❝Jestem teraz zagubiony. Jestem w tym samym miejscu, czekając, aż złapiesz mnie za rękę❞
~ Day 6 – I Wait.
Eunji pisnęła głośno i wtuliła się w Minhwana, widząc, jak całowała się z nim w teledysku, który właśnie chwilę temu został wrzucony na YouTube. Samo kręcenie klipu sprawiało jej wiele frajdy, ponieważ mogła dzięki niemu zbliżyć się do tego nieśmiałego chłopaka, jednak patrzenie na nich na ekranie laptopa, było zupełnie czymś innym. Chociaż z początku odczuwała żal, że to Hyori zdobyła główną rolę w „You're my memory", to ucieszyła się, gdy przy „I Love You" to ona zagrała główne skrzypce u boku Minhwana, a cała reszta pojawiała się w kilku scenach, śpiewając i krążąc po wesołym miasteczku.
– Jesteśmy tacy idealni – powiedziała Eunji, a jej oczy aż lśniły ze szczęścia. Była naprawdę szczęśliwa, że współpraca z Golden Memory poszła tak sprawnie. Choć z początku dochodziło między nimi do wielu sprzeczek, a Seunghyun chciał nawet opuścić zespół, to w ostatnim czasie wszystko zaczynało się układać i każdy był szczęśliwy. – Nie mogę doczekać się naszego wspólnego koncertu, który odbędzie się już za trzy dni!
Minhwan roześmiał się głośno, widząc oburzoną minę Kihyuna. Wszyscy wiedzieli, że to Kihyun chciał zagrać chłopaka Eunji, jednak reżyser stwierdził, iż wizualnie do siebie nie pasowali. Dlatego też odegrał rolę jej przyjaciela, który darzył ją nieodwzajemnioną miłością.
Hyorin zmarszczyła brwi, dostrzegając jeden z pierwszych komentarzy, który pojawił się pod teledyskiem.
„Hyorin przytyła, czy mi się wydaje? Ma jakieś szersze biodra i pulchniejszą buzię >.<".
To wystarczyło, by pod teledyskiem rozpoczęła się dyskusja odnośnie jej tuszy. Przez ostatni czas wróciła do niskokalorycznych posiłków i unikała niezdrowych rzeczy jak ognia. Wszystkie ubrania wciąż na nią pasowały, dlatego nie przejmowała się wagą, jednak przyjre komentarze sprawiły, że znów zaczynała patrzeć na siebie, jak na grubą świnię i omal nie rozpłakała się na oczach przyjaciół.
– Jakaś desperatka musiała to napisać – skwitował Kihyun, mrużąc groźnie oczy. – Wyglądasz tak samo, jak wcześniej. Jakoś nie widzę, byś przytyła.
Minhyuk uważnie przyjrzał się zamyślonej dziewczynie i wzruszył ramionami, mówiąc:
– Cycki ci trochę urosły, więc kilka kilogramów na pewno ci przybyło, ale co z tego? Przecież wciąż jesteś chuda.
Seunghyun momentalnie zdzielił go po głowie, wyzywając od kretynów, przez co zaczęli się kłócić. Hyorin kompletnie nie zwracała na nich uwagi, zbyt pogrążona we własnych myślach. Dopiero Naeun, która wbiegła do pokoju i siłą wyciągnęła ją na zewnątrz, przywróciła ją na ziemię.
CZYTASZ
I Was Fat ✓
Teen FictionHyorin doskonale wie, co czują osoby otyłe, z których wszyscy się śmieją. Wie, jak to jest mieć złamane serce i borykać się z brakiem pewności siebie. Po wielu bolesnych doświadczeniach i ucieczce, wraca odmieniona i o kilkadziesiąt kilo lżejsza, al...