- Co ty sobie wyobrażasz do cholery! -krzyknął Yoongi, kiedy to Hoseok sprawił, że chłopak wybudził się ze swojego pięknego snu. Czerwonowłosy przerażony tonem, jakim zwrócił się do niego przyjaciel czym prędzej zszedł z łóżka i odsunął się na bezpieczną odległość. -Ach, to tylko ty Jung -powiedział już nieco spokojniej Min, gdy ujrzał twarz sprawcy tego niewybaczalnego czynu. -Co chciałeś?
Hoseok z tego wszystkiego właściwie zapomniał po co przyszedł do tego pokoju. Dlatego też stał jak kołek w swoich czarnych spodenkach, za dużej koszulce i zielonych, puchatych kapciach. Chciał coś powiedzieć, lecz jak na złość jego ciało odmówiło mu posłuszeństwa. Coraz częściej zdarzało mu się tracić kontrolę w obecności blondyna. Wpatrywał się w chłopaka jak w najwspanialszy obiekt znajdujący się na tej planecie. Ocknął się dopiero wtedy, gdy jego przyjaciel podszedł do niego i pomachał mu dłonią przed twarzą.
- Hobi, jesteś chyba dzisiaj jakiś nieprzytomny. Może powinieneś powiedzieć o tym managerowi? Może to coś poważniejszego? Ostatnio często ci się to zdarza -głos Yoongiego rozbrzmiewał w głowie Junga niczym najpiękniejszy dźwięk poznany dotychczas przez człowieka. Mógł zachwycać się nim przez niezliczoną ilość czasu.
- A ty piękny -wypalił bezmyślnie Hoseok.
- Słucham? -spytał zdziwiony Min otwierając szeroko oczy. Nie mógł uwierzyć w to co przed chwilą usłyszał.
Z chwilowego zamroczenia Hobiego wyrwało nieświadome podniesienie głosu przez jego pierwszą miłość. Chłopak uświadamiając sobie sprawę z tego co powiedział natychmiast spalił buraka. Następnie czym prędzej wybiegł z pokoju udając się do łazienki, w której wziął długi, zimny prysznic, aby uspokoić emocje.
Nawet nie zdawał sobie sprawy, że pozostawił Sugę na środku pomieszczenia z szybko bijącym sercem.
CZYTASZ
Secret Love °sope°✔
FanficGdzie Yoongi i Hoseok to członkowie BTS, jednego z najsławniejszych kpopowych zespołów. Czy miłość Hoseoka do Yoongiego zostanie odwzajemniona? #1 w sope 17.01.2019r #1 w yoonseok 06.02.2019r ILOŚĆ ROZDZIAŁÓW: 30