Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım. Şirketteki ilk iş günüm olacağı için gece heyecandan zar zor uyuyabilmiştim ama mutlu olduğum için zinde kalkmıştım. İşlerimi halledip üstümü giyerek odadan çıktım. Ev harika bir kokuyla dolmuştu. Kokuyu takip ederek mutfağı buldum. Mutfakta tanımadığım biri kahvaltı hazırlıyordu. Wonwoo bana evde birinin olacağından bahsetmişti, görünce biraz şaşırdım ve tedirgin oldum. Yabancı insanlara karşı genellikle tedirgin olurdum. Wonwoo arkamdan mutfağa girince biraz rahatladım.
"Günaydın Minghao"
"Günaydın Wonwoo"
Wonwoo'dan gözlerimi çevirip adama baktım.
"Üzgünüm tanıtmayı unuttum. Bu arkadaşım ve aynı zamanda patronum Mingyu. Arada sırada benim evimde kalır ve genellikle tüm gün bana sülük gibi yapışır."
Mingyu'nun hayal kırıklığına uğramış suratını görünce istemsizce kıkırdadım.
"Adım Xu Minghao, tanıştığımıza memnun oldum."
Mingyu, kıkırdamama sinir olmuş bakışlarıyla beni baştan aşağı süzdü. Sonra bir şey farketmiş gibi gözlerini kocaman açtı.
"Tanıştığımıza memnun oldum Hao. Bu arada ben patronunun ortağı ve en yakın arkadaşı sayılırım." suratıma gülümseyerek baktı. Hao denilmesinden nefret ederdim ve birkaç dakika önce tanıştığım birinin ismimi kısaltarak kullanması sinirimi bozdu.
"Hadi masaya geçin kahvaltı hazırladım."
Wonwoo ile masaya oturduk. Annemin ölümünden sonra ilk defa birileri bana kahvaltı hazırlamıştı. Mingyu da birkaç dakika sonra elindeki krepleri masaya bırakarak Wonwoo'nun yanına oturdu. Yemek sırasında Mingyu sürekli gülümseyerek Wonwoo'yu izliyor, Wonwoo ise fark edince diziyle Mingyu'nun dizine vuruyor ya da ayağına basıyordu. İkisinin arasında bir şey olduğunu anlamamak için aptal olmak gerekirdi....
Mingyu ve Wonwoo ile beraber şirkete gelmiştik. Patronumla tanışacağım için hem heyecanlı hem de gergindim. Şirkettekilerle tanışırken patronum hakkında hiç iyi şeyler duymamıştım. Genellikle çocuksu ve sorumsuz olduğunu söylemişlerdi. Ve sorumsuz olduğunu işe 20 dakika geç kalmasından fark etmiştim. Arkamdan gelen ses ile bir anda irkildim.
"Merhaba Hao..."