No drama ❌

313 34 2
                                    

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
С Давина отидохме в парка . Разхождахме се и си говорехме . Беше ми много забавно с нея преди дори не исках да знам какъв човек е , но сега определено съм ѝ фен . Докато си говорехме от някакъв бус слязоха няколко мъже . Те се приближиха към нас застреляха Давина и тя падна безжизнено . Те бяха вампири . Веднага реагирах и се опитах да ѝ помогна , но тя не помръдваше . Единия от тези ме хвана и ме набута в буса . По пътя не знаех какво да си мисля ... Беше ме страх ... По едно време някой от пред изкрещя ,,Приспи я " сложиха ми парцал на устата и мигновенно заспах ... Събудих се в някаква дървена постройка . До мен имаше маса , а аз самата седях на един стол . Бях завързана с въже . Когато огледах стаята по-хубаво осъзнах , че не съм сама в нея . Имаше един мъж . Беше с черна коса , висок и с слабо тяло . Не можах да го фокусирам добре , но след няколко секунди успях . Той се обърна към мен , усмихна се убило и се приближи .
Той : Здравей .
Аз : Ам ...Здрасти ?
Той : Виж ... Те искат да те убия заради Джунгкук . Аз няма да го направя ! Но искам да знаеш нещо !
Аз : Слушам те !
Той : Аз съм по-големият брат на Гаджето ти . От различни майка сме и затова не си приличаме . Преди години ме накараха да го предам и аз го направих , след това той основа целия си екип . Мен само ме използваха тези от моя ... Нямах очи да се върна при него ... Но искам сега да му се извиня и да му кажа , че Го обичам ! След като избягаш моля те ! Кажи му това ! Бягай бързо , защото не трябва да те хващат ..Аз съм Таемин Междо другото !- усмихна ми се мило аз на него също .
Аз : Сузи благодаря ти , че успя да си споделиш историята ...
Таемин : Те ще ме убият и да оцелееш и да не оцелееш , затова искам ти да живееш ! Сузи след като ме застреляш ще влязат няколко мъже . Кажи на Куки и той ще ги намери и унищожи ! Сега действай ! - подаде ми пистолета ... Не можех ... Взех го плахо , а той се подготви ...Застрелях го в крака ... Не! Той падна ,взе пистолета от ръцете ми и се гръмна в сърцето ... Онези влязоха и аз избягах ... Тичах ИЗ гората , но те ме гонеха ... Вампирите са много бързи да се радвам , че тия са бавняри . Докато минавах през пътя дойде една кола . Позната на мен кола . Джунгкук слезе от нея . Дойде до мен и ме прегърна утешително ... Шептеше ми ,,Всичко е наред " ... Не беше ... Вдигна ме като булка и ме качи в колата ... Седнах и зяпнах през прозореца ... Бяхме само двамата ... Някой му звънна по телефона . Говореха си и накрая той затвори . Погледна ме .
Джунгкук : Брат ми е мъртъв ...
- аз зяпнах в пода ...дори нямам очи да го погледна ...Аз съм виновна .. - Видя ли някои от другите мъже ?
Аз : Т-Таемин ми намекна , че ти ще се сетиш ... Каза , че те е предал заради тях ...
Джунгкук : Мамка му ! - извика . Изплаших се и се отдръпнах рязко ... Той забеляза това . Отби колата и ме прегърна . Целуна ми врата и аз се засмях сладко ,той се усмихна и ме погледна с дълбоките си кефяви очи . Докато се гледахме той ме целуна страстно по устните и малко след това се отделихме . Пак тръгнахме и скоро си бяхме вкъщи .
Аз : Давина добре ли е ?
Джунгкук : Да спокойно . Аз на твое място не бих се притеснявал за вампир !
Аз : Хаха скъпи ти също си един от тях . - засмях му се в лицето . Той седеше и ме гледаше безчувствено докато една невероятна усмивка не се показа на лицето му .
Джунгкук : Да ма аз съм БОС-А все пак- пак се засмяхме .

Когато ни видя Давина дотича при нас изглеждаше меко казано притеснена . Прегърна ме силно и след това ме заведе в стаята ни с куки . Той вървеше тихо зад нас .

Здравейте ! Знам ,че главата беше малко скучна , но следващата ще е по- интересна обещавам ! Гласувайте 🔝🎉Коментирайте 💋🔥 Благодаря 💞Имам въпрос ! Ако качвам по-често ще четете ли повече и ще гласувате ли ? ❤️❤️❤️Отговаряйте в коментарите ❤️❤️❤️

Face to Face Where stories live. Discover now