Г.Т.Д(Гледната точка на Джунгкук )
Днес заминавам за Япония . Ще имам фотосесия . Не съм казал на никой . И по-добре така . Взех си малко багаж и рано сутринта тръгнах . Качих се на самолета . След няколко часа бях там . Настаних се в хотела . Звъннаха ми от агенцията и ми казаха на какъв адрес да отида . Влязох в помещението за снимки . Видях , че снимат това момиче :Застанах отстрани и изчаках да свършат . Дойде един мъж и същото момиче .
Той : Здравейте господин Джеон ! Това е Джени запознайте се ! - стиснахме си ръцете .
Джени : Аз съм корейка така , че мога да им превеждам ако не ви разбират нещо ! Също така ще имаме и обща фотосесия ! - само ѝ кимнах . Не искам да излиза така , че изневерявам на Сузи ....*Снимките ни свършиха *
Ето някой от тях : *представете си , че са Джени и Куки 🤣🤣🤣*Преоблякох се . Мислех да се прибера в хотела и да си почина . Сузи ми е звъняла няколко пъти , но реших да не ѝ вдигам . Оставих телефона в съблекалнята и отидох да говоря с фотографа ..... Джени дойде . Подаде ми телефона . Погледнах пак ми звънеше Сузи . Затворих ѝ . Какво ли си е помислила Джени .... Е на кой му пука ?!
Прибрах си нещата и си взех такси до хотела . Легнах да поспа малко , защото беше много изморителен ден ....* След няколко часа *
Събудих се . Пооправих се малко и звъннах на мениджърс който ме избра за снимките ! Той ми каза , че целия екип ще се събира за вечеря и съм поканен ... Имам половин час за да се оправя ... Облякох се много изискано , защото не трябва да се излагам :Когато бях готов отидох в избрания от шефа ми хотел и седнах на масата на която бяха останалите . Когато видях разголения врат на Джени лигите ми потекоха ... Леле за момент се почувствах като истински човек , но ... забравих че съм вампир ...Беше станало късно мислех скоро да се прибирам ... Докато отивах до тоалетната някой вървеше след мен . Обърнах се . Беше Джени . Приближи се към мен . Гледахме се в очите .
Джени : Цяла вечер ме гледаш реших , че ще искаш нещо повече - каза с по- секси глас .
Аз : Дори и да искам ти какво ? Толкова ли си лесна ? - изсмях ѝ се в лицето ... Не искам пак да нараня Сузи ...
Джени : Хах още щом те видях ми стана ясен ... И аз съм като теб Куки - устните ѝ бяха на милиметри от мойте ... Какво прави ?!!!
Аз : Как така ??!- казах леко изплашен ... Ами ако ме е разкрила ... Че съм вампир ...
Джени : Знаеш ли от кога ви търся ? Отне ми много време , но повече няма да се разделяме ! - каза тя все така заблеяна в очите ми . Звучеше сигурна в думите си , но какво иска да каже? Не я разбирам ...?Здравейте ! Това е новата глава ! Надявам се да ви е харесала . Нещата стават по-забутани , защото все пак трябва да е интересно ! Главите ще са по-начесто , Но ще са по-кратки ! Влезте в профила ми и погледнете новите ми истории моля ви ! 💍🔝Моля ви Гласувайте 😅❤️ Коментирайте 💛💯 И оставяйте мнението си в коментарите 💸❤️ Обичам ви 💓💋!
YOU ARE READING
Face to Face
FanficLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...