👅You're my valentine🌹

355 36 2
                                    

❤️14 февруари 🌹

Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Днес Сузи отиде на училище .... Липсва ми ... Искам си я сутринта дори не я видях .. Отивам да си я взема ! Запалих колата и тръгнах към училището . Стигнах , Видях я седеше на една пейка пред класната ѝ стая . Хванах я за ръката и я задърпах към изхода . Всички ни гледаха , а тя ми казваше да престана ... Вдигнах я като булка и я изведох от това място ... Качихме се в колата . Изглеждаше ми сърдита . Не ми каза нищо по пътя . Когато се прибрахме си отиде в стаята ни и се заключи в банята ...
Застанах пред вратата на банята .
Аз : Сузи . Изглед иначе ще се наложи да ходя при Рея . - веднага вратат се отключи . Застана пред мен и ме погледна с раздразнен поглед ...
Сузи : Какво ?
Аз : Ах колко те искам - каза и след това я вдигнах . Тя уви краката си около кръста ми . Целувах я бясно и тя ми отвръщаше . Сложих я на леглото . Махнах дрехите ѝ , а тя тениската ми .Хапеше ми врата и ми дереше гърба . Без никакво предупреждение влязох в нея , а тя изкрещя от болката ... Мислех си , че вече е свикнала ... След като свършихме , я пляснах по задника и ѝ прошепнах в ухото .
Аз : Довечера пак - тя изскимтя тихо и заспа ... Станах от леглото и отидох да се изкъпя . Не вдигах много шум за да не я събудя . Облякох се и си оправих косата . Днес ще записваме песента . След това мисля че аз ще трябва да запиша някакъв кавър и така ...... Отидохме в студиото . Започнахме ...

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Докато си спях усетих ,че има някой в стаята . Не мисля , че е Куки ...Станах и видях ,Ашли . Тя ми се усмихваше . Седна до мен . Чак тогава осъзнах , че Съм почти гола ... Загърнах се с одеалото ...
Аз : Хей ... Какво става ? - засмях се неловко ...
Ашли : Чух , че Куки иЗлезе и исках да те питам нещо ...
аз : Давай !
Ашли : Ами ... Ти и той от кога ...
Аз : Ами ... Незнам .. сложно е .. Защо ?
Ашли : Ами питам ... И аз искам да си имам сериозна връзка , но всички ме зарязват когато им откажа ...
аз : Ами Незнам , аз ... Виж ! Ти си много яко момиче ще си намериш някой който да те чака ...
Ашли : Дано ... Поне Джунгкук ще е в добро настроение след като те е наебал хубаво - засмя се и излезе от стаята .... Не разбирам какво беше това ..... Хъммм странно е ...

Здравейте! Надявам се главата да ви е харесала ! Гласувайте ✔️ ! коментирайте 👸🏼❤️Имам нова история която е за Джени , Ви и Джаксън ! Моля ви погледнете я 🔝❤️❤️❤️ Следващата глава ще е скоро и ще е по-дълга ! 💸❤️❤️

Face to Face Where stories live. Discover now