Dalgalar, Kumsal, Martılar, Denizin kokusu kendimi buldum adeta.
Yanlız kalmam gerekti, bağıra bağıra ağlamam haykırmam lazım. Bir yandanda sessizlik istiyordum gözlerimi kapatıp dalgaların kıyaya vurduğunda çıkan o sesleri dinledim, işte Huzur buydu keşke sonsuza kadar burda kalsam kimse beni bulmasa arayıp sormasa, ben yanlızlığımla mutluyum yanlızlık beni tamamlayan şey, kendimi bildim bileli İnsanlardan nefret ettim, çünkü hepsinin gülüşleri sahteydi, bu Hayat böyle, Dünya böyle bir yer kimse kimsenin işini karşılıksız halletmez, zayıflara, Zengin olmayanlara yer yok burda. Kaç Saat Sahilde ağladım bilmiyorum nefes alamıyorum gözümde yaş kalmadı boğazımdaki yaraları kimse görmesin istiyordum, kimse bana acımasın acıyan gözlerle bakmasın, ne kadar güçsüz olursam olayım, onlara karşı gelicek gücüm olmasa bile direnmeliyim, kendimi acındırmaya hakkım yok kendim yapdım bu hataları şimdi de ödüyorum bedelini. Ağlamaktan bitkin düşmüştüm Kalbim sıkışıyordu, ama dayanmalıyım..
Esma beni bir çok kez aramış, açamazdım sesimden kötü olduğum anlaşılıyordu onun beni bu halde görmesini istemiyordum. Bir süre Üniversiteye gitmedim, bir kaç kere kapı çaldı açmadım boynumdaki morlukları görmemeleri lazımdı. Evde okadar kaldıktan sonra biraz dışarı çıkıp yürümeye karar verdim insanlar boğazımı fark etmesin diye Şalla kapattım. Yürüdüm boş sokaklarda temiz havayı içime çekerek, yine ağlamak geldi içimden gözlerim doldu. Ağladığımı kimesenin görmemesi için başım eğik yürüdüm. Birinin bana seslendiğini duydum ama devam yürüdüm hızlı bir şekilde. Ve korktuğum şey oldu, Pars beni gördü. Sana sesleniyorum yüzüme bak, kaç gündür seni arıyorum açmıyorsun Üniversiteye gitmiyormuşun Arkadaşlarından öğrendim, ne yapmaya çalışıyorsun sen. İyi değilim hastayım halen rahat bırak beni. Işık kaçırma gözlerini benden gözlerime bak benimle konuşurken, hem sen ağladın mı ? Hayır ağlamadım git başımdan rahat bırak beni. Işık bekle noldu sana, boğazımdaki şala dokundu yavaşca, morlukları fark etti hemen elini çektim. Bunu kim yaptı sana Işık yüzüme bak artık bunu kim yaptı sana ! Seni ilgilendirmez bırak beni . Yeter artık Işık, başta böyle değildin bende gerçekten benimle vakit geçirmeyi seviyorsun sanıyordum bırak sana yardım ediyim kim yaptı sana bunu. Gözlerimden yaş gelmeye başladı, bana acıyan gözlerle bakma kendimden daha da çok nefret ediyorum bana böyle bakma daha çok yerin dibine girmek istiyorum, ve şimdi beni yanlız bırak, yanlız kalmaya ihtiyacım var. Hemen ordan uzaklaşdım. Arkamdan Işık gitme diye bağırdı ama dinlemedim koşarak gittim ordan. Keşke o an bir saniyeliğine bütün herşey dursaydı ben onun Omzuna yaslasaydım başımı ona herşeyi anlatabilseydim, keşke..
Okadar çok acıtıyordu ki kelimelerle bile anlatamam, onu okadar çok seviyorum ki, sırf onun iyiliği için ondan vazgeçiyorum, ondan uzaklaşmam lazım, ne kadar zor olsada.Boynumdaki morluklar geçince toparlandım ve Üniversiteye gittim. Gitmediğim günlerde çok şey kaçırmışdım Esmada beni rahat bırakmıyordu beni sıkıştırıyordu habire, endişelenmişti benden haber alamadığı için. Derslere odaklandım bu günlerde, çok çalıştım ve gitmediğim günleri telafi ettim. Dersden çıktıktan sonra Bahçede Parsı gördüm, ve oda beni gördü, bana doğru gelmeye başladı. Hızlı bir şekilde devam yürüdüm ondan uzaklaşmam gerekiyordu onun yanında olunca Kalbim hemen yumuşuyor , dayanamıyorum. Işık dur gitme, devam yürüdüm peşimden koştu ve kolumu tuttu niye benden kaçıyorsun? Sadece yanlız kalmak istedim bu aralar, kaçmıyorum kimseden. Kaçmıyorsan bu halin ne sesleniyorum duymamazlıktan geliyorsun. Dediğim gibi yanlız kalmaya ihtiyacım vardı Pars. Senden o gün için özür dilicektim biraz ileri gittim Kusura bakma. Önemli değil bende sana bağırdığım için özür dilerim. Biraz konuşmak ister misin? Yorgunum Pars, eve gidip dinlenmek istiyorum. Hayır bırakmam seni bu sefer beraber yürüyelim dedi. Bende daha bir şey diyemedim çok zor geliyordu ona karşı koymak. Sahile gitmek istedim orda devam yürüdük, sonra Kumsalda oturduk biraz. Işık canını yakıcak bir şey sormak istemiyorum, ama o günde sordum cevaplamadın sorumu, biz seninle neyiz?
Gözlerine baktım uzun bir süre, cevaplayamadım boğazımda düyümlendi Sözler, yine gözümden yaş geldi. Gözümdeki yaşları silip tamam üstüne gitmicem fazla dedi ve başımı göğsüne yasladı. Çok mutluydum, o an ki duygularımın tarifi yok hiç bir Kitap da, bir Ömür boyu orda kalabilirdim. Ağla içini dök rahatlarsın, sana hiç bir şey sormicam dedi. Ne kadar ağladım bilmiyorum yorgunluktan uyuya kalmışım. Hayatımda tadabildiğim en güzel uykuydu her gece Kabus görürken bugün ilk defa güzel rüya gördüm.Parsı arayip onu sevdiğimi söylemek istiyorum, ama yapamam onun benden uzak durması lazım. O yüzden Pars beni her görmeye geldiğinde onu tersledim hep kötü davrandım acıtsa da Onu Sevmediğimi söyledim. Onu yavaş yavaş kaybettiğimin farkındaydım git gide benden soğuyordu.
Parsı bir kıza sarılırken görmüştüm, kıskançlıktan öle bilirdim, sinirli bir şekilde onlara bakarken Pars beni fark etti peşimden koştu. Işık yanlış anladın bekle dedi. Bırak peşimi yeni Kız arkadaşınla sana mutluluklar dilerim. Kolumdan tutup beni kendine çekti göz göze geldik, bağırmaya başladı. Işık kaçırma gözlerini artık benden bak bana sendin bana beni sevmediğini söyleyen beni azarlayıp tersliyen, yüzüme bakmaya bile Cesaretin yok.
Konuşamadım susdum..
Beni başka biriyle görünce gözün dönüyor kıskanıyorsun ozaman niye beni sevmediğini söylüyorsun, niye beni azarlıyorsun, niye kaçıyorsun Işık, susma sustukca herşeyi sen mahfediyorsun. Söyliyemem diye bağırdım yapamam nedenini söyliyemem, Seni Seviyorum mutlu musun rahatladın mı şimdi sana deliler gibi aşığım, ölüyorum be canım yanıyor, Kalbim sıkışıyor her yerim titriyor elim ayağım bus kesiliyor seni görünce, ama yapamam sana sarılmak için kendimi nasıl zor tutuyorum biliyor musun yakınımdayken bile bana uzaksın dayanamıyorum , Kokunu içime çekmek istiyorum yapamıyorum, acınıcak haldeyim ama kahroluyorum bana acıyan gözlerle bakınca. Ben seni Hakk etmiyorum, beni bir gün bırakıcağını biliyorum yapamam sana bunu.. Ağlayarak koşup gittim. O da Susarak arkamdan baktı o bir şey diyemeden ordan uzaklaşdım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 Mayıs
RomanceHepimizin bir çizgisi var bu Hayat da kimimiz doğru yolda ilerleriz herşeye rağmen kimimiz zorluklara galip gelemediğimiz için pes edip o yoldan farklı yerlere gideriz ... İnsan geçmişinden mi kaçar yoksa geleceğinden mi bir çok kez düşündüm, bana...