IV.

362 18 1
                                    

Tohle mě zabolelo, cítila jsem se jakoby se mi rozpadl svět, totálně. Chtělo se mi brečet, řvát a kopat do všeho "Fajn tak si jdi za tou svojí Mercy, když ji tak miluješ!" zařvala jsem a nasedla na motorku, nasadila jsem si helmu "Už tě nechci nikdy vidět!" ozvalo se za mnou, stál před domem a křičel.

Nastartovala jsem a odjela, pomalu se mi spouštěly slzy, přidala jsem plyn. Měla jsem chuť všechno zničit i sebe! Zastavila jsem na hřišti na které chodím když nenávidím svět, sedla jsem si na houpačku a nechala slzy volně téct "Sam?" za mnou se vynořil kluk "Jeremy ahoj" falešně jsem se usmála a utřela si slzy "Co tu děláš?" sedl si na vedlejší houpačku, zafoukal vítr a odvál mi vlasy z obličeje "Samantho snad nepláčeš, velký holky nepláčou" upřímně se na mě usmál, Jeremy byl můj nejlepší kamarád v dětství, byl starší než já ale i tak jsme si dost rozumněli, ještě než mi máma umřela, chodili k nám každou neděli na oběd a my dva si hráli "Asi nejsem velká" vzlykla jsem "Co se stalo? Cameron?" zvedl obočí "Jak?" zavrtěla jsem "Každý si všímá že to spolu teď pečete" zasmál se "Ne my jsme jen kamarádi" protestovala jsem "Tak co ti udělal?" zamračil se a položil mi ruku na nohu "Spíš co jsem já udělala" odmlčela jsem se a on čekal co řeknu "Totálně jsem ho ponížila" rozplakala jsem se.

Jeremy mě objal kolem ramen "To bude v pohodě" pohladil mě po zádech, byl straně hodný "Ne tohle nebude" zavrtěla jsem a otřela si slzy z tváře "Ale jo, Cameron to dlouho nevydrží" zasmál se "Jak ty to víš?" vyštěkla jsem "Znám Camerona, chodil jsem s jeho sestrou" usmál se "Ty?" zvedla jsem obočí "Ano, je to tak 4 roky zpátky. Byla moc fajn ale Cam měl tenkrát problémy a ona se musela starat" zvedl ramena "Neměli jsme na sebe čas, byla maturita a tak"
"To chápu" kývla jsem "Co měl Cam za problémy?" zeptala jsem se, tohle téma mě zaujalo "Já nevím, pořád byl v nemocnici kvůli zachvatům a tak" asi opravdu moc nevěděl.

Jsou to čtyři roky, čtyři roky co jsme nastoupili do prváku. Cameronovi se to muselo spustit, když jsme přišli na střední, je mi jasné proč. V tu dobu přišel i Filip..

"Jeď za ním, nenech si ho pláchnout jako já Sierru" usmál se a vstal "Rád jsem tě viděl" usmál se a odešel. Nechal mě tam sedět a přemýšlet o životě. Slzy se mi zase valily do očí a stékaly po mé tváři, přece si ho nenechám vzít.

Vyrazila jsem ke Cameronovi, musím se mu omluvit.
Zazvonila jsem u jeho dveří, otevřela mi Sierra a já prostě vešla dovnitř, bez pozvání. Vyběhla jsem schody a slyšela za sebou její hlas "Samantho ne!" šla jsem chodbou až k jeho pokoji a otevřela dveře.
To co jsem viděla mě bodlo, Cam tam seděl na zemi s Mercy a líbali se. Odtrhli se od sebe a podívali se na mě "Jáa.. promiň" zavrtěla jsem hlavou a zavřela ty dveře, chtěla jsem odejít "Ne Sam!" Cam běžel za mnou. Chytl mě za ruku "Já se přišla jen omluvit, promiň" schovala jsem si obličej do dlaní, Cam mě objal "Omlouvám se" špitl "Ne Came" zavrtěla jsem a držela slzy. Objevila se vedle nás Merc "Promiňte, já nevěděla že spolu chodíte, mrzí mě to" zčervenala, s Camem jsme se na sebe podívali a začali se nahlas smát. Merc na nás nechápavě zírala "Ten byl dobrej" řekla jsem, zvedla obočí a střídavě se na nás dívala "My spolu nechodíme" zavrtěl Cam "Ale vypadáte tak" zvedla ramena "Je jasné že se máte víc než rádi" zavrtěla "Jsme jako bratr a sestra" opřela jsem se o Cama. Stále jsme se smáli "Tak já půjdu" kývla "Jo" kývl Cam "Ahoj" objal ji.

"Tohle nikdo nečekal" řekla jsem když jsme stáli před jeho domem a loučili se "To fakt ne" zasmál se "Hele zítra po škole mám takový plán" šibalsky jsem se usmála "Co to zas bude" zakroutil očima "Půjdeme nakupovat, pro tebe" mrkla jsem "To ne, teď nemám moc peněz a potřebuju jít do knihovny" vysvětlil "Já peníze mám a do knihovny můžeš potom" zavrtěla jsem a čekala co řekne. Podíval se na mě "Fajn" zavrtěl "Tak Jo! Těším se" vypískla jsem a objala ho "Tak pa" otočila jsem se a chtěla odejít "Sam? Mám tě rád" usmál se na mě "Já tebe taky, bráško" drkla jsem do něj ramenem. Nastartovala jsem, zamávala mu, zapla si přilbu a vyjela.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Další část je tu.. snad se líbí
Děkuju za všechny ohlasy❤️❤️

NERD (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat