🔐All Day ❣️

348 41 4
                                    

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Къде ли е Куки ! Цял ден го търсим ! Много се притеснявам ... Ами ако някой вампир го е хванал ....? Ейдън дойде до мен . Побутна ме и ме дръпна настрани към него ...
Ейдън : В Япония е спокойно ! Връща се довечера !
Аз : Ох добре камък ми падна от сърцето !
Ейдън : Да ... не отказах и ще ти кажа нещо! - кимнах му - С него е и някакво момиче ... - МОЛЯ!!!!! Ква е тая? Цялата почервенях от яд и се вбесих страшно много ! Няма го за половин ден и вече си е намерил нова ... Не казах нищо на Ейдън и си отидох в стаята .... Взех си успокойтелните хапчета и изпих две .... Не бях закусвала , също така бях спала само 4 часа и половина миналата нощ .... Леко ми причерня .. Докато вървях към вратата за да кажа на другите,  че не ми е добре паднах на земята и не можах да помръдна повече .....

Г.Т.Е (Гледната точка на Ейдън )
Реших да ида да видя какво стана със Сузи ...Влязох в стаята ѝ . Тялото ѝ беше на земята и изглеждаше като умряла ... Не е чувам пулса ѝ . Вдигнах я и заслизах надолу по стълбите . Не бързах тъй като каквото и да се случва можем да я спасим ! Дори може да се наложи да я превърнем ... Но това е друг въпрос ....Когато другите я видяха много се притесниха . Сложихме я на единия диван и Давина я събуди някак ... Сузи не изглеждаше на себе си ... Изглеждаше изморена и съсипана ..
Клеър : Какво стана ?
Сузи : Ами ... взех хапчета за стреса ...
Давина : Много си глупава ! Повече не го прави ! - каза и я погали по главата .... Гледах я отстрани .
Аз : Искаш ли нещо за ядене ?
Сузи : Не ...
Давина : Аз искам ! Направи ми сандвич със домати , краставици- спрях да я слушам и тръгнах към кухнята ... Аааа аман от тая Давина ще яде с каквото има ! Направих пет сандвича с и ги занесох . Взех си един и другите хи оставих за тях ... Сега идва трудното ! Трябва да кажа на Джунгкук ...

Аз : Ало ?
Джунгкук : какво има ?
Аз : Ами ... мисля , че ще искаш да знаеш ... Сузи припадна ..
Джунгкук : - мълчание - Как така - изкрещя ми право в ухото ... ауччч .
Аз : Ами Незнам , но май е от стреса ... Мисля , че вече е крайно време да я трансформираме  ...
Джунгкук : Това няма да се случи ... Не искам да е като нас ... Не искам да убива хора ... Ще се грижа за нея .. Искам да си остане човек .. възможно най- дълго ...
аз : Щом так искаш ще се погрижа за нея докато се прибереш . - казах и той ми затвори .... Ма сме идиот ... Тук и без това не е безопасно тоя .. на светец се прави ... Засега вампирите в тази къща не я закачат защото знаят , че Куки ще е тук и ще ги убие , но ако стане и тя вампир ще ѝ се кланят и ще е най-добре !! Не я харесвам особено , но се притеснявам ...

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Давина ме остави сама в стаята . Опитвах се да заспя , но не можех ... Надявам се Кук да дойде по-бързо защот искам обяснение ььь Поболях се от притеснение за него , а той ми води тука няква ....Заспах . Усетих ръце на врата си . Веднага си отворих очите и видях Ейдън и Куки над мен . Гледаха много изплашено. ..
Куки : Добре ли си !!? Знаеш ли колко много ни притесни ?! - стана и започна да ми вика ... Охх очаквах поне да запази добрия тон ..
аз : Какво пак направих ? - казах заядливо ... Ейдън погледна първо него , после мен и тихичко излезе от стаята . Станах и застанах пред момчето , което ме гледаше все така притеснено ...
Аз : Какво стана ? Къде е онази която си довел ? - много се дразнех ... Честно !
Джунгкук : Хах ти луда ли си ? - кимнах му . Той ме гледаше невярващо и след това тръгна напред към мен . Правеше бавни крачки , който ме смощаваха . Блъсна ме на леглото . Качи се върху мен и започна да ме целува . Врата после устните ... Не му казвах нищо , но и не му отвръщах... Накрая той се надигна от врата ми и ме погледна . Изглеждаше раздразнен ... Нека му ся !
Джунгкук: Целия ден не сме се виждали и сега дори няма да ми отвърнеш на целувките ли ? - каза и бясно ми ухапа долната устна ...
Аз : Махни се . - започнах да го ритам , но той не спираше и накрая се опита да ми разкопчее копчето на дънките ...

Здравейте ! Надявам се главата да ви е харесала ! Коментирайте 🔐💞Гласувайте 💋🌹Обичам ви ! ❤️❤️ Благодаря ви за всичките гледания и гласове ‼️❣️💓Некст 🔜🔜🔜💖

Face to Face Where stories live. Discover now