6

5.8K 542 255
                                    

W sali treningowej można było poczuć unoszący się w powietrzu zapach potu. Chłopcy od rana ciężko ćwiczyli do jutrzejszego występu w jednym z programów muzycznych. Za parę dni kończyli promocję z nowym albumem, dlatego też chcieli wypaść jak najlepiej. Przygotowali również mały poczestunek dla przybyłych fanów. Wiedzieli, że niektórzy czekali pod studiem nagraniowym już od samego rana. Dlatego też postanowili zadbać o ich posiłek. Chociaż tak mogli im się odwdzięczyć za otrzymywane wsparcie.

Namjoon nie mogąc już odnaleźć w sobie ani krzty siły zarządził półgodzinną przerwę, podczas której Jimin wraz z Jungkookiem mieli udać się po obiad dla całej grupy do pobliskiej knajpki. Natomiast Jin wyszedł załatwić zimne napoje. I tak oto pozostała czwórka zajęła się sobą. Taehyung przeglądał najnowsze kolekcje ubrań. Hoseok i Yoongi grali w gierki tak jak zawsze podczas krótkich przerw. Natomiast Namjoon wszedł na Twittera. Przewijał stronę główną w tę i z powrotem, gdyż nie pojawiało się na niej nic ciekawego. Jednakże po wejściu na swoje drugie konto, które założył w celu obserwowania najnowszych ploteczek o ich zespole zauważył dosyć ciekawe zdjęcie. Przedstawiało ono dwójkę jego przyjaciół opierających się właśnie o ścianę z lustrami w dosyć intymnej sytuacji. Mianowicie Min pochylał się nad stołem w stronę Junga, a w palcach trzymał jego podbródek. Blondyn uśmiechał się szeroko do czerwonowłosego. Oboje wyglądali jak zakochane szczeniaczki. Nic dziwnego, więc że zdjęcie pojawiło sie na wielu fanowskich kontach. Zarówno tych o Hobim oraz Sudze, jak i profilach poświeconych tak zwanemu Sope lub Yoonseokowi.

- Co to ma być do cholery? -Lider nie wytrzymując czytania co chwilę komentarzy typu "Wiedziałam, że sope jest prawdziwe", "Czyżby randka" oraz "Przyłapani na goracym uczynku" krzyknął w strone zdziwionych przyjaciół i czym prędzej pokazał im owe zdjęcie. -Wiecie jakie mogą być z tego konsekwencje? -zapytał już nieco spokojniej.

Nawet Taehyung, który dotychczas był zajęty sobą podszedł do Namjoona, aby zobaczyć o co robi tyle szumu. Hoseok i Yoongi spojrzeli po sobie i zawstydzeni odwrócili spojrzenia. Jung nie wiedział, co należało by w tej chwili powiedzieć, dlatego cieszyl się, kiedy to blondyn zabrał głos.

- Joon to zdjęcie jest w internecie zapewne od wczoraj i to pewnie przez to jest wokół niego tyle szumu. Zapewniam cię, że jutro nikt nie będzie o tym pamiętał -Min próbował uspokoić zmartwionego i wyprowadzonego z równowagi lidera. -Fani o tym pogadają i przestaną. Tak samo było z tym zdjęciem, na którym ty i Jin hyung jedliście makaron.

- Nas nikt nie zastał w tak dwuznacznej sytuacji -burknął Kim. -Przecież wy wyglądacie tam, jakbyście mieli zaraz się pocałować.

Hoseok chciał wtrącić swoje dwa grosze, jednak przeszkodził mu w tym Seokjin, który akurat wszedł do pomieszczenia z niewyrażającą żadnych emocji miną. Jung przełknął zdenerwowany ślinę, gdyż najpewniej ta grobowa cisza oraz ciężka atmosfera, która zapanowała w pomieszczeniu nie oznaczała nic dobrego.

- Bang chce widzieć wasza dwójkę. Teraz -powiedział najstarszy Kim przełykając głośno ślinę. Namjoon tylko westchnął, a Taehyung przygladał się niezrozumiale twarzom swoich towarzyszy.

- Znowu wpakowałem nas w jakieś kłopoty -burknął Hoseok i czym prędzej wyszedł z sali, a zaraz po nim pomieszczenie opuścił nieco zdenerwowany Yoongi.


Secret Love °sope°✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz