♔ Rozdział 02.

2.8K 326 93
                                    

❝Nawet po dłuższym czasie staje się oczywiste, że chwytam się przeszłości

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nawet po dłuższym czasie staje się oczywiste, że chwytam się przeszłości. Nie mogę odejść. Nie mogę cię zapomnieć

~ Kang Minhyuk – I See You.


Cztery lata później, Seul.

Kihyun wbiegł do salonu jak torpeda i od razu skierował się do dużego okna, kładąc na nim ręce, które wciąż lepiły się od zjedzonego przed chwilą pączka z lukrem. Pochłaniał takie ilości słodkiego jedzenia, że niejeden z chłopaków Golden Memory nie potrafił się temu nadziwić. Oczywiście wszyscy kryli go przed menadżerem, który kazał im przestrzegać diety, obawiając się, że któryś z nich mógłby przytyć i stać się nieatrakcyjnym dla fanek.

– Myślicie, że dziewczyny nas polubią? – spytał, rozanielonym wzrokiem wpatrując się w czarnego miniwana z przyciemnianymi szybami, w którym przyjechały trzy najsławniejsze, a zarazem najpiękniejsze dziewczyny, jakie kiedykolwiek widział: Kim Hyorin, Im Eunji oraz Song Naeun. Członkinie zespołu Bad Things dopiero pół roku temu pojawiły się w świecie show-biznesu, rozpoczynając karierę w Ameryce, skąd pochodziły, a ich teledyski na Youtube miały już miliony wejść. W radiu ciągle puszczano ich piosenki, a w telewizji co chwilę pojawiały się ich występy oraz wywiady. Zyskały sławę w niesamowicie krótkim czasie i pokochał ich cały świat. Tworzyły muzykę z takimi sławami, jak Machine Gun Kelly, Eminem, a także z Seleną Gomez, a teraz przyjechały do Seulu, by nagrać wspólną płytę z Golden Memory. Nikt nie wiedział, dlaczego wybór padł akurat na nich, skoro nie byli równie sławni, co dziewczyny. Do tej pory żaden z ich teledysków nie miał choćby miliona wejść, a jednak otrzymali szansę na wybicie się dzięki pomocy Bad Things. Sam menadżer był wniebowzięty, gdy otrzymał propozycję współpracy. Wielokrotnie powtarzał, że musieli zrobić coś, by pozyskać nowych fanów, a tu los sam się do nich uśmiechnął.

– Ciebie nie da się nie lubić – zauważył Seunghyun, kładąc blondynowi rękę na ramieniu. Kihyun był od niego niższy o półtorej głowy, za to energii miał więcej od pozostałej trójki. Gdy tylko dowiedział się, że będą współpracować z Bad Things, nie mówił o niczym innym i odliczał dni do spotkania.

Wszyscy byli podekscytowani, jednak Seunghyun nie potrafił wyzbyć się nieprzyjemnego uczucia, które towarzyszyło mu za każdym razem, gdy słuchał głosu jednej z dziewczyn z zespołu. Wydawał mu się znajomy i z początku nawet Kihyun oraz Minhyuk się z nim zgadzali, jednak gdy tylko poznali osobę, do której on należał, jednogłośnie stwierdzili, że Seunghyun miał jakieś urojenia. Minhwan nie był w stanie go poprzeć, ponieważ nie należał do Golden Memory, gdy ich kariera dopiero się rozpoczynała. Doszedł do nich niecałe dwa lata temu i skandal związany z Yenny oraz jej nagłym zanikiem talentu znał tylko z gazet.

– Czym ty się tak jarasz, Kihyun? – spytał znudzony Minhyuk, opadając na wygodną, skórzaną kanapę. – Jesteś piosenkarzem, a zachowujesz się, jak jakiś nadpobudliwy fan. Przecież te dziewczyny nie są w niczym lepsze od nas.

I Was Fat ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz