VI.

370 13 0
                                    

Za nedlouho byli pryč a zvonilo, otřela jsem si řasenku z tváře a vyšla ven, první co jsem uviděla byl Cam s Tam, kolem nich byly další holky, Cam se smál, vypadal jako největší egoista a zmrd světa. Co jsem to udělala? Otočila jsem se a vypadla z toho vězení, jela jsem domů.
Kde nikdo není, je to tam v pohodě. Zachumlala jsem se pod deku v mé posteli a začala brečet.

Večer zazvonil zvonek, běžela jsem otevřít, ve dveřích stál Cameron "Kde si byla? Volal jsem ti" zvýšil hlas, jen jsem se usmála a nic neřekla "Bál jsem se" klesl hlasem "Nebylo mi dobře" zalhala jsem, nebylo mi dobře z něj "Tohle už mi nedělej ano?" zvedl obočí, pustila jsem ho dál "Kde si byl ty celý den?" namířila jsem si to do kuchyně udelat kafe, Cam ho tu pil vždycky, aspoň někdo "Byl jsem u Tamary" řekl a přešel k baru, zarazila jsem se "Spal si s ní?" vyhrkla jsem než mi došlo co jsem řekla "Ježíš ne, nejsem ten typ" zavrtěl "Řekl si, že si to budeš užívat" dala jsem vařit vodu a opřela se zády o pult "Ale ne v tomhle smyslu" protestoval "Jen si budu užívat, že jsem chtěný. Ne využívat je" zavrtěl a zvedl prst. Zasmála jsem se a zavrtěla hlavou.

"Ten zítřek platí Dallasy" připomenula jsem mu "Jistě Collinsová" mrkl na mě a odešel.
Ještě jsem chvíli stala ve dveřích a sledovala jak odjíždí.

Druhý den jsem se probudila v 9, táta byl doma "Ahoj Tati, co tu děláš?" sešla jsem schody "Dnes jsem si přispal ale za chvíli půjdu" zakousl se do toastu "Aby tě to jednou nezabilo, měl by sis dát pauzu" vzala jsem si taky toast a sedla si za bar "Víš, že to dělám rád" dal mi pusu na čelo a vzal si kabát ze stolu "Zatím" zasalutoval "Pa" usmála jsem se.
Na večer jsem se moc těšila, ten klub byl boží a skoro nikdo ze školy tam nechodí což je velké plus.
Celý den jsem se válela v posteli, kolem sedmé večer jsem se vykoupala, namalovala a upravila si vlasy, na sebe jsem si vzala modré potrhané jeany, bílé tričko a černý Bomber.
Vyšla jsem v osm a před domem už stál Cameron "Co tady děláš?" lekla jsem se "Nevim kde to je" zvedl ramena, měl na sobě černé jeany, bílou mikinu a koženou bundu "Bojíš se?" zeptala jsem se když jsme byli na cestě "Ne" usmál se "Já jo" vzdychla jsem "Toho, že se ti tam nebude líbit" klesla jsem hlasem "Určitě to tam bude fajn" kývl.

Zaplatili jsme vstup a vešli do místnosti plné světel a lejzrů a hlasité EDM hudby, doupě alkoholu a drog. Miluju to tady, Cam se rozhlížel, viděla jsem na něm, že to není ono. Vzala jsem ho za ruku, usmála se a vedla ho k baru. Dali jsme si drink a pak další a další a já nevěděla o světě, teda Jo ale byla jsem v náladě.
Postavila jsem se k parketu a opřela se o sloup, Cam se postavil vedle mě a sledoval holky na parketu, jedna se na něj usmívala "Tak jdi za ní" strčila jsem do něj "Ne" zavrtěl hlavou "No tak" pobídla jsem ho "Nechci holku kterou nebudu milovat" zamračil se "A co Tamara, tu miluješ?" zvedla jsem obočí "Já ji nechci Samantho" řekl rázně "Třeba se do ní zamiluješ" ukázala jsem na tu holku na parketu, rozjížděla to hezky. Měla dlouhé hnědé vlasy, byla dost hubená a hezká.

____Cameron____
Sam se na mě podívala a já na ní, pomalu mrkala svýma dlouhýma řasama. Když se na mě podívala.. došlo mi to. To jak se bavíme, to jak se chováme, to jak si chybíme a to všechno.. milujeme se "Tak jdi" mávla rukou, pomalu jsem se rozešel, ani jsem nevěděl proč. Asi to chci vědět, chci se přesvědčit o tom že mě miluje, šel jsem za tou holkou a díval se na Sam, smála se dokud jsem se s tou holkou nezačal bavit a i s těmi ostatními "Podívej jak se na tebe všechny dívají, fuj" přišla ke mě a řekla mi do ucha "Mě to nevadí" usmál jsem se "Nevadí? Slintají jako psi" vzala mě za ruku a vedla pryč "Sam ty snad žárlíš" zastavil jsem ji "Co? Ne" zamračila se "Ale Jo" začal jsem se smát "Ne nežárlím" odsekla "Ne?" zvedl jsem obočí "Tak Jo fajn, trochu žárlím" přimhouřila oči "No tak" začal jsem se smát "Nech toho" odstrčila mě "Jsi roztomilá když žárlíš" zašeptal jsem jí do ucha "Víš co? Seru na to" vyštěkla, chytla mě za límec a políbila mě, použili jsme jazyk. Miluje mě.. najednou se odtrhla, podívala se mi do očí a odešla, já jako pes běžel za ní "Sam promiň" doběhl jsem ji "Byla to jen pusa" řekla "Jo byla" kývl jsem "Ale napadlo mě.." začal jsem "Ne Came prosím" zavrtěla a do očí jí vyhrkly slzy "Nebreč" řekl jsem a chytl ji za ruku "V pohodě, jestli nechceš, je to okey" usmál jsem se, pevně mě objala a začala brečet a tak jsme tam jen stáli... dlouho.
____Samantha____
Po tý párty jsme se s Camem moc nebavili, občas jsem za ním šla ale on utekl, prostě vzal roha. Políbila jsem ho ale nic to nebylo, co když to je kvůli tomu odmítnutí? Je to 14 dní a prohodili jsme sotva tři slova. Sedla jsem si na dějepis tam kde sedíme vždy, Cam přišel až později "Ahoj" usmála jsem se "Ahoj" kývl a sedl si vedle mě "Camerone, přijde mi ze se mi pořád vyhýbáš" po chvilce ticha jsem to řekla "Ne to ne, jen teď jsem neměl moc času" zavrtěl "Co se děje?" zamračila jsem se "Nic Sam už je to Okey" kývl "Dobře" na nic jsem se už neptala.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Další díl je tadyy!🙋🏼‍♀️

NERD (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat