XVI.

55 4 0
                                    

Vzal jsem za kliku znovu, bušil jsem do dveří jako blázen "Samatho!" křičel jsem, nakonec jsem dveře vyrazil. Sam tam ležela ve vaně, měla zavřené oči a nehýbala se "Sam" klesl jsem k ni a vzal ji za hlavu, poplácal jsem ji po tváři "Sam prosím" křikl jsem a vyndal ji z vany "Pomoc!" zářval jsem aby mě slyšel doktor Collins "Sam, no tak zlato" třásl jsem s ní, usmála se.
V tu chvíli přiběhl její táta "Nehýbe se" panikařil jsem. Podal jsem ručník "Vezmi ji Came musíme s ní do nemocnice" poručil pan Collins, rychle jsem ji vzal do náruče a nesl do auta "Sam zvládneme to" pořád jsem opakoval.
Byla celá bledá, položil jsem ji na zadní sedla auta a sedl si na sedadlo spolujezdce. Její táta vyjel, nikdy jsem se takhle nebál.

Sam odvezli rovnou na sál. Čekal jsem tam snad hodiny a klepal se. Její táta pro mě došel "Je na JIPce ale bude v pořádku, můžeš za ni jít jestli chceš" kývl a já rychle vyšel na pokoj. Sam ležela na posteli, nehýbala se a spala, všude byli přístroje. Přišel jsem k ní a chytl ji za ruku, při tom pohledu na její tělo jsem se rozbrečel "Omlouvám se" brečel jsem jako želva, Sam mi stiskla ruku.

Týden jsem za ní nebyl, nemohl jsem se jí podívá do očí, já vím je to ode mě fakt zlí ale já nemohl.
Uviděl jsem Tamaru a pohár přetekl "Tamaro chci se rozejít" vzal jsem si ji stranou, najednou se zamračila "Kdo si jako myslíš že si?" vyjela "Tamaro byla to jen hra, jako ty a Filip, hra na kočku a myš, chtěla si mě dostat aby ti dal Filip pokoj že? Aby měl Samanthu" řekl jsem klidně "Ne to není pravda!" vykřikla, pozornost všech patřila nám "Ne?" zvedl jsem obočí "Ty si sobeckej idiot!" začal křičet a vztekat se, sevřelo se to ve mě, křičela a křičela, pocit sevření se zvyšoval a já ztěžka dýchal, ne, no tak, stal jsem tam bez hnutí a čekal kdy bouchnu. Ale v ten moment to přešlo, v moment kdy mě Sam chytla za ruku. Podíval jsem se na ní a ona se usmála. Tamara mě poslala do prdele a všichni jsme šli do třídy, Sam se mnou nepromluvila ale zachránila mě.

_____Samantha_____
"Sedněte si prosím!" křikla Mia a všichni zmlkli "Takže, jako každý rok i letos se plánuje třídní výlet a po těch pár nezdařených pokusech v minulých letech" podívala se na Matta "Já za to nemohl, ta ženská se mi tam připletla" bránil se "Napadlo mě, že můj táta vlastní chatu u jezera" navrhla "Já s váma na žádnou chatu nepojedu, Mio ty snad chceš aby jsme se ti tam pozabíjeli?" namítal Filip "Ale no tak lidi, je to náš poslední rok. Pojďte si ho užít. Můžeme tam cvičit na ples, chlastat a cokoliv. Pojďme si těch posledních pár měsíců užít" dokončila proslov. Cam se zvedl "Já souhlasím" kývl, většina se přidala včetně mě.

"Napadlo mě že na plese by jsme mohli tančit v párech, jelikož díky tomu že přišel Chris máme stejný počet kluků a holek. Já si ho vezmu, jestli to nevadí Sam?" podívala se na mě "Vůbec ne" zavrtěla jsem a Chris mě probodl pohledem "Já si vezmu Cama.. Tam?" podívala jsem se na ní "Já Filipa" zvedla ramena, otočila jsem hlavu na Cama, pozoroval mě a usmíval se.

NERD (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat