Küçük bir kutu hatırlatma paketi kazandınız♡
HATIRLATMA PAKETİ İÇİNDEKİLER~
Gördüğüm manzara ile şoke olurken "Bu ev benim olamaz yanlış geldim" diye mırıldandım.
PAKETIMİZ BU KADARDI🌌🌌 OKUMAYA TAM GAZ DEVAM EDİN VE AŞAĞI DÜMDÜZ ININCE YILDIZA BASIN. YAZAR SİZÖN MİNNOŞ KALBİNİZİ ÖPECEK.
YENİ BÖLÜM
Bildiğiniz şoke oldum şu an kritik bir şekilde evi terk etmek istesemde, bunun için çok geç olduğunu zaman içinde anladım.
O kadar uğraştım bir de ama gördüğüm manzara beni yerden yere vurdu.
Abim ile Çağla, abimin her zaman arkadaşlarıyla oynadığı zombi oyununu oynama başlamış, Çağla şapkayı ters takmış, üstüne bir de erkekleşmiş, ağzına 101 tane pizza
dilimi sokmuştu.Abimle ellerindeki oyun kolları ile televizyonun önünde, yumuşak koltuklarda oturuyorlardı. Boyumu aşan hayal kırıklığı ile odamın yolunu tutarken "Ben odama gidiyorummmmm" diye bağırdım.
Ikisinden de söylediğim cümle hakkında bir cevap gelmedi onun yerine Çağla "ÖLDÜRSENE ZOMBİYİ BROOO NE BEKLİYOSUN GELİP SENİ ÖPMESİNİ Mİ?" Diye bağırdı abime.
Içeri girerken abimin "LAN ZOMBİ ÖLÜRKEN TWERK YAPTI!" Dediğini işitti güzel kulaklarım, hızla kulaklarımı kapattım ve odama hızlıca girdim.
Bu hayatta en çok huzur bulduğum yere gelmiş olmanın verdiği mutlulukla gulumsedim.
Elime Pars'ın verdiği kitabı aldım, yorganı yere serip iyice ne kendimi sarma yapana
kadar dolandım.Kitabı aralıksız 2 saat okuduktan sonra bıraktım karnımın dinazor sesi çıkarmasıyla, dinozorların nesillerinin tükenmediğini aslında, hepsinin karnımda yaşadıklarını anladım.
Dinazorları da beslememiz gerek değil mi?
Bu yüzden rotamı evimin en sevdiğim 3. Yerine gittim. Mutfakta kendime, annemin yaptığı küçük pizzalardan 8 tane alıp üstüne bol mayonez sıktım. Geri odama giderken aklıma bugün okulda Enes'in ne soyleyebilecek olabileceği
geldi.İç sesim "o değilde sen yok yazıldın ya konuları kaçırdıysan" dedi.
Size şimdi üstün zeka faydalarından bahsedeceğim:
- Konuları önceden öğrendiğim için öyle bir sorun olmuyor.Yine de boş durmanın kimseye faydası yok diyerek çalışma masama oturdum 2 saatte ders çalıştıktan sonra koltuğa gitme işinde bulunmadan kendimi yere attım.
Ayıcığıma sarıldım, telefonum üst üste titremeye başlamasıyla korkak bakışlarımla telefonumu süzdüm.
Tumblr hesabımdan çıkış yapmıştım, arkadaşım da olmadığına göre tek bir seçenek olabilir. Uzaylılar dünyayı ele geçirecek ve ülkedeki en zeki kişi olduğum için beni
ülkelerine kaçıracaklar.Bunun verdiği hevesle telefonumu elime almıştım ki hayal kırıklığı yaşadım.
Mesaj bilinmeyen bir numaradandı. Tüm umutların ve hayallerimi yıktın bilinmeyen numara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanalda DAHA İYİ♡○♡
Genç Kız EdebiyatıTumblr'da 101k takipçisi olup gözlükleriyle birlikte dünyayla savaşan, çikolatasız yaşayamayan, test kitapsız soluk alamayan, kitaplar gezegeni arasında uçuşan, küçük ama benim için dünyaları ifade eden odanın içinde bazen ailesi tarafından unutula...