❝Od początku byliśmy jak jedno. Przepełniony tęsknotą, wyobrażam sobie ciebie. Myślę o tobie jeszcze raz❞
~ F.T. Island – Draw You.
2 października, 2018 rok.
„Zespół Golden Memory, którego główny wokalista, a zarazem lider, Park Seunghyun został postrzelony, powrócił do zdrowia, dzięki czemu zespół szykuje swój wielki Come Back już pod koniec tego miesiąca. Wieść o trasie koncertowej ucieszyła fanów, którzy czekali na ten dzień przez kilka miesięcy. Mówi się, że chłopcy z zespołu będą chcieli ponownie wystąpić u boku dziewczyn z Bad Things, ale czy będzie to możliwe?"
3 stycznia, 2019 rok.
„Kim Hyorin przerywa milczenie!
Gwiazda, która zniknęła ze świata show-biznesu po tym, jak Park Seunghyun latem ubiegłego roku wylądował w szpitalu w ciężkim stanie, przez postrzelenie na koncercie, wyjawia szokujące fakty dotyczące swojego życia. Podczas wywiadu dla „Famous" pokazała zdjęcia sprzed kilku lat, na których ważyła prawie STO KILOGRAMÓW! Najbardziej szokujący jest jednak fakt, iż Kim Hyorin, którą wszyscy znają i kochają, tak naprawdę nazywa się Kim Inhye i to ona podkładała głos niegdyś popularnej Yenny. Co na to jej fani!?"
17 stycznia, 2019 rok.
„Coraz więcej ciekawych faktów dowiadujemy się o Kim Hyorin, liderce zespołu Bad Things, który od jakiegoś czasu ma przerwę. Okazuje się, że zespół przestał występować przez problemy zdrowotne liderki. Piosenkarka zmagała się z bulimią. Z początku leczyła się w Seulu, jednak gdy leczenie nie przynosiło odpowiednich efektów, wróciła do Stanów, oddając się w ręce najlepszych specjalistów. Gwiazda przyznaje, że otrzymała ogromne wsparcie nie tylko od swoich fanów, ale również od Demi Lovato, która zmagała się z tą samą chorobą. Piosenkarki połączyła prawdziwa przyjaźń, czego faktem są zdjęcia, na których coraz częściej widzimy je razem...".
22 czerwca, 2019 rok.
„To koniec Bad Things! Choć dziewczyny obiecały wrócić na scenę i nagrały mini-album, wczoraj po raz ostatni wystąpiły podczas MTV Europe Music Awards! Zgarniając nagrodę dla najlepszego zespołu, ze łzami w oczach dziękowały fanom za okazaną im miłość oraz wsparcie. Dowiedzieliśmy się, że Im Eunji zamierza całkowicie poświęcić się aktorstwu (już możemy oglądać ją w serialu „Vampire in my home", gdzie wciela się w rolę szalonej wampirzycy, Runy u boku Brandona Flynna (znanego z serialu „13 powodów")), Kim Hyorin planuje rozpocząć solową karierę, a losy Song Naeun owiane są tajemnicą..."
CZYTASZ
I Was Fat ✓
Teen FictionHyorin doskonale wie, co czują osoby otyłe, z których wszyscy się śmieją. Wie, jak to jest mieć złamane serce i borykać się z brakiem pewności siebie. Po wielu bolesnych doświadczeniach i ucieczce, wraca odmieniona i o kilkadziesiąt kilo lżejsza, al...