Kapitel 10

933 49 4
                                    

Rosies synsvinkel

" Såh Rosie, har du nogen planer for i dag? " Spørger Grayson over morgenbordet, og jeg kigger smilende op fra min morgenmad. I dag havde jeg bare mulighed for at sove længe, og den benyttede jeg mig af. Og som bonus vågnede jeg faktisk ret frisk og glad op.

" Næh! Jeg tror, at jeg laver hvad i laver i dag " Siger jeg. Grayson nikker og kigger over på Ethan.

" Hvad er vores planer for i dag? " Spørger han. Ethan kigger op fra hans telefon som han har siddet med de sidste 10 minutter og kigger hen på hans bror.

" Øh " Siger han og ligner en der lige skal huske hvor han er og hvem han er.

" Jeg har en aftale hos Romeo senere " Siger han så. Grayson nikker med hovedet, og jeg kigger forvirret imellem de to brødre.

" Hvem er Romeo? " Spørger jeg nysgerrigt. Har jeg totalt fejlbedømt Ethan, og er han i virkeligheden til drenge? Det ville totalt passe ind i mit totalt pinlige og akavede liv... men måske ville det være helt rart! Så behøvede jeg i det mindste ikke at tænke på ham hele tiden. Men han virker ikke rigtigt som om, at han er gay.

Begge drenge kigger over på mig.

" Romeo er vores ven " Fortæller Grayson med et smil på læben. Den dreng smiler da også bare hele tiden.

" Som er tatovør " Afslutter Ethan. Jeg kigger overrasket på Ethan.

" Oh " Siger jeg. Jeg har da ikke set dem have tatoveringer? Har de der?

Grayson må have læst mit forvirrede blik. Han svinger hans ene god op og hvile på bordet, og Ethan sender ham et frastødt blik, men Grayson ignorerer ham og trækker op i hans lyse jeans. Det første jeg ser på hans højre ankel er, en tatovering hvor det står "Matters" men hvor, at selve ordet er blevet streget over. Jeg ser også længere nede på hans fod en blå tatovering, hvor der står "Commit" og lidt højere oppe over ankel er der en englevinge. Jeg kigger fascineret på den og lader mine fingerspidse glide over den.

" Wow " Siger jeg og kigger betaget på den. Den er smuk på en virkeligt enkelt måde. Det minder mig om, at jeg også altid selv har ønsket mig en tatovering. Jeg har bare ikke rigtigt fået en. For det første, vidste jeg ikke rigtigt hvad det skulle være og for det andet, syntes min mor at det er det grimmeste i hele verden. Min far, han kunne bare ikke lide de ting, jeg kunne lide. Jeg tror ærligt, at han med vilje hadede det, jeg kunne lide. Men nu bor jeg heldigvis ikke hjemme mere, så dem behøver jeg ikke at tænke på.

" Hvad betyder de? " Spørger jeg nysgerrigt. Grayson fører sin finger ned til der hvor der står commit.

" Den her er faktisk hjemmelavet, min storesøster lavede den! Den betyder, at man ikke kan nå sine mål i livet hvis man ikke forpligter sig til det fuldt ud... Jeg tror på, at hvis man forpligter sig 100% til hvad man nu vil, så kan man godt opnå det "

Jeg lytter interesseret til Grayson.

" Matters står mere for, at i det store løb betyder intet noget! Man skal ikke gå og bekymre sig om alle de små ting og gå og tænke så meget. "

" Hvad med englevingen? " Spørger jeg. Ethan kigger op på Grayson, og Grayson ruller sine bukser ned igen og tager hans fod ned fra bordet.

" Det vil han ikke fortælle! Han har ikke fortalt det til nogen, ikke engang til hans tvillingebror " Siger Ethan og lægger for sjovt såret sin hånd over sit bryst, og Grayson ryster bare på hovedet med et lille smil.

" Jeg har også et par andre, men nu syntes jeg, at Ethan skal vise nogen af hans " Siger Grayson. Jeg har skubbet min morgenmadskål fra mig og kigger nu nysgerrigt på Ethan. Han lægger hans telefon fra ham og svinger så sin venstre fod op på bordet. Han løfter lidt op i hans sorte jeans og en masse små tatoveringer kommer til syne. På indersiden er der skrevet nogen med romertal.

Two boys, 24 days •Dolan Twins• // AfsluttetWhere stories live. Discover now