Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Ким : Приятелят ми се шегува .... Джунгкук никога няма да те даде на изроди като нас ....- засмяха се . Аз само седях и ндзнаех какво да сторя . Продължих с яденето на рамена и се стараех да не им обръщам внимание .....
Ким : Хей ... не ни игнорирай ... Нараняваш ме . - направи се на тъжен. Тогава се появи Джимин . Той дойде до нас и ме хвана за ръката . Задърпа ме нагоре по стълбите и влязохме в едната стая . Погледнах го и погледите ни се засякоха . Той заключи след което се приближи много бързо до мен и си извади зъбите . Бях изплашена , но по-добре при него от колкото при двете откачалки долу ... Той ме ухапа и започна да се храни... Бавно усещах как силите ми изчезват . Малко след като започнах да падам в ръцете му той спря и ме остави на леглото . Преди да излезе от стаята го спрях като извиках след него . Той се обърна и ме зяпна .
Джимин : Казвай ...
аз : Остани с мен .... чувствам се зле когато съм сама .... - това беше истината наистина мразя да съм сама ... А и ако онези двамата дойдат ще съм съвсем безпомощна ....
Джимин : Добре .... - върна се до мен и седна на леглото . Докато му говорех за нещо Незнам какво ме прихвана , но го целунах страстно по устните .... Той ми отвърна и легна отгоре ми . Докато той махаше блузата ми аз се опитвах да разкопчея ризата му . След като всичките ни дрехи бяха на пода ние продължавахме да се гледаме в очите без да правим нищо .... Беше неловко . Прекалено неловко . Чак сега се осъзнах какво правя... Това е грешно , аз харесвам Куки ... Не Джимин ....
Събрах си нещата от земята и започнах да ги обличам .... Той зяпна пода от срам ... Извиних му се за това и излязох по най-бързия начин от стаята ... Върнах се в кухнята и там нямаше никой .... Супер най накрая . Някой ми беше изял рамена затова отидох да си направя още . След като бях готова се върнах на стола си и пуснах телевизора . Зяпнах екрана и ядях . Някой седна до мен и аз се обърнах . Беше Кук . Малко се изплаших но останах спокойна ....Джунгкук : Хей хайде да излезем !
Аз : Окей става ли обаче първо да се нахраня ?
Джунгкук : Да спокойно ще те изчакам . Какво гледаш - погледна към телевизора . И в същия момент видях как Джимин идва към нас . Веднага станах и хванах ръката на Кук . Тръгнах да го дърпам към вратата и скоро бяхме навън .... Той ме погледна странно и ме попита какво става ... Казах му че всичко е наред и че не съм гласна и затова излязохме .... Поразходихме се и се прибрахме . Аз в моята , а той в своята стая ...Г.Т.Д (Гледната точка на Джимин )
Незнам как да действам спрямо Сузи . Наистина я харесвам , но тя е на Джунгкук ..... Когато си събра нещата и излезе много ме заболя .... Но не можех да ѝ кажа нищо все пак това е неинотп решение . Тези дни ще се държа добре и по-нататък ще видя какво ще правя за да е моя ......Здравейте !!! Главата пак е къса , но трябваше да пусна Некст и затова бързах ..... За некст трябва да :
Гласувате !!!
Коментирате !!!
И пишете в коментарите какво мислите за главата !!
Искам да благодаря за гледанията :Наистина ви благодаря !!! Тази книга стана наистина гледана , а има едва 9 глави !!! Благодаря ви ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Face to Face
FanfictionLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...