Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Взехме малкото бебе и си го прибрахме вкъщи , мисля , че това дете ще ни докара щастие ! Сложихме го да спи при нас на едно малко легълце . По едно време през нощта се събудих...То плачеше .. Играх си с него , дадох му да яде мляко ... Дори четох в интернет как да приспиш бебе .... Да кажем , че не Ми се получи ... След като той заспа , пак си легнах ...Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Събудих се рано сутринта . Малкия беше станал затова му го нахраних . Побутнах спащия му баща с крака си .. Той не се събуди .... Трябва да му сменя памперса , но тук няма ..Аз : Джунгкук! Веднага ставай !
Джунгкук : Още 5 минутки ... - ударих му един по задника и той веднага се събуди . Обърна се към мен с мазния си поглед ... Неее! Хвана ме и ме преобърна . Започна да ме целува , хвана ми двете ръце и ги сложи зад гърба ми ... Опитвах се да го избутам , но не се получаваше ... Когато останахме без въздух той се отдръпна .
Аз : Куки стига ! Детето е там - посочих му с поглед . Той го видя и се уплаши . Веднага ме пусна ... Отиде до него и започна да го прегръща ..
Джунгкук : Олеее мирише ! - отдръпна се от малкото му телце и се приближи към мен .
Аз : Да знам малоумнико отиди да купиш памперси ! Веднага !
Джунгкук : Боже , боже ! - стана от земята , и отиде в банята офкайки .... Беше толкова смешен и сладък едновременно . Аз взех малкото и изчаках куки да донесе памперси . Той извика една от слугите си .
Джунгкук : Хей виж искам да идеш и да купиш памперси за онзи звяр Ей там - посочи малкото бебе с поглед и след това се обърна към момичето . Тя му се усмихна сладко и тръгна ... Аххх смее ли да ми изневери с слугата?Погледнах го . Оставих малкия в легълцето му и тръгнах към Джунгкук който спокойно си лежеше на дивана в стаята ни . Беше със затворини очи.
Аз : Защо я гледаше така ? - попитах го доста неочаквано за него . Личеше си че се изплаши . Седях над него и го гледах злобно .
Джунгкук : Еее! Стига де нали трябва да ѝ оставя добро впечатление! - опита се да се оправдае .
Аз : Хаха , добър , лош ти пак си ѝ шеф ! Затова не се престаравай ! - тръгнах и отидох при бебето . След малко момичето се върна с памперси . Куки ми помогна да го сменим . Малкото момченце си се усмихваше дори не знаеше какво се случва . Беше толкова сладко !Обърнах се към момчето до мен . Изгледах го лошо и взех бебето в ръцете си . Слязох в кухнята и си пуснах телевизия . Куки дотърча при мен . Седна и тръгна да вЗима малкото дете от ръцете ми . Не му го дадох , но той не се отказа , дърпахме го наляво , надясно ...Накрая аз го пуснах и онзи малоумник го изтърва на дивана ...То започна да плаче и аз веднага го гушках за да се успокои ....Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Утре е рожденния ден на Сузи ! Нямам търпение да я изненадам ! И подаръка ми ще е завършека на всичко ! Сега ми е малко ядосана , но всичко е точно ! Оставих я сама и излязох . Трябва да подготвя нещата за утре ! Джени и Джимин ми помогнаха много с идеята ! Ще е невероятно !Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Идиота ме изостави сама.... Ще си плати за това . Давина дойде при мен и си поигра с бебето . Тя се разбира много добре с децата ...
Давина : Толкова е сладък ! Как мислите да го кръстите ?!
Аз: Не сме мислили !
Давина : Знаеш ли как би му отивало ?!
Аз : Как ?
Давина : Тао .. или Кай ? Кое те кефи повече ?! - каза радостна ..
Аз : Незнам трябва да го реша заедно с Куки ...~Сутринта на деня в който Сузи е родена ~
Г.т.Н (Гледната точка на Неутрален разказвач )
Спящото момиче леко си отвори очичките , размърда се . Усети нещо твърдо и малко до нея . Погледна го . Беше малка кутийка . Тя я отвори . Вътре беше това герданче :Имаше и бележка ,,Любов моя ! Днес ставаш на 17 години ! Пожелавам ти много здраве , дълго щастие с мен , малкото ни бебче , още много много години да сме заедно и никога ,нищо да не ни разделя ! Обичам те повече от целия свят ! Ти си човека който ме промени до неузнаваемост ! Благодаря ти за което ❤️" Момичето се разплака от написаното . Веднага стана от леглото , взе си герданчето и си го сложи . Излезе гордо от стаята и тръгна към кухнята . Там имаше много балони и всякакви пликове с подаръци . На масата имаше голяма бележка която гласеше ,,В 12:00 ще дойда да те взема ! Бъди готова ! На работа съм , но преди да тръгна ти направих палачинки ❤️" Погледнах пак към кухненската маса и забелязах голяма чиния с палачинки който изглеждаха многооооо вкусно ! Веднага седнах за да ги изям ! Притесних се за момент! Къде ли е малкото ми бебче ?! Веднага звъннах на Давина . След дългите ѝ пожелания ми каза , че бебчето е с Куки на работа ... Леле не мога да повярвам ... 😂😂😂 Сигурно кара асистентките си да му сменят памперсите 😂😂😂🔝 След като се нахраних погледнах часа . Беше 10:15 имам време за да се оправя !
Здравейте ! Надявам се главата да ви е харесала ! Гласувайте 🔞💯Коментирайте 🔥💍Благодаря ви 🔜💞
YOU ARE READING
Face to Face
FanfictionLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...