Какво си направил ?!!! 😠

469 49 8
                                    

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Не мога да повярвам за какво ми говори Джимин ... Не мисля , че Куки би го направил ... Той е добро момче .... Трябва да съм сигурна , че не е ... Отидох до него . Седнах и го погледнах . Той ми се усмихна и каза :
Джънгкук : Искаш ли да идем да се поразходим малко ?
Аз : Да може .....
Джънгкук : Супер .
Аз : Да ... Ще те питам нещо ...
Джънгкук : Какво има ? - загледа се в ръката ми . - Кой ти даде това ?!  - изкрещя като посочи гривната .
Аз : Виж Джимин ми наговори някакви неща как си ми изневерявал ... И исках да съм сигурна , че не са истина . Каза ми , че си ми изтрил паметта ... Вярно ли е ?
Джънгкук : ...- замълча за известно време и ми стана ясно .... Значи Джимин не ме е лъгал .... Станах и тръгнах да излизам . Той ме хвана и ме спря . Блъсна ме до вратата . Притисна ме и каза - Виж ... не е точно така ... Джимин те иска за себе си как не разбра ?! Иска да се вържеш на лъжите му и да си негова ... Как да ти обясня , че няма да те дам ?! Ако аз няма да те имам никой няма да те има ! - каза след което захапа врата ми и започна да пие кръвта ми ... Просто всичко се затъмни и след това изчезна .... 

Г.Т.Д (Гледната точка на Джънгкук )
Тъкмо спрях и осъзнах , че тя е в безсъзнание ... Сложих я на леглото и слязох до долу ... Извиках Ви . Казах му какво стана и го помолих да ми помогне да я събудим без другите да разберат... Той донесе бинтове , и още доста неща с които да спрем кръвта .... Точно вмомента искам тя просто да се събуди ... Дори бих я предотстъпил на Джимин ако той ще се грижи по-добре за нея ... Направих голяма грешка ... За която вечно ще съжалявам ако не се събуди ... След всички опити на Ви да я събуди , тя най- накрая отвори големите си красиви очи и каза ,, Искам вода .." веднага ѝ донесох и я надигнах за да не се задави докато пие ... Помолих ви да излезе от стаята и да ни остави сами ...

Аз : Съжалявам ... Направих грешка - без да ме изчака да довърша ме прекъсна :
Сузи : Да ... едвам не ме уби .. ОТНОВО !
Аз : Наистина съжалявам .... Не трябваше да го правя ... реагирах прибързано ... Важнто е , че си добре и ще се оправиш ...
Сузи : Не Джънгкук Няма да се оправя ! Ти ще ми оставиш травма за Цял живот ! Махни се моля те .... - каза и се обърна на страни ... Станах и без да казвам нищо излязох от стаята ... Слязох долу ... И явно всички бяха разбрали какво става ... Джимин седеше и си се усмихваше както винаги ... Отидох до него хванах го за блузата и го приближих към себе си . Той не го очакваше и явно когато започна да реагира чак се усети ...
Аз : Ти си един долен , мръсен идиот ! Нарочно го направи нали ?!!- развиках се . Всички се затичаха да ни разтървават ... Докато се карахме и крещяхме по стълбите слезе Сузи .
Сузи : Спрете ! Кук остави Джимин ! Той не заслужава агресията ти ! Той не е виновен , че ти си момче което не оценява това което има.. Или по скоро имаше ... - каза като слезе по стълбите и дойде до нас двамата . Погледна ме с очи пълни със злоба ... Такава не я бях виждал ... Обърна се към Джимин и ... Го целуна по устните ... Не можах да повярвам какво се случва ...😐

Здравейте отново хора!! Надявам се главата да ви е харесала ! Моля гласувайте и пишете коментари с това какво мислите ! Според вас дали ще стане нещо между Джимин & Сузи ? Пише в коментарите ! Благодаря на тези които гласуват и коментират ! 💖💖💖💖

Face to Face Where stories live. Discover now