Vypila jsem snad litry alkoholu, když došla jedna, koupila jsem další. Svět byl najednou jinej, lepší.. Co si čekala Samantho? Nikdy nebude tvůj! Proč si to udělala? Brečela jsem straně moc, ani jsem nemohla popadnout dech, lehla jsem si na zem a pomalu usínala. Studený chodník chladil moje tělo a začala jsem se třást. Někdo se ke mě začal blížit, bála jsem se ale nemohla jsem se hnout "Sam pojď, hodná holka. Už bude dobře" zvedl mě ze země "Camerone" špitla jsem "Jsem tady, miluju tě" řekl a políbil mě na čelo "Strašně mě to mrzí" zašeptala jsem "Mě taky" jen jsem se usmála protože jsem na nic neměla sílu.
Doma mě Cam uložil do postele "Camerone" oslovila jsem ho když odcházel a vrátil se ke mě "Proč ona?" zeptala jsem se, usmál se "Sam spi" pohladil mě po tváři, chytla jsem ho za krk a přitáhla ho blíž, dravě jsem ho líbala. Sedl si ke mě abych si na nej mohla obkročmo sednout, líbala jsem ho na krku "Sam dost" zastavil mě "Měla bys jít spát" řekl.
Ráno jsem se probudila, hlava mi třeštila a sluneční světlo propalovalo moje zornice. Podívala jsem se za sebe a na zemi spal Filip, vyjekla jsem a on se vzbudil "Co tady děláš?" zeptala jsem se "Spím" zamračil se "Ale proč?!" vyštěkla jsem "Byla jsi večer úplně na mol, odnesl jsem tě domů" zavrtěl "Ne" protestovala jsem "Ano" kývl "To není možný, byl to.." zarazila jsem se, moc si toho nepamatuju. Vlastně nic..
Když Filip odjel, začala jsem znovu přemýšlet, znovu a znovu ve výčitkách.Další den jsem šla do školy jakoby nic. Jsem přece silná holka a silný holky nepláčou.
Byla jsem v pohodě dokud jsem je neuviděla, tak šťastný, byl by i se mnou? Pozorovala jsem ho jak ji drží za ruku a směje se, v tu chvíli se naše pohledy střetly. Nebyly to pohledy lásky ale nenávisti, nenávidí mě? Cítila jsem slzy v očích ale udržela jsem se, jen jsem se usmála a dělala že mě to vůbec nemrzí. Vypadal potom zmateně ale já očima neuhla.
Výčitky mě hodně zužovali, měla jsem chuť vypadnou, zabít se "Sam?" někdo mě vytrhl z myšlenek "Filipe?" usmála jsem se "Co je s tebou?" zeptal se "Nic" zavrtěla jsem "Vážně?" zvedl obočí "Vážně" špitla jsem a podívala se na Tamaru sedící Camovi na klíně, Filip se tam taky podíval "Tak kdybys chtěla, víš že u nás máš pořád dveře otevřené" prohladil mě po tváři a já jen přikývla.Odpoledne jsem vyšla ze školy, rozhlédla jsem se po ulici a na jedné straně uviděla Cama a na druhé Filipa. Nezaváhala jsem, rovnou jsem zamířila k Filipovi, cítila jsem na sobě oříškový pohled "Věděl jsem že se vrátíš" Filip se usmál, podívala jsem se do Camových očí, chytla jsem Filipa za krk a políbila ho. Cameronova nenávist se mi najednou vryla pod kůži.
Doma jsem zase pila a litovala. Několik dní.. možná týdnů.
Ale každý den pro mě byl peklo.
ČTEŠ
NERD (Cameron Dallas CZ)
FanfictionMůžou být kamarádi? Královna školy a šprt co sedí v koutě? Co když to přeroste v něco víc ale ani jeden z nich si to nedokáže přiznat? Maturita je za rohem a Cam Samanthu začne doučovat. Samatha ví, že Cameron něco skrývá. Dozví se někdy jeho t...