❝Bez ciebie moja ścieżka jest kręta. Jesteś siłą, która powstrzyma dla mnie wiatr. Pragnę twej miłości, potrzebuję twej miłości❞
~ SN Yoon-G & Jay Park – If You Love Me.
Wciąż była zła na ojca i nie chciała z nim rozmawiać. Nie mogła uwierzyć, że sam podjął decyzję o krótkiej przerwie w koncertowaniu Bad Things, zmuszając ją tym samym do leczenia z bulimii, którą rzekomo posiadała. Próbowała wyjaśnić ojcu, że miała wszystko pod kontrolą, ale nawet nie chciał jej słuchać, ślepo wierząc lekarzowi i przyjaciołom, którzy również stanęli przeciwko niej. Nawet jeśli posiadała objawy dotyczące owej choroby, nie była w stanie przyjąć tego do świadomości i wciąż wypominała wszystkim dookoła, że w ogóle jej nie rozumieli, ponieważ nigdy nie mieli problemów z tuszą. Znów była sama. Niezrozumiana w świecie, do którego nikogo nie wpuszczała.
Przystanęła przed salą, gdzie leżał Seunghyun. Lekarze rano wybudzili go ze śpiączki farmakologicznej, w której tkwił trzy tygodnie. Na szczęście jego stan zdrowia się polepszył, a kula, która utknęła niedaleko serca, go nie zabiła. Hyorin wciąż miała przed oczami zakrwawionego chłopaka, który padł na scenę, wpatrując się w nią przerażonymi oczami. Sprawca przyznał się, że to ona była jego celem i przepraszał fanów Golden Memory za to, że zranił ich idola, choć to przez niego chciał zastrzelić Hyorin. Nie mógł bowiem znieść myśli, że ta dwójka mogła być parą, ponieważ obsesyjnie wierzył, że jego ukochana piosenkarka pewnego dnia weźmie z nim ślub i urodzi mu dzieci. Hyorin zdawała sobie sprawę z istnienia takich fanów, jednak nigdy nie sądziła, że spotka ją coś tak strasznego.
Nim zdołała zapukać do drzwi, ujrzała zmierzającą w jej stronę Naeun. Dziewczyna ściskała w dłoniach białe lilie, myślami będąc zupełnie gdzieś indziej. Gdy tylko menadżer powiadomił ją o przerwie, naprawdę się ucieszyła. Potrzebowała wolnego, by dojść do siebie po aborcji, na którą się zdecydowała. Nie sądziła, że po wszystkim będzie odczuwała tak ogromne wyrzuty sumienia, jednak wciąż wierzyła, iż postąpiła słusznie. Gdy tylko stan Hyorin się poprawi, Bad Things ponownie stanie na scenie i będzie podbijał rynek muzyczny. Tak samo, jak Golden Memory, które czekało na powrót Seunghyuna. Na szczęście fani byli bardzo wyrozumiali i obiecywali wyczekiwać ich powrotu, choć zespół chłopaków tak na dobrą sprawę dopiero zaczął istnieć w świecie show-biznesu. To, co wydarzyło się podczas koncertu, sprawiło, że o chłopakach usłyszał cały świat i nie byli już popularni tylko w Korei Południowej. Można rzec, iż ten mroczny dzień niósł ze sobą tylko jedną dobrą rzecz, której chłopcy usilnie się chwytali, nie chcąc do końca życia rozpamiętywać tego, co się wydarzyło.
– Jak się czujesz? – spytała Hyorin, gdy dziewczyna stanęła naprzeciwko niej. – Przepraszam, że z tobą nie pojechałam. Naprawdę żałuję, że nie mogłam przy tobie być.
CZYTASZ
I Was Fat ✓
Teen FictionHyorin doskonale wie, co czują osoby otyłe, z których wszyscy się śmieją. Wie, jak to jest mieć złamane serce i borykać się z brakiem pewności siebie. Po wielu bolesnych doświadczeniach i ucieczce, wraca odmieniona i o kilkadziesiąt kilo lżejsza, al...