Sedli jsme si na lavičku "Si opravdu krásná Sam" Nolan se mi podíval do očí "Díky" usmála jsem se, o co mu jde? "Vždycky jsem tě chtěl" zašeptal a pomalu se ke mě přibližoval, až teď jsem ucítila zápach alkoholu "Vážně?" odtahovala jsem se, chytl mě za krkem a pomalu přibližoval k němu "Nolane ne" zavrtěla jsem "Sam prosím" usmál se "Ne!" vyjekla jsem a vytrhla se mu ale doběhl mě a vrazil mi facku, hlavou mi problikla vzpomínka na Filipa. Nolan mě chytl za ramena a já se držela za bolavou tvář "Jde mi o těžký prachy holčičko" zavrčel "Cože?!"
"Ty štafle jsem preřízl já a za to že se semnou vyspíš mi slíbil dost peněz" vysvětlil "Ale proč?" odstoupila jsem "Chce abych z tebe udělal děvku, Cam tě pak nebude chtít a ty zas přilezeš za Filipem" vzdychl "Promiň ale tohle ne" otočila jsem se a utekla. Běžela jsem pryč do nějaké místnosti, byla tam tma. Musela jsem být sama, sedla jsem si na zem a začala plakat.Otevřeli se dveře "Oh promiň hledám.. Sam?" uviděla jsem Cameronovu tvář "Co se stalo?!" klekl si ke mě, utřela jsem si slzy "Nic" zavrtěla jsem "Já ho zabiju" zvedl se "Ne Came prosím" chytla jsem ho a objala "Came prosím" vzlykla "Nejsi jako oni, dost" zašeptala jsem, rychle mu bušilo srdce "Pojď si zatančit" vzal mě za ruku a vedl pryč. Stoupli jsme si na parket, hráli pomalou písničku a všude kolem nás byly zamilované páry, dala jsem Camovi ruce kolem krku a on ty svoje na můj pas "Tohle není blues" zasmál se a přitáhl si mě blíž, tělo na tělo, podívala jsem se mu do očí byl šťastnej. Položila jsem si hlavu na jeho rameno, byla jsem v bezpečí u něj, tady na mě nikdo nemůže. Položil si bradu na mou hlavu "Už jsem ti řekl že dneska vypadáš perfektně" zašeptal mi do ucha, podívala jsem se na něj a on se zazubil. Vrátila jsem hlavu do původní polohy, tančili jsme dlouho. Najednou hudba zastavila "Dovolte nám vyhlásit krále a královnu plesu" na podium si stoupla ředitelka školy a otevřela obálku "Dnešní večer jste hlasovali kdo by měl být králem a královnou dnešního večera a královnou se stává.." protahovala to a všichni napjatě čekali "Samantha Collinsová" vykřikla a všichni začali tleskat, zarazila jsem se "Jdi" Cam mě postrčil a já vyšla k podiu.
Nasadili mi korunku a dali šerpu "Ehmm.. Děkuju moc já.. tohle nechápu" zavrtěla jsem a celý sál se smál "Děkuju, vám všem, nevím čím jsem si to zasloužila ale Díky" kývla jsem a lidi tleskali "A králem je.." zase to protahovala "Cameron Dallas?" zase všichni tleskali a ředitelka byla zřejmě překvapena, podívala jsem se do publika, Cam šel s úsměvem nahoru ale můj pohled se sešel s Filipovým. Byl naštvaný, přímo zuřil, jeho oči planuli po pomstě. Král měl být on..
"Teď si každý z vás vybere člověka, kterému věnuje první tanec" řekla ředitelka, Cam se na mě podíval a já se zadívala do publika "Filip, Filip Johnson" vyhrkla jsem a na Cama se radši nepodívala, Filip si stoupl s úsměvem vedle mě a vedl mě dolů "Tamara Aliera" slyšela jsem Camerona a Tamara vypískla. Chytla jsem Filipa kolem krku a on mě za zadek, věděla jsem že je rád "Věděl jsem, že si to uvědomíš" zašeptal mi do ucha a začal se houpat do rytmu hudby "Je to jen tanec a je poslední, pak už dáš pokoj mě i jemu" pohla jsem hlavou směrem ke Camovi, naše oči se střetli, Tamara se po něm plazila. Fuj! On byl ale smutný "Sam ty ho ale nechceš" řekl Filip "Nechci ale tebe nechci víc, tebe nechci ani vidět" lišácky jsem se usmála a on mě zaklonil, cítila jsem jeho dech na svém krku. Když jsem se zase postavila podívala jsem se na Cama, smál se na ní "Chybí ti to Sam, to jak jsem tě jebal" zavrněl, podívala jsem se mu do očí "Jo to Jo, vyjebal si se mnou pěkně" usmála jsem se a odstoupila od něj. Otočila jsem se a prodrala se skrz davy ven. Šla jsem pryč, pryč od všeho, všeho co mi ubližovalo. Cítila jsem se jako blázen, který bloudí v noci po městě a čeká na zázrak. Já čekala a nic nepřicházelo, co sakra dělám špatně?
Sedla jsem si na obrubník když vedle zastavilo černé auto "Sam! Pojď s námi na afterparty" ozval se Jason "Nejdu" usmála jsem se "My si pro tebe dojdeme!" Zac vystrčil hlavu z okénka "Nechci" zavrtěla jsem ale Zac opravdu vylezl z auta, vzal mě do náručí a já začala ječet. Sedla jsem do auta a Jason vyjel.Cestou zpívali a tančili a mě už z nich bolela hlava. Zastavili jsme před klubem "Platím vstup ano?" řekl mi Jason, on jediný z tý Filipoví party byl hodný, dělal jim poskoka "Děkuju" kývla jsem a šla za ním.
Vešli jsme dovnitř, všude byli lidi z plesu. Moje oči spatřili to tělo bez dušičky jak tam stojí u baru, podíval se na mě a zamračil se. Najednou se ke mě rozešel ale já se rvala lidmi aby mě nenašel, strašně jsem se mu chtěla vyhnout, co to kurva děláš Samantho?! Okřiklo mě moje podvědomí. Nechci mu bránit. Odpověděla jsem si.
Šla jsem k baru a objednala si pití, spoustu pití. Za chvíli mi bylo všechno tak nějak fuk.
On i všichni ostatní. On? Kdo je on? Je to Filip nebo Cameron? Vždyť je to fuk.
Šla jsem na záchod když mě chytla něčí ruka za zápěstí a otočila mě k němu, tváři v tvář, čelo na čelu jsme tam stáli, cítila jsem jeho dech "Hledal jsem tě" řekl "A našel" kývla jsem "Co se stalo?" zavrtěl hlavou "Jdi" vyhrkla jsem "Cože?" zamračil se "Camerone jdi, musím tě nechat jít, máš tam Tamaru, určitě na tebe čeká" zvýšila jsem hlas "Tamara je pryč, já ji nechci" zavrtěl. Konečně jsem dostala odvahu otevřít oči a podívat se do těch jeho hnědých kouzelných propastí. Objala jsem ho, tak jako nikdy "Musím čůrat" zasmála jsem se a vzala ho za ruku aby mě doprovodil.
Vyšla jsem ze záchoda a podívala se na sebe do zrcadla, k mému stavu to nebylo zlé ale utřela jsem si řasenku kolem očí kapesníčkem a vyšla ven, vrazila do mě holka a usmála se, byla to Jersie.Podívala jsem se na Cama a usmála se "Dobrý?" zeptal se "Ano" kývla jsem a zamotala se "Pozor" Cam mě chytl "Pojedeme domů" zašeptal mi do ucha "Jo prosím" kývla jsem a opřela se o něj. Vedl mě pryč ale všichni na nás koukali, včetně Tamary. 1;0 pro Samanthu.
Venku ale přišlo to co jsem nečekala "Camerone promiň" pozvracela jsem keř vedle auta "To je v pohodě" držel mi vlasy a podal kapesníček. Vzal mě jako princeznu a posadil do auta.Zastavili jsme, zase mě vyndal, bouchli dveře a zacinkaly klíče "Came já tě miluju" zabrblala jsem "Ja tebe taky" řekl, usmála jsem se, slyším kroky a zavrzání dveří "Oh Sam ne" pálí mě to v krku "Prosím" vyhrkla jsem, je mi zima a pak zase teplo, měkká věc pod mým tělem "Dobrou noc bejby" mokrá věc, rty na mém čele. Tma..
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
ČTEŠ
NERD (Cameron Dallas CZ)
أدب الهواةMůžou být kamarádi? Královna školy a šprt co sedí v koutě? Co když to přeroste v něco víc ale ani jeden z nich si to nedokáže přiznat? Maturita je za rohem a Cam Samanthu začne doučovat. Samatha ví, že Cameron něco skrývá. Dozví se někdy jeho t...