Druhý den ve škole..
"Came! Tak dneska po škole" usmála jsem se na něj a vyšla na ajinu. Vešla jsem do třídy, Filip a spol. se na mě podívali "Ahoj kočičko" pískl Zac a plácl mě po zadku "Jdi do prdele Zacu" mrkla jsem na něj a sedla si o lavici dál "Jo do tý tvý bych šel. Tak co jak se ti prcají šprťáci?" otočil se s milým úsměvem k mé maličkosti "Jak tobě barbínky?" lyšácky jsem se usmála "Ale no tak vždyť mě znáš" řekl povýšeně "Ano a to bude zřejmě ta chyba" kývla jsem "Si jen děvka, nic jiného než ostatní" zavrtěl hlavou "Jo, stejně jako ty si jen ubohý debil, který si snaží pohonit ego nad lidmi, které to vůbec nezajímá" zašeptala jsem když zazvonilo.Vyšla jsem před školu kde už kouřilo spousta lidí a na mě čekal Cam "Ahoj" objala jsem ho "Ahoj" usmál se a otevřel mi dveře auta, nasedla jsem. Cameron si sedl na sedadlo řidiče "Jaký si měla den?" zeptal se a připoutal, z kabelky jsem si vytáhla jelení luj a natřela si rty "Dozvěděla jsem se, že tě prcám, teda spíš vás šprty" podala jsem mu luj "Hezký, to jsem ani já nevěděl. Ale tak dal bych si říct" mrkl a po natření rtu mi podal luj. Zasmála jsem se "Neboj dneska to změníme, jakože tvůj styl ne šukání mě" kývla jsem a vyrazili jsme.
Vešli jsme do obrovského nákupního centra, všude tu byli značkové obchody. Cam se rozhlížel "Kam chceš jako první?" usmála jsem se "Nevím" zavrtěl, čapla jsem ho za ruku a šli jsme do H&M.
Vybírali jsme dlouho a snad všude. Boty, trička, mikiny, kalhoty, doplňky, bundy prostě všechno. Cam vypadal jako největší 'badboy' líbil se mi tak. Vypadal dost sexy, holky po něm budou šílet.Sedíme v knihovně mezi regály plnými knih, prohlížím si ho když čte knihu "Co?" usmál se "Ještě ty brýle" zamračila jsem se "Ty si nechám" řekl "Ne" zavrtěla jsem "Nechci čočky" odložil knihu "Proč? Já je taky nosím" zvedla jsem ramena "Ty?" divil se "Ano, vidíš" klekla jsem si blíž k němu, prohlédl si moje oko "Ššš!" za regálem se vynořila stará knihovnice, zasmáli jsme se. Cam si půjčil Literaturu pro maturanty a jeli jsme domů.
"Came!" křikla jsem po něm když jsem vystupovala z auta "Jo?" podíval se na mě "Co kdyby jsme v sobotu zašli do toho nového klubu?" usmála jsem se "Sam" zakroutil hlavou "Ne není odpověď" zamračila jsem se "Dobře" kývl ač nerad "Fajn tak zítra, jsem zvědavá na reakce ostatních" lyšácky jsem se usmála "Ahoj" pozdravil a vyjel.Druhý den jsem jela do školy na motorce, zastavila jsem a rozhlédla se, Cameronovo auto tu ještě nestálo. Šla jsem dovnitř abych si vzala učebnice "Ahoj Sam" přiběhla Maya "Ahoj" usmála jsem se "Hele ta Ajina.. páni kdo to je?" otočila hlavou do leva, podívala jsem se stejným směrem a uviděla ho. Přišel Cameron, na sobě měl modré potrhané jeany, bílou mikinu a černou koženou bundu, neměl brýle. Všichni se za ním ohlédli, vypadal přesně jako Badboy. Vlasy měl nahoru, a usmíval se "Ahoj Sam" objal mě a já si všimla nasraných pohledů holek "Came sekne ti to" prohlédla jsem si ho znovu "Cam? Tohle?" Maya zvedla obočí "Ahoj Mayo" Cam se na ni usmál, malém šla do kolen. Kolem procházela Filipova parta a zamračeně ho všichni pozorovali "Asi to nebyl dobrý nápad" zašeptal Cam "Jen závidí" zavrtěla jsem "Půjdeme?" zeptala jsem se a vzala si dějepis. Tohle se ti fakt povedlo! V duchu jsem se poplácala po rameni.
Vešli jsme do třídy a všechny pohledy se na nás upřeli, Cam se na mě podíval a já zvedla ramena, rozešla jsem se k lavici a sedla si. Cam si sedl vedle mě a přišla Tamara "Ahoj Came, dneska ti to sluší" mrkla na něj. Vyprskla jsem smíchy a oba se na mě podívali "Jo teď si ho všimneš co? Odpal" zamračila jsem se na ni "A ty si jeho mluvčí nebo co?" vyprskla "Guru" usmála jsem se "Sam stačí" zavrtěl "Came" zamračila jsem se "Tam díky" kývl na ní a ona odešla.
Nechápavě jsem ho pozorovala "Byla si fakt zlá" zavrtěl hlavou "To nemyslíš vážně?" vyhrkla jsem "Teď se jim líbím, ty to nechápeš. Děkuju ti za to že si mě vyšvyhla ale teď je to na mě a jestli se jim libím tak si to budu užívat" vysvětlil. Dívala jsem se na něj s otevřenou pusou "Dobře" kývla jsem, učitel vešel do třídy. Postavili jsme se a zase si sedli, pořád jsem byla zaskočená, podívala jsem se znovu na Cama a nemohla uvěřit tomu, že to myslel vážně. Ztěžka jsem dýchala, slzy se mi draly do očí, co to se mnou je?
Zvedla jsem se, vzala si věci a beze slova odešla ze třídy. Běžela jsem na záchod, opřela jsem si ruce o umyvadlo a podívala se na sebe do zrdcadla, tekly mi slzy, byla jsem ušmudlaná od řasenky. Slyšela jsem hlasy tak jsem vběhla do kabinky a zamkla dveře "Jo pěkně se ukázal co?" dívčí hlas se zasmál "Jo je to kus" řekl ten druhý "O co že ho dostanu do postele"
"Ale Tam, je to jasný"
Tamara? Určitě mluví o Cameronovi "Vždycky je dostanu" zasmála se.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Takže máme tu další část💞 napište mi prosím jak se vám příběh zatím libí😅
ČTEŠ
NERD (Cameron Dallas CZ)
FanfictionMůžou být kamarádi? Královna školy a šprt co sedí v koutě? Co když to přeroste v něco víc ale ani jeden z nich si to nedokáže přiznat? Maturita je za rohem a Cam Samanthu začne doučovat. Samatha ví, že Cameron něco skrývá. Dozví se někdy jeho t...