XI.

239 7 2
                                    

Vánoce.. jak divné slovo, lidi jeden den v roce dělají, že se mají rádi ale nemají. Je to jen fraška. Všichni se honí jen za dárky, kdo si dá dražší, hezčí.

Cameron mi koupil deníček, ale není obyčejný. Je tam spoustu místa na fotky a vzpomínky, je úžasný. Ode mě dostal celou sadu knížek Labyrint i když je to badboy pořád rád čte Sci-fi a za to jsem strašně ráda.

Teď se ale blíží větší průser a to je Silvestr. To je svátek chlastu, každý rok je to tady tak, že lidi pijí doma s rodinou a o půlnoci se celé město sejde na náměstí aby si popřáli a podívali se na ohňostroj. Potom se všichni teenageři seberou a jdou na párty. Tuhle část mám zrovna ráda.

Můj táta v 10 usnul a mě to doma nebavilo tak jsem se do půlnoci přestěhovala ke Camovi, kde jsem pokecala s jeho mamkou, sestrou i s přítelem jeho Mamky. Všichni jsou moc fajn, pili jsme a pili. Pak už jen já a Cameron "Co myslíš, že je smysl nového roku? Pít můžeš celoročně" zavrtěla jsem hlavou "Já ani nevím asi, že lidi začínají od znova?" zvedl ramena, seděl na zemi "To je shit, je to pořád stejnej život, který ti nezmění ani novej rok" usmála jsem se "Moje máma na to ale věřila, pokaždé si dala předsevzetí a dodržela to, vždycky"

"Tvoje máma byla asi fajn co?" zeptal se "Kdyby byla fajn, nezabije se" zavrtěla jsem. Cam na mě jen zíral.

Kolem půlnoci jsme vyrazili ven, bylo to tak 10 min od Cameronova domu takže jsme nespěchali.

Začal ohňostroj, všichni křičeli, podívala jsem se na Cama, držel mě za ruku a sledoval tu krásu, podíval se na mě a usmál se, najednou se přiblížil a políbil mě "Novoroční polibek" zašeptal "Šťastný nový rok Samantho" usmál se "Šťastný nový rok i tobě Dallasy" znovu jsem ho políbila, nevím jak dlouho jsme tam stáli ale bylo to dlouho.

Po ohňostroji se sešla parta ze školy v jednom domě kde je párty každý rok. Bylo tu spoustu lidí, Cam se mi na začátku ztratil a přiběhla ke mě Mia "Ahoj Sam" objala mě "Ahoj" usmála jsem se "Tak jak se máš? Dlouho jsem o tobě neslyšela" usmála se "Nesnažím se být už středem pozornosti" zavrtěla jsem "Co ta změna?" zvedla obočí "Neviděla si Camerona?" změnila jsem téma "Jo, stojí tam s Tamarou a Kesy" ukázala za sebe, tyhle dvě jsem opravdu nenáviděla, jako asi půlka školy. Všichni je měli jen na sex, nikdo by s nimi chodit nechtěl, byly to vyloženě mrchy školy.

"Díky" usmála jsem se na Miu a šla tam kam ukázala. Našla jsem ho po rvaní se mezi lidmi, jak já to nenávidím "Sam tady si" Cam mě chytl za ruku "Ano, ahoj holky" falešně jsem se usmála "Ahoj" opětovali mi falešný úsměv "Came, půjdeš se mnou pro pití prosím?" zeptala jsem se "Jistě" on už svůj kelímek měl ale já ho tam s nimi nemohla nechat.

"Co si dáš?" zeptal se u pípy s pivem "Natočím si sama" vzala jsem kelímek "Ne já to udě- au" střetli jsme se čely když jsme se oba ohýbali k pípě.

Zadívala jsem se mu do očí, na chvíli ale pro mě to bylo dlouho. Pomalu jsem ho políbila. Přitáhl si mě blíž a chytl mě za pas. Miluju jeho líbání, je to jako nebe.

"Hej je to moje holka! Vůbec na ni nesahej" uslyšela jsem Filipův hlas a odtrhla jsem se od Cama, Filip do něj strčil "Myslím že už to dávno tvoje holka není" Cam se zasmál "A ty si myslíš co? Ze tahle holka bude s nějakým šprtem, co doma sedí v koutě a čte Harryho Pottera?" zamračil se Filip "Na čtení nic není, s tvojí slovní zásobou bys to měl taky zkusit" Cam kývl a Filip po něm vystartoval.

Neprali se, zastavila jsem je včas. S Camem jsme si na cestu domů koupili ještě flašku vína a znovu se opili. Cam byl výřečný a vtipný, dost uvolněný, líbil se mi tak ale to se mi líbil v každém případě.

Dorazili jsme ke mě domů, Cam mě vzal do náruče "Spadneme" smála jsem se "Ne neboj" zavrtěl a šel se mnou do schodů ale poslední schod nevybral a spadli jsme. Začali jsme se strašně smát, pomohla jsem mu vstát a šli jsme pomalu aby jsme nevzbudili tátu.

"Co si mi měl říct?" zeptala jsem se v pokoji "Kdy?" zvedl obočí a flákl sebou na postel "Když jste se s tátou bavili po tom plese" sedla jsem si k němu "To nic nebylo" zavrtěl "Ale ano bylo" kývla jsem a pohladila ho po tváři "Jen teď mám špatný období, bude to okey" usmál se "Dobře ale kdyby něco.. řekl by jsi mi to že?" zašeptala jsem "Ano" usmál se.

Ráno jsem se probudila vedle spícího Camerona a skousla jsem si ret. Vstala jsem a šla do koupelny před zrcadlo, vypadala jsem příšerně. Zadívala jsem se na svůj odraz.

Sáhla jsem si na spodní ret, vzpomněla jsem si na náš polibek "Jsme kamarádi nejde to" zašeptala jsem, zasmál se "Já počkám" pohladil mě po tváři "Navíc jsme opilí" políbila jsem ho znovu "Aspoň to je na co svést" usmál se a vzal mě na postel.

Rukou jsem si přejela po čelisti a vybavilo se mi jak mě políbil na krk. Při té vzpomínce jsem se usmála.
Vybavilo se mi i to jak jsem ho kousla do čelisti, políbila jsem ho na hrudi, co to děláš Sam?

Někdo mi dal vlasy z krku na stranu "Dobré ráno" usmál se na mě v zrdcadle, zasmála jsem se "Ahoj"
"Díky za nocleh" kývl "Máš zač" přimhouřila jsem oči a vykročila z koupelny "Sam to co se stalo-" otočil se mým směrem "Nic se nestalo" zavrtěla jsem "Ale skoro Jo" zvedl ramena "Zapomeneme na to ano?" usmála jsem se "A co když ne? Co když nechci?" zavrtěl "Neříkej, že tobě se to nelíbilo" přišel blíž. Vyhrkly mi slzy do očí "Came dost prosím" zavrtěla jsem.

Odešla jsem do pokoje. Do prdele!
"Omlouvám se" Cam mě objal.

"Proč se tomu bráníš?" zeptal se "Nebráním" zavtěla jsem a otočila se abych na něj viděla "Ale Jo" zamračil se "Já tě prostě nechci!" křikla jsem a on nahodil zaskočený výraz.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

NERD (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat