XII.

212 8 1
                                    

Cam odešel a já měla konečně chvíli pro sebe, osprchovala jsem se a přemýšlela jsem co se včera stalo. Cam mi něco tají a já chci vědět co. Proč jsem mu vlastně řekla, že ho nechci?
Rozhodla jsem se dojít za tátou a zeptat se ho na to co s Camem řešili "Tati?" vešla jsem do obýváku kde táta seděl v křesle a četl "Ano?" ozval se, sedla jsem si vedle na pohovku "Co mi Cam má říct?" zamračila jsem se. Táta zvážnel "Nic, zeptej se jeho musí ti to říci sám" usmál se "Ale on mi to neřekne" zavrtěla jsem "To ani já Sam" zvedl ramena "Tati já to chci vědět" zvýšila jsem hlas "Nemůžeš prostě vždy dostat to co chceš" okřikl mě. To mě zaskočilo, táta nikdy nekřičel..

Vstala jsem a uraženě odešla, vzala jsem si bundu a vyrazila se ho zeptat sama.

Zazvonila jsem a otevřela mi Sierra "Ahoj Sam, Cameron tu teď není" usmála se "Chci mluvit s tebou" když ne on, tak ona mi musí něco říct. Pustila mě dovnitř a sedli jsme si v obýváku "Co potřebuješ? Dáš si čaj nebo kávu?" usmála se "Ne děkuju" zavrtěla jsem a položila si ruce do klína. Sierra si sedla vedle mě, mám ji ráda, jsme si dost podobné "Víš Sierro.." začala jsem a ona mě poslouchala "Řekni mi něco o Cameronovi" vydechla jsem "Co chceš vědět? Jste spolu pořád proč se nezeptáš jeho?" zamračila se "On mi toho o sobě moc neřekne" zavrtěla jsem a zvedla ramena.

"No Cam o sobě nerad mluví" uznala "Dobře ale ode mě nic nemáš jasný?" přimhouřila oči, kývla jsem na souhlas "Camerona sem přitáhli když mu bylo 9 a mě 12. A ve 13 začal strašně zlobit a měl spoustu problémů, Mamka mu to vždy jen vysvětlila a nikdy na něj nekřičela jako na mě, jednou mě Cameron fakt nasral a já ho seřvala. Ale začal se strašně klepat a já nevěděla co s ním. Zavolala jsem mámu a pak mi to všechno řekla, fakt jsem ho za to nesnášela. Ale teď vím že lepšího bráchu mít nemůžu" usmála se "A teď?" zvedla jsem obočí "Co teď?" zvážněla, musí něco vědět "Co je s ním teď?"

"Sam.. nic" usmála se "Je na tom líp než kdy jindy, od tý doby co tě poznal. Mění se a k lepšímu, zvládá to" mluvila dost upřímně "Zaslechla jsem jak mluví s mým tátou o tom, že mi něco řekne ale že na to nejsem přípravená" zadívala jsem se do blba "Tak ti to řekne sám" zvedla ramena a vstala "Ty něco víš že? Víš to ale všichni ze mě děláte idiota" chytla jsem ji za ruku "Nic s ním není!" zavrčela.

Otevřeli se dveře a Cam vešel dovnitř, pustila jsem Sierru "Ahoj, co se tu děje?" rozepl si bundu, za ním šla Gina "Ahoj Sam" položila tašky s nákupem "Dobrý den" usmála jsem se "Co ty tady?" přešel ke mě Cam "Vlastně už jsem na odchodu" znervózněla jsem "Ahoj" objala jsem ho a rychle zmizela.
Proč mi nikdo nic neřekne?!

Vyhledala jsem si jeho jméno na netu 'Cameron Dallas 9 let' vyjel mi hned článek z OTD. Pane bože!
Ztěžka se mi dýchalo. Byl tam o něm celý článek. Všechno jsem si přečetla do podrobna. Vyrušil mě zvuk telefonu, zvedla jsem to "Ano?" ozvala jsem se "Sam? Jak se máš?" byl to hlas Camerona, překvapilo mě to "Ehmm.. ahoj Jo fajn co ty?" snažila jsem se nic nedat znát "Dobrý, naše rodina jede zítra na hory, zapomněl jsem ti to říct. Nechceš jet s námi?" zněl tak mile "Oh.. Came asi ne, nechci vám kazit rodinou idilku" zamračila jsem se "Chci tě tam" poručil "Ale já tam nechci asi na to nějak nejsem" protestovala jsem "Dobře fajn, promiň. Zavolám ti ano?" ustoupil "Ano" kývla jsem.

Druhý den jsem šla na kafe s Miou, zašli jsme na nákupy a pak do starbucksu, potřebovala jsem už být taky s holkou "Tak co Cameron?" zvedla obočí "Co s ním" zeptala jsem se "Co váš vztah?" zavrtěla hlavou "Nechodíme spolu" začala jsem se smát "Ale chceš ho ne? Je tak sexy" vzdychla "Já nevím, nikdy jsem o tom nepřemýšlela" zamračila jsem se "Je krásnej a hodíte se k sobě" kývla "Ne" zavrtěla jsem.

Mia byla na mobilu a najednou vyjekla "Tamara přidala na instagram fotku s Cameronem" otočila to na můj obličej "Cože?" podívala jsem se na displej, Byla tam Tamara a Cam, jejich selfie z hor, za nimi je kopec a ostré slunce. Dala k tomu jen ❤️. To si dělá prdel!

Vřu zuřivostí, nejraději bych tam jela a rozkopala tý krávě držku. Jen jsem se na Miu usmála a dělala že jsem v pohodě "Já jim to přeju" kývla jsem "Jo jsou roztomilý" uznala. Ne to teda nejsou! Ten až přijede tak dostane bídu!

Když jsem šla domů, zastavilo vedle mě auto a v něm seděl Filip "Ahoj zlato" usmál se. Ignorovala jsem ho a pokračovala v chůzi "Notak Sam odvezu tě" křikl "Můžeš mi dát už pokoj?! Co po mě všichni chcete?!" vyštěkla jsem "Chceme tebe" špitl "Dej mi pokoj" zavrtěla jsem a slzy se mi začali valit do očí. Zrychlila jsem a nevšímala si ho.

Zaběhla jsem do uličky a ze vzteku praštila do zdi. Ten hajzl! Ten proradnej parchant! Nenávidím ho! Bouchala jsem do ní a z prstů mi už tekla krev. Uvědomila jsem si, že když jsem zakřičela.. vybavil se mi Cam. Hned jsem toho nechala. Co to děláš? Zašeptala jsem do prázdna. Sam, co to s tebou dělá?

Cam přijel a ihned se stavil za mnou "Ahoj" usmál se na mě "Ahoj" nedala jsem nic najevo, žádný úsměv nic, byla jsem znechucena "Děje se něco?" zeptal se při cestě do kuchyně. Pfff.. neee..
"Co máš s rukou? Co se stalo?" chytl mě za ni a podíval se mi do očí, do těch dokonalých hnědých očí "Nic" zavrtěla jsem a vytrhla se mu

"Jaký byl víkend s Tam?" usmála jsem se na Camerona  "Super" přikývl "Užil sis to Jo?" zeptala jsem se "Ale Jo celkem" souhlasil "Bylo tam dost ledu ale lyžovalo se fajn" uznal "To je skvělý" usmála jsem se falešně a začala vařit kafe "Klidně bych si ho udělal" navrhl "Ne v pohodě" buď milá!

"Came víš jak jsme se bavili o OTD?" začala jsem, musím to z něj dostat "Ano" vzal si jablko z misky na baru "Ty jim nepomáháš" zavrtěla jsem hlavou a zalila kávu "Z části ano, někdy tam něco pošlu" uznal

"Byl jsi tam" otočila jsem se na něj "Sam já.." zaskočilo ho to "Proč jsi mi to neřekl?" zavrtěla jsem "Není to zrovna téma o kterém bych se chtěl bavit" zvedl se "Ale za to se nemusíš stydět" zamračila jsem se "Ale Jo! Není to zrovna normální" byl už rozčílený "Came.." špitla jsem a oči se mi zase zalili slzami, nikdy jsem takhle často nebrečela "Gina si mě s manželem adoptovala když mi bylo devět, nebýt jich byl bych nula" vysvětlil, věděla jsem, že pro něj je těžké o tom mluvit ale chci to vědět "Ne nebyl" zavrtěla jsem "Ale ano" zvýšil hlas "Řekni mi to prosím" zašeptala jsem "Ne" odsekl "Proč?" naléhala jsem "Sám! Dost"

"Ne prosím" šla jsem k němu blíž "Nic ti říkat nebudu!" Začal být nervózní "Camerone!" Najednou zavřel oči a vyběhl ven, zůstala jsem stát a pak vyběhla za ním.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

NERD (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat