glad og kort tid efter kommer Grayson ind i stuen til os kun iført grå joggingbukser og uglet morgenhår. Hans mave er bar og hold nu op et syn. De træner begge har jeg opdaget. Det klæder dem virkeligt. Jeg har normalt aldrig kunne lide drenge med muskler men det klæder dem.
Jeg fjerner mit blik fra Graysons mave før nogen opdager, at jeg kiggede, og Grayson sender Ethan og skærmen et forvirret blik.
" Du vandt seriøst? Wow! Første gang i 5.000 år " Siger han og klapper hans bror anerkendende på skulderen. Ethan ryster ham irriteret væk.
" Jeg er bedre end dig " Giver Ethan igen. Grayson løfter udfordrende sit ene øjenbryn.
" Oh virkeligt? Bevis det " Siger Grayson og sætter sig ned i sofaen på den anden side af mig, så jeg bliver skubbet lidt ind i Ethan. Jeg giver mit rat til Grayson, og de starter kort tid efter en ny bane op.
" Rosie, du er dommer! " Siger Ethan, og jeg sender ham et forvirret smil.
" Er det teknisk set ikke spillet der er det? " Spørger jeg.
" Nej! Ethan er en snyder, hold øje med ham " Siger Grayson, og jeg nikker selvom det er underligt. Men det giver mig en undskyldning for at kigge på Ethan. Ethan er ret så dejlig. Altså bare sådan i det hele taget. Jeg tror bare aldrig, at jeg har mødt en dreng som ham.
Drengene kører de to første runder og kommer til tredje, da Ethan pludseligt hopper halvt ind over mig og skubber til Grayson, så Graysons bil kører ud i noget vand.
" HEY!!! " Råber Grayson surt.
" Hvad? Jeg gjorde da ikke noget " Siger Ethan uskyldigt. Grayson kigger over på mig med bedende øjne.
" Rosie gør noget " Mimer han med læberne. Jeg nikker og vender mig mod Ethan. Så griber jeg ud efter han rat og hiver det ud af hans hænder. Han kigger overrasket på mig, og jeg rejser mig med det samme op og begynder at løbe.
" ROSIE!!! KOM TILBAGE!!! " Råber Ethan, imens Grayson er ved at dø af grin. Jeg skynder mig ned af gangen og drejer ind af en dør som fører ind til Ethans badeværelse. Jeg skal lige til at smække døren i, da Ethan skubber den åben, og jeg falder baglæns. Jeg er lige ved at falde ned på de hårde fliser, men Ethan når at gribe fat i min arm. Jeg kigger forvirret op på ham og møder hans øjne. Han hjælper mig langsomt op på mine ben uden at bryde vores øjenkontakt.
" Du er godt nok klodset Rose " Siger han stille, næsten som en hvisken.
" Det er jeg vidst " Svarer jeg. Vi står længe og kigger hinanden dybt i øjnene. Hans mørke øjne er virkeligt nogen man kan fare vild i. Men da jeg har tænkt den tanke, trækker jeg min arm til mig og retter mig op. Jeg giver ham hans rat, og han følger bare nøje mine bevægelser med øjnene.
" Vi burde gå ud til Gray igen " Siger jeg og går forbi Ethan ud af døren. Ethan kigger efter mig, og jeg kan mærke hans blik i min nakke. Jeg trækker bare vejret dybt. Men jeg kan alligevel ikke jage følelsen af sommerfugle i min mave væk ved tanken om hvad der lige skete. Ethan Dolan har en virkeligt underlig virkning på mig, og jeg ved ikke om det er godt eller dårligt.
***
Heeeeey❤️ Tiden flyver da bare afsted! På søndag er der kun to uger til jul!😱 Hvad ønsker i jer i julegave?
YOU ARE READING
Two boys, 24 days •Dolan Twins• // Afsluttet
Fanfiction•SE TRAILER I FØRSTE KAPITEL• Dette er en julekalender og der vil komme en opdatering hver dag til og med den 24 december!(: Dette er en fanfiktion med the dolan twins, men den kan sagtens læses selvom du ikke ved hvem de er. Denne bog er skrevet s...