♔ Rozdział 08.

1.6K 245 71
                                    

❝Dzięki tobie wszystko stało się dla mnie klęską

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dzięki tobie wszystko stało się dla mnie klęską. Obraz mnie, radośnie uśmiechającej się do ciebie, przestał istnieć

~ Bang Young Guk & Yoseob - I remember.

Choć w studiu nie było żadnych innych zespołów należących do Apple Entertainment, Naeun i tak rozejrzała się na boki. Wolała się upewnić, że nikt nie będzie widział, jak wchodzi do męskiej toalety, gdzie chwilę temu zniknął Minhyuk. Była znudzona ciągłym gadaniem Hyorin i miała ochotę odrobinę się rozerwać, a Minhyuk wydawał jej się równie buntowniczą duszą, jak ona. Skoro flirtowanie z Minhwanem do niczego nie doprowadziło, a Seunghyun powiedział jej wprost, iż nie szukał przelotnego romansu, zdecydowała się spróbować uwieść Minhyuka. Może i bywali dla siebie niemili, ale wydawało jej się, iż na chłopaka działała jej pewność siebie.

Zamknęła za sobą drzwi i podeszła do umywalek. Oparła się o jedną z nich i uważnie spojrzała na swoje odbicie w lustrze. Usta miała pomalowane czerwoną szminką, a jej oczy zdobiły matowe, brązowe cienie do powiek. Wyglądała ślicznie i miała nadzieję, że Minhyuk również tak uważał.

– Boże, ale mnie przestraszyłaś! – Odwróciła się w stronę chłopaka i posłała mu uwodzicielski uśmiech. – Pomyliłaś toalety? – spytał, myjąc ręce.

– W studio powiało strasznie nudą. Mam dość gadania Hyorin i zmuszania was do tworzenia zgranej paczki. My też często się kłócimy, a na scenie udajemy najlepsze przyjaciółki.

– Myślałem, że jesteście przyjaciółkami.

– Bo jesteśmy, ale... – zamilkła, nie bardzo wiedząc, co powinna powiedzieć. – Och, nieważne. Chciałam ci tylko powiedzieć, że mi się podobasz.

Minhyuk zaśmiał się i posłał dziewczynie niedowierzające spojrzenie.

– Czyżby? – spytał, unosząc wysoko brwi. – Dotychczas kleiłaś się do Minhwana i Seunghyuna, no ale mogło mi się wydawać.

Naeun odwróciła go w swoją stronę i zawiesiła dłonie na jego szyi, przygryzając dolną wargę. Od dawna brakowało jej chłopaka, więc dlaczego nie mogła umilić sobie czasu, skoro spędzi kilka tygodni w Seulu? Przez ciągłe koncerty oraz wywiady nie mogła nawet pomyśleć o stworzeniu z kimś związku, a przecież znała tylu sławnych chłopaków. Przelotny, niewinny romans z członkiem Golden Memory nie mógł zniszczyć jej kariery. W końcu i tak nikt się o niczym nie dowie.

Zachłannie wpiła się w jego usta, nie mając ochoty na rozmowę. Nie musiała długo czekać na reakcję. Minhyuk momentalnie odwzajemnił pocałunek i zaczął kierować ją w stronę kabiny.

– Nim do czegoś dojdzie, musisz mi coś obiecać – powiedział, przerywając namiętny pocałunek.

– Och, czego chcesz? – spytała zniecierpliwiona.

I Was Fat ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz