Kapitel 21

802 43 14
                                    

Rosies synsvinkel

Vi kommer ud af den hektiske lufthavn, og det første jeg spotter er en bil som kommer kørende og stopper foran os. Jeg kigger forvirret på den, imens at Ethan trækker mig over mod den, og Cameron åbner døren for os. Vi kravler ind på bagsædet, og jeg ser til min overraskelse Charlie side foran. Han vinker smilende til mig.

" Davs igen Rosie " Siger han. Jeg smiler overrasket og kigger over på Ethan som smiler til mig.

" Hvad hvis jeg havde sagt nej? " Spørger jeg drillende. Ethan griner. Han bliver så stille og kigger på mig med intense øjne.

" Jeg havde ikke ladet dig rejse " Siger han og lægger hovedet på skrå. Jeg smiler stort til ham, og han kysser blidt mine læber.

" Awww " Lyder det fra forsædet, hvor at Cameron sidder og kigger på os i bakspejlet. Jeg smiler op til hende, og læner mig så ind mod Ethan.

" Jeg er ret glad for, at du stoppede mig " Indrømmer jeg. Jeg har aldrig følt mig mere tilpas end lige nu, og jeg kunne ærligt godt blive van til denne følelse.

" Det er jeg også " Siger han og kysser mig på håret.

" Jeg må da indrømme, at jeg er ret glad også " Siger Charlie, og vi retter alle vores opmærksomhed mod ham. Han smiler rundt til os.

" I har gjort min december ret hyggelig! Hvad siger i til en lille sang? " Spørger han. Vi nikker alle, og Charlie trykker på noget, og kort tid efter starter min yndlings julesang at spille igennem højtaleren.

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree

Jeg smiler rundt til menneskene omkring mig og putter mig endnu længere ind mod Ethan, og jeg begynder at synge stille med.

I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All i want for Christmas is you

Ethan klemmer min hånd, som han har snuppet, og jeg smiler. Jeg kigger op på ham.

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
And i don't care about the presents
Underneath the Christmas tree

Jeg nynner med til melodien, og jeg glemmer alle mine problemer. En uventet julestemning spreder sig i mig, og jeg føler mig pludseligt mere end noget andet klar til jul. Jeg har ellers ikke tænkt meget over det, men lige nu er jeg så mega klar.

Vi kører videre og videre, og Charlie stopper op. Jeg kigger ud af ruden, og jeg kigger forvirret op på skiltet over bygningen.

Los Angeles politistation

Jeg kigger over på de andre, men de er allerede på vej ud af bilen. Jeg følger efter dem, og Ethan smækker døren efter mig og Charlie kører sin vej.

" Øh... hvad skal vi her? " Spørger jeg forvirret.

" Grayson har en overraskelse til dig " Siger Ethan. Han trækker mig med ind, tydeligvis ret begejstret, og jeg følger med. Cameron går foran os, og da vi kommer ind i en receptions lignende ting, går Cameron op til skranken og siger noget. Manden forsvinder og kort tid efter, kommer han tilbage med Grayson. Grayson smiler stort til mig, da han ser mig, og han løber over mod mig. Ethan slipper min hånd, og jeg bliver omfavnet af Grayson.

" Hvor er jeg glad for at se dig Rosie " Siger han glad og svinger mig rundt. Jeg griner og hviner, og alle de seriøse politimænd kigger over på os. Han sætter mig ned, og jeg griner.

" Jeg er også glad for at se dig " Siger jeg og smiler til Grayson. Han smiler stort.

" Imens Ethan hentede dig i lufthavnen, har jeg lavet lidt ting " Fortæller han. Jeg lytter interesseret.

" Dit brev indeholdte nogle ting, som jeg gik lidt videre med " Fortæller han. Jeg kigger med store øjne på ham.

" Daniel er faktisk en berygtet drug dealer, og han er anklaget for flere tyverier og endda et mord! Da han vendte tilbage denne morgen, lokkede politiet og jeg ham i en fælle, og han er nu bag tremmer " Fortæller Grayson. Jeg taber bogstaveligt talt min kæbe, og jeg tager mine hænder op foran min mund.

" Seriøst? " Spørger jeg, og de nikker alle 3. Jeg begynder så at hvine og danse som en sindssyg, og alle på stationen kigger på mig. Men jeg er ligeglad.

" Det er jo det mest fantastiske nogensinde! " Siger jeg glad, og jeg omfavner så begge drenge. Jeg knuger dem ind til mig, og jeg gør tegn til, at Cameron skal være med. Hun kommer grinende hen og tilslutter sig gruppekrammet.

" I er de bedste " Siger jeg glad ind mod deres hoveder, og de smiler alle. Og i det her øjeblik, har jeg aldrig følt mig mere taknemmelig.

***

Så får jeg juleferie i dag!!! Hold nu op december er gået hurtigt! Jeg kan da bare slet ikke følge med!😂😬❤️

Two boys, 24 days •Dolan Twins• // AfsluttetWhere stories live. Discover now