Kapitel 11

961 44 11
                                    

Rosies synsvinkel

Jeg vågner ved, at en masse sollys bliver kastet ind på mit værelse. Jeg åbner forvirret øjnende og blinker flere gange, før at mit syn er tilbage, og jeg kan se noget. Jeg kigger forvirret rundt, og jeg ser Grayson være i gang med at rulle mit gardin op. Eller, Ethans gardin.

" Øhhh? " Spørger jeg forvirret. Jeg rækker ud efter en hårelastik, som jeg i går aftes lagde på natbordet og sætter hurtigt og let mit hår op i en rodet knold. Grayson vender sig smilende mod mig.

" Det er tid til at stå op lille Rosie, dagen venter på dig... og det gør Ethan og Cameron også! " Siger Grayson og griner. Jeg kigger forvirret på ham. Hvem er Cameron? Har jeg mødt denne Cameron? Er det deres ven... Ethans kæreste? Han har ikke nævnt nogen kæreste, men han ser tros alt virkeligt godt ud, så det ville ikke undre mig.

Grayson må have set mit forvirrede blik.

" Cameron er vores storesøster! Hun er også vores kameramand, når hun altså gider! Og i dag er en af de dage " Fortæller Grayson. Jeg smiler til ham og det er tydeligt, at han holder af hans søster.

" Giv mig 5 minutter, og så skal jeg nok være klar " Siger jeg.

" Jeg er i køkkenet hvis du mangler mig " Siger Grayson og forlader rummet. Men uden at lukke døren. Suk! Jeg går grinende hen til døren.

" Jeg kan vidst godt selv tage tøj på men ellers tak! " Råber jeg og lukker så døren. Jeg går hen til min kuffert og kigger ned på alt tøjet. Jeg kan godt regne ud, at vi skal filme i dag. Men hvad skal vi filme? Og hvis Cameron er kameramand, hvad er jeg så? Vent lige. Jeg går tilbage til døren og åbner den.

" Gray! " Råber jeg, og kort tid efter kommer han til syne nede for enden af gangen. Han læner sig op af dørkammen med et skævt smil på læben.

" Så kunne man alligevel ikke tage tøj på selv? " Siger han, og jeg ryster grinende på hovedet.

" Hvad skal jeg tage på? Hvad skal vi? Hvad skal jeg? " Spørger jeg. Grayson smiler hemmelighedsfuldt.

" Rosie! Jeg kan ikke sige så meget lige nu, men du skal være klar på lidt af hvert... " Han gnider sig hemmelighedsfuldt i hænderne og forsvinder så væk igen. Jeg lukker døren og går tilbage til kufferten. Øh... jeans er måske en god ide? Den ene dag skinner solen og den anden dag sner det, men man kan aldrig gå galt i byen med jeans. De er de bedste. Jeg finder mine yndlings boyfriend jeans og tager dem på, og jeg tager så en basic hvid T-shirt på til. Jeg pynter mig med lidt enkelte smykker, og jeg lægger også lige et lag mascara. Mit hår tager jeg ud af knolden og redder det ud med en hårbørste. Da jeg er tilfreds, snupper jeg min telefon fra opladeren Ethan har lånt mig og smutter så glad ud i køkkenet. Til min overraskelse, finder jeg kun Grayson side derude med sin telefon. Intet tegn på Ethan. Grayson kigger op, da jeg kommer ud i køkkenet, og han slukker med det samme sin telefon og rejser sig.

" Klar til at gå? " Spørger han smilende. Jeg nikker og følger med ham ud i gangen.

" Undskyld at jeg spørger, men hvor er Ethan henne? " Spørger jeg. Vi tager begge vores Old School Vans på, og Grayson holder døren åben for mig.

" Han er allerede ude på stedet med Cameron! De er ved at forberede videoen " Siger han.

" Hvad går den ud på? " Spørger jeg nysgerrigt. De drenge er så fulde af fantasi, så gad vide hvad de har fundet på.

" Du får at se Rosie! Chill! " Griner Grayson. Jeg følger med ham ned til hans monster fede bil, og jeg sætter mig ind på passagersædet.

" Men hvad skal jeg gøre? " Spørger jeg nysgerrigt. Grayson griner og kigger på mig.

Two boys, 24 days •Dolan Twins• // AfsluttetDove le storie prendono vita. Scoprilo ora