Maybe .... 🤔

401 46 6
                                    

Г.Т.Д (Гледната точка на Джимин )
Добре , че Джунгкук си тръгна , че Незнам какво щеше да стане .... Къде ли отиде ? Докато си седяхме входната врата се отвори и видях , че Джунгкук идва ..Но не беше сам . Бяха се хванали под ръка със Сузи и се усмихваха . Всички седяхме и гледахме ... Повечето се радваха , че пак са заедно ,а аз ги гледах злобно и не казвах нищо .... Отидох си в стаята и започнах да размишлявам ..

Г.Т.Д (Гледната точка на Джин )
Отидох при момичето и момчето срещу мен и ги заговорих :
Аз : Хей какво стана ? Кога се сдобрихте ?
Джунгкук : Преди малко . Това не е важно нека да празнуваме . Нали Сузи ?- погледна я . Тя само кимна .
Сузи : Куки може ли първо да си ида в стаята за малко ?
Джунгкук : Добре . - каза , а тя тръгна нагоре по стълбите към стаята им с Куки .... Ви дойде до нас .
Ви : Какво става бе ?! Как се сдобрихте със Сузито ? - ухилен  попита .
Аз : Остави момчето бе ...
Джунгкук : Малко трудно ама ....

Г.Т.Д (Гледната точка на Джимин )
Докато си излизах от стаята видях , че Сузи също излиза от тяхната с Кук . Отидох до нея и я дръпнах към моята стая . Тя само ме изгледа странно . Хванах я за ръката и я погледнах в очите ... Тези красиви очи ..
Аз : Как се сдобри с Джунгкук мислех , че си му много обидена след това което направи ?!
Сузи : Смисъл? Какво е направил ?
Аз : Как така не се сещаш ... Та той ти изневери и те изгони Сузи ! - Оппа май някой е изтрил спомените ѝ ....
Сузи : Моля?! Кога ?!как ?!! Защо би ми го причинил ??!!
Аз : Незнам .... Ето вземи тази гривна тя ще те предпазва от влиянието му .- завързах напоената с върбинка гривна, на ръката ѝ . Слязох в хола и седнах на дивана подготвих се за шоуто което ще гледам след малко .... ,,Съжалявам Куки , но ти си си виновен ...Аз просто ѝ помогнах да разбере какъв си ...." 😈

Здравейте !!! Надявам се главата да ви е харесала ! Моля ви пишете мнението си в коментарите и гласувайте ! Скоро ще ъпдейтна с по- дълга глава ! ❤️❤️

Face to Face Where stories live. Discover now