I.

844 14 2
                                    

"Hej žiješ?" "Vstavej" "Jsi OK?" Slyšela jsem hlasy v hlavě, ale po chvíli mi došlo ze to není v hlavě "Jo jsem v pohodě" odpověděla jsem neznámému hlasu, a snažila se rozkoukat "Nechceš odvést domů?" zeptal se "A ty jsi?" podívala jsem se nahoru, a pak kolem sebe, je tu všude tráva, páni kde to kurva jsem?

"Cameron" vydechl a usmál se, když už jsem zaostřila, podívala jsem se na něj, už jsem ho viděla, ve škole "Jo prosím" kývla jsem a pomohl mi vstát, moje hlava byla plna střepů a já se divila, že jsem se dožila rána. Otevřel mi dveře od auta a já si sedla na místo spolujezdce. Ten kluk měl na sobě černé tričko, džíny a brýle, vůbec to nebyl můj typ "Tak jak ses tam dostala?" zeptal se, byl velmi veselý a v klidu, na rozdíl ode mě "Já ani nevím"

"Nevíš nebo nechceš vědět?" usmál se a dál se věnoval řízení "Asi radši nechci" řekla jsem podrážděně, jeho světle hnědé oči mi věnovali pohled. Je strašně ukecanej a to mě v tuhle chvíli štve. Začal zase něco kecat ale to už mě nebavilo.

Zavezl mě domů, nevím jak věděl kde bydlím ale neptala jsem se "Chceš dál?" zeptala jsem se, chvíli na mě jen překvapeně koukal "Tak Jo" rozzářil se jako sluníčko.
Vystoupili jsme z auta a já odemkla dveře od domu, bydlím v malé vilce na kraji města.
Vešli jsme do prosklené předsíně a sundali si boty "Vítej" usmála jsem se na Camerona ale on měl zrovna spoustu práce s prohlížením si našeho domu "Wow je to tu.. tak velký" žasl "Jo to je" kývla jsem hlavou a dál sledovala jeho užaslý výraz. Šla jsem po schodech nahoru do své ložnice a Cam mě následoval "Pěkný" vyhrkl když jsem otevřela dveře "Díky" vzdychla jsem, vešla do šatny a zavřela za sebou dveře, převlékla jsem se z toho smradlavého oblečení a vyšla ven. Cam seděl u mého stolu a prohlížel si kus papíru "Páni máš hroznej průměr z dějáku"

"Hele nech to" vytrhla jsem mu to z ruky "Můžu tě doučovat jestli chceš" usmál se "Nechci, zvládnu to sama" zamračila jsem se a sedla si na postel "Tohle už sama nezvládneš" řekl sarkasticky. Idiot! Chvíli jsme si ještě povídali a pak Cam odjel, šla jsem rovnou do sprchy a spát, nemohla jsem ale usnout tak jsem přemýšlela co se včera kruci stalo.. byly jsme v klubu s Filipem.. pila jsem fakt moc.. ale proč? Vždyť nepiju.. Jasně líbal se tam s Tesou. Ten hajzl! Moje tělo sebou cuklo když jsem si vzpomněla na facku kterou mi dal. Sáhla jsem si na uhozené místo, dál jsem prostě chodila po městě a pila.. jsem pitomá. Po delším přemýšlení jsem usnula. Ráno jsem vstala, nalíčila se, oblékla a udělala ranní hygienu, připravila se do školy a nasnídala se. Táta jako obvykle není doma takže jsem vyrazila do školy na své motorce, milovala jsem ji. Zaparkovala jsem před školou kde stál Filip se svou partou "Hej Sam!" křikl po mě, otočila jsem se "Jdi do prdele Filipe" odpálkovala jsem ho, chytl mě za paži a trhl se mnou "Vůbec na mě nesahej!" vytrhla jsem se mu "Nech toho Kočko" usmál se "Děláš si prdel že?" protočila jsem očima "Co se děje?" zeptal se povýšeně "Ty si nepamatuješ jak jsi mě včera uhodil jako nějakou děvku?" zavrčela jsem "Jakoby jsi nebyla" šibalsky se usmál a já měla chuť mu vrazit "S tebou nechci mít už nic společného" zamračila jsem se a odešla.

Jako za oblíbenkyní školy za mnou hned přiběhli ty dvě hlupačky "Ahoj Sam!" zapištěli obě najednou a můj den byl hned zkažený "Ahoj Dory a Mio" usmála jsem se "Co to bylo s Filipem? Všichni na vás koukali" zasmála se Dory a já ji ignorovala a šla ke své skříňce. Poté jsem šla na hodinu dějepisu, který byl můj nepřítel jak už si Cameron všiml. Vlastně jsem ho tu ještě nepotkala ale v hodině bude, chodí na ni se mnou.. myslím. Okolí moc nevnímám a se šprty se nebavím, takže jsem ho nikdy moc nevnímala. Když jsem vešla do třídy hned jsem si ho všimla, měl na sobě červenou kostkovanou košili a černé kalhoty, na nose brýle jako včera "Ahoj" s úsměvem jsem ho pozdravila a sedla si k němu, chtěla jsem se s nim víc seznámit, byl celkem milý "Ahoj" překvapeně se na mě podíval "Můžu?" zeptala jsem se "Jistě" kývl "Co to bylo za výstup?" zasmál se "Viděl si to?" klesla jsem hlasem "Jo viděli to všichni" kývl "Je to idiot ale nechci to řešit" usmála jsem se a připravila si sešit ve kterém jsme toho moc neměla, jelikož dějepis jsem nesnášela.
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Nový příběh je tadyyy! Je opět o Cameronovi tak se vám snad bude líbit 😁☺️
Určitě napište názor nebo dejte vote❤️
Brzy dalsi😇

NERD (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat