Druhý den po škole jsem byla v sále na ples, ještě nemám šaty a nějak to nehrotím.
Věšela jsem poslední drobnosti když jsem spadla ze štaflí "Sam?! V pohodě?" přiběhl Nolan "Jo ale au!" ostrá bolest mi projela rukou.
Zavázala jsem si to a dál to neřešila "Ty štafle ti někdo přestřihl" zamračil se Nolan "Co?" zvedla jsem obočí "Mezi těmi stranami mají být lanka aby se ti nerozjeli, ale někdo je ustřihl" zavrtěl hlavou "Kdo by to udělal?" zeptala jsem se "Někdo kdo tě nemá rád" zvedl ramena. Kdo to mohl být?Potom co bylo už vše hotové jsem jela do města pro šaty. Autobusem samozřejmě, Cam měl nějakou práci takže mě nemohl odvést. Šla jsem do Sherri Hill, je to moje oblíbená značka. Prodavačka mě obsloužila a já vybrala šaty, byli krásné, byl to croptop a dlouhá hedvábná modrá sukně. Snad se budu líbit.
Ráno jsem se probudila, ruka mě stále bolela, šla jsem se osprchovat a umýt si vlasy, potom jsem si udělala snídani a najedla se, v tu chvíli mi přišla sms
'Dobré ráno, tak jak ses vyspala? Co tvoje ruka?' usmála jsem se na zprávu od Nolana
'Ahoj :) vyspala jsem se dobře a bolí to' odpověděla jsem
'Strašně mě to mrzí měl jsem si toho všimnout dřív :('
'Není to tvoje vina'
'Ale ano'
'Ne a dost, budu končit musím ještě zařídit pár věcí'
'Dobře, tak večer pa'
Nolan? Nikdy mi nepsal, divné. Pomyslela jsem si co budu dělat když mám asi zlomenou ruku?
Odpoledne jsem se začala chystat, Cam tu měl za nedlouho být a mě ještě chyběli udělat vlasy, rozezněl se zvonek. Pustila jsem Cama nahoru a začala si žehlit vlasy, měla jsem velký kosmetický stolek se zrdcadlem a světly, jako v Hollywoodu, milovala jsem ten stůl.
Zvedla jsem ruku s žehličkou ale zabolelo to a pustila jsem ji "Sss" sykla jsem, ruka byla už skoro celá fialová, hlavně zápěstí. Je to zlomený "Ukaž udělám to" Cam ji sebral ze země a vzal mi pramen vlasů který začal žehlit "Sam jestli tam nechceš přežiju to" usmál se na mě do zrdcadla přede mnou "Ne já to zvládnu" zavrtěla jsem "Určitě?" položil žehličku "Určitě" usmála jsem se a vstala.Šla jsem pomalu dolů když mě uviděl táta "Dobrý den" pozdravil Cam a táta se na mě podíval "Ahoj Tati" usmála jsem se "Ahoj, páni zlato, jsi krásná" pomohl mi z posledního schodu "Děkuju" objala jsem ho "Celá maminka" zavrtěl. Jen jsem se pousmála, nechtěla jsem na ni myslet "Užij si to broučku" dal mi pusu na čelo a já pokračovala ven.
Cam mi otevřel dveře spolujezdce "Budu ho muset prodat" zaklepal na kapotu "Co? Proč?" zamračila jsem se "Už je starý" zasmál se "Ale já ho mám ráda" protestovala jsem "Hektor se ti líbí?" zvedl obočí a nastartoval "Ano Hektor se mi moc líbí" lyšácky jsem se usmála a vyjeli jsme.
Zastavili jsme před budovou školy, všude byli lidi "Fakt chceš?" Cam mi pomohl z auta "Už jsme tady" vzdychla jsem, nastavil mi paži a já se ho chytla. Společně jsme vyrazili dovnitř "Počkej!" zastavila jsem ho před vchodem "Maškarní" sáhla jsem do kabelky a vytáhla modrou pro mě a černou masku pro Cama "Já úplně zapomněl, děkuju" dal mi pusu na tvář. Po zádech mi přejel mráz, Samantho? Moje podvědomí mě okřiklo, když on je zatraceně sexy. Opět jsem se ho chytla a tentokrát jsme se dostali dovnitř.
Všude byli balonky, přesně tak jak jsem to připravila, šli jsme přes bránu kde nás vyfotili a pokračovali jsme dál po červeném koberci na parket "Sam!" ozval se za mnou Nolan "Moc ti to sluší" objal mě "Děkuju" usmála jsem se a rozhlížela se kolem "Filip nepřišel" zavrtěl, cítila jsem jak se Cam napjal a chytla ho za ruku "Nehledám Filipa, jen koukám jakou jsme odvedli úžasnou práci" pustila jsem Cama "To díky tobě" mrkl na mě "Nezajdeš se mnou pro drink, teda jestli to příteli nebude vadit" podíval se na Camerona "Klidně jdi" usmál se na mě. Následovala jsem Nolana ale nechtěla jsem tam Camerona nechat "Takže Cameron?" Nolan mi nalil punč "Ne, Cam je jen kamarád" zavrtěla jsem "Opravdu? Nevypadá tak" napil se "Jak to myslíš?" zvedla jsem obočí, neviděla jsem Nolanovi do obličeje, měl škrabošku "Jak se na tebe dívá, jako by si byla jeho všechno" ukázal za mě. Cam se tam bavil s klukama a pozoroval mě "Jdeme" usmála jsem se a vedla Nolana ven. Cameron mě pozoroval, ale nechce mě to vím jistě, je jako bratr.
ČTEŠ
NERD (Cameron Dallas CZ)
FanfictionMůžou být kamarádi? Královna školy a šprt co sedí v koutě? Co když to přeroste v něco víc ale ani jeden z nich si to nedokáže přiznat? Maturita je za rohem a Cam Samanthu začne doučovat. Samatha ví, že Cameron něco skrývá. Dozví se někdy jeho t...