Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Защо Джунгкук обръща толкова много внимание на другите , а мен ме игнорва .... Ядосах се и си отидох в стаята . Джимин тъкмо излизаше от банята . Когато го видях се усетих че мога да го върна на Куки .... Просто и лесно е ... Ще спа с Джимин !Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Докато си отивах към стаята от стаята на Джимин чух много познат глас . Беше Сузи .
Отидох си в стаята и започнах да пиша текстове в една тетрадка ... През това време чувах стенанията и на двамата ... Еми нека им вече ми е безразлично честно казано .... Когато бях готов с песента отидох при Рм и му я показах . Той я хареса . Което е странно . *Песента е Best Of me *. Беше ми скучно затова питах Ви дали иска да излезем да се разходим. Той се нави , Джин също дойде с нас . Махнах ме се от вкъщи и тръгнахме към центъра . Обиколихме го после отидохме в парка ... Седнахме на една пейка .
Ви : Какво става с теб и Сузи ?- погледна ме .
Аз : Нищо тя е с онзи неблагодарник Джимин ... Какво да стане .
Ви : Аха - каза и ми направи знак че ако го излъжа още веднъж ще пострадам ... Вярно че той знаеше за онази нощ ... добре че не ме издъни пред Джин ...
джин : Защо не се опиташ да говориш с Джимин ? Или направи нещо за да ги скараш ... - леке Джин е на моя страна ! Не го очаквах ! Той продължи - честно казано мисля че Сузи е голяма кучка , но бяхте много сладки заедно , апък и не си те представям с друго момиче .- засмях се .
Аз : Трябва да измислим план в такъв случай ! Така като ви слушам мисля , че трябва пак да е моя ! - казах и им намигнах . Те се засмяха и заедно започнахме да измисляме плана ....Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Събудих се . Бях в леглото на Джимин и той лежеше до мен . Изплаших се когато видях че сме без дрехи ... Цялото ми тяло беше в смучки ... Наистина ли го направих ?! Станах и веднагически се облякох ... Не мога да повярвам ... Не мислех , че съм чак толкова тъпа .. Да спа с Джимин само за да нараня Куки .... ИДИОТКА! Беше ме гнус да седя в тая стая и затова отидох в тази на Куки . Махнах си дрехите и влязох в банята . Пуснах си ваната и легнах вътре ...Г.Т.Д (Гледната точка на Джимин )
Когато се събудих видях че Сузи я няма . И без това вече не ми трябва . Станах и се облякох . Излязох навън за да си намеря някаква храна . За предпочитане беше да е младо момиче . Вървях си по улицата , наблюдавах хората , вървях към едно момиче и вече си бях изкарал зъбите , когато усетих стреличка във врата си ... Докато се обърна и вече бях в безсъзнание ... Събудих се в някаква стая . Бях завързан за някаква стена ... Незнам как са го направили , но евала им .., Предпочитам стол ама щом не е пожелание ... Видях мъжка фигура в единия ъгъл на стаята . Погледнах го и се засмях . Не ме е страх , много пъти са ме хващали и винаги се измъквам .
Той : Този път сбърка Джимин . Хванах те ! И няма да те пусна докато не умреш . - каза през зъби . Само го изгледах за къв се мисли тоя ? Приближаваше се към мен . Заби ми неж в корема и го издърпа . Леко извиках от болката , но бързо се осъзнах и млъкнах . Не трябва да показвам че ме боли защото ше се възползва от това . Кръвта ми се стичаше по пода а той ме обикаляше и ми говореше някви неща ... Дори не го и слушах . Знам какъв съм не ми трябват лекции , че съм боклук . -Ейй момченце слушай ме малко !- каза и ми стисна челюста . Отдръпнах се рязко и тоя ми се усмихна мазно . Ръцете му започнаха да обхождат тялото ми . Спря се . Стисна ми задника .. Изгледах го .. За къв се мисли тоя ? Само Шуга може да ми бара задника ! Опитах се да махна ръцете му , но не се получи . Усещах как другата му рака откопчава колана на дънките ми ....
Аз : Виж . Не знам кой си , и все пак ако искаш и двамата да сме доволни на края , трябва да ме освободиш . - той ме изгледа и продължи да ми бара корема .
Той : Щом казваш .. Но няма да бягаш ясно ? - кимнах . Тоя Кво си мисли ? Ама че идиот . Пусна ме . Дръпна ме към един диван . Докато вървяхме натам видях слушалките на масата . Взех ги и започнах да го душа с тях ... Не след дълго се предаде и падна мъртав на земята ... Така става като бараш чужда собственост ... *Yoonmin Forever 🤫💞 * Докато се обличах чух че някой влиза в къщата в която явно се намирах . Беше женски глас . Излязох и я погледнах тя беше с гръб . Точно това ми трябваше . С супер скорост се приближих към нея и я захапах за врата . Тя изкрещя но Вче нямаше кой да я чуе . Изпих и цялата кръв . Пуснах трупа ѝ на земята и тръгнах към вратата . Обърнах се и когато я видях очите ми се разшириха. Толкова много прилича на Сузи , че като я видях мъртва щях да припадна .... Изплашен се махнах от къщата и тръгнах към един мой близък приятел .
YOU ARE READING
Face to Face
FanfictionLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...