Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Веднага се прегърнахме тримата . Давина и останалите слязоха и ни видяха . Много се радваха за нас и това си личеше . Много ще ми е странно та той е на моите години ! Трябва да го лъжа , че съм на поне 27 ... Куки и момчето доста започнаха да се сближават . Нормално е все пак са мъже ... Един ден искам да имам дъщеря с която да мога да си споделям всичко ! Дано Куки ми позволи това удоволствие ! След закуската си поговорих с Джунгкук . Беше ми доста скучно сама , защото Куки и Лу излязоха по мъжки ... Реших да се разходя в парка . Докато вървях натам видях корт за тенис . От малка искам да стана тенесистка ... Въпроса е , че вече съм много стара за това ... Добрите тенесистки започват от 5 годишна възраст ... Аз много закъснях ... прекалено много . Качих се на пейките над корта и гледах как две момичета тренират . Гледах ги известно време ... След това реших да се прибирам .треньора им ме видя и тръгна към мен .
Тренера : За да тренираш ли си дошла ?
Аз : Ами аз мислех да се запиша , но не съм сигурна , че ще се справя ...
тренера : Структурата на тялото ти е идеална за това ! На колко години си ?
Аз : На 17 .
Тренера : Изглеждаш на 15 .. Ако започнеш сега поне ще успееш на пробваш ! А и аз мисля , че ще се справиш !
Аз : Добре тогава ! Кога мога да идвам да тренирам ?
Тренера : Ами всеки ден от 14:00!
Аз : Добре утре ще дойда !
Тренера : Добре ще те чакам и ще трябва да ми дадеш номера ти за да се чуваме . - кимнах му казах му довиждане и се прибрах ... През целия път мислех ... Ами ако някак си се справя? Ще бъде супер ! Предчувствам , че ще се справя сравнително добре с това ... Винаги преди да направя нещо имам усещане за него и този път съм сигурна , че то няма да ме подведе ! Направих си храна . Нахраних се и си пуснах к-драма ...Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Записахме Лу в най-добрата гимназия ! Надявам се там да му хареса . Излъгах директорката , че е бил в чужбина ....Тя естествено се върза след като ѝ показах грамотите му . Фалшифицираните грамоти ... След дългия ден се прибрахме . Нямаше никой вкъщи само Сузи . До колкото разбрах от Джимин всички са на някъакъв концерт или нещо такова ... Сузи спеше затова не я събудих . Лухан ми помогна да направим вечеря . Направихме спагети и домашна лимонада . Лу седна на масата и аз отидох да събудя Спящата красавица ! Легнах до нея и я гушках много силно . Тя се размърда и промърмори нещо . Аз я целунах нежно по устните докато бях отгоре ѝ . Тя беше по корем , а аз бях на гърба ѝ . Беше толкова сладка . Косата ѝ беше разпръсната навсякъде и сънените ѝ очички едвам гледаха . Тя се усмихна след целувката ѝ стана . Бяхме лице в лице аз отгоре тя отдолу . Целунах ѝ врата и тя се засмя тихо . Докато ѝ галех косата някой влезе в стаята .
Лухан : Какво стана много се забавихте ?- видя ни и се извиня след което излезе .... Сузи почервеня от срам , а аз ѝ се смеех . Не разбирам от какво се притеснява та той е голям мисля , че знае как стоят нещата ... Целунах я отново , но този път ме избута ... Стана и тръгна след Лухан . Седях и гледах като гръмнат .... Та тя тръгна след него ... и ме избута .. Сега разбирам , защо всички женени мъже с деца са нещастни ... Станах от леглото и тръгнах към кухнята . Тя бяха седнали и се смееха на нещо . Седнах си на мястото до Сузи . Докато се хранехме реших , че трябва да я подразня . Сложих ръката си на бедрото ѝ и го стиснах , а тя едвам не се задави с храната ...Погледна ме , а аз се засмях . Лухан ни гледаше без да разбира какво става . Засмях се и го погледнах . Ръката ми все още беше на крака ѝ .
Аз : Лу хареса ли си някое момиче днес ? А? Аз видях много хубави момичета в новия ти клас ! - Сузи ме погледна и се изкашля .
Лухан : Да имаше много приятни момичета .
Аз : Ти не ги гледах какви са по характер важното е да са секси - Сузи стана от масата и се качи по стълбите . Станах и аз и казах на Лу , че след малко ще се върнем . Влязох в стаята , тя лежеше на леглото и си гледаше нещо в телефона .
Скочих върху нея и започнах да ѝ махам потника с който беше . Тя се дърпаше и скимтеше под мен . Не я пусках . Свалих долнището с което беше , а тя в опит да се измъкне падна от леглото . Смеех ѝ се , но когато видях голия ѝ корем и гърдите ѝ просто дъха ми спря . Веднага а вдигнах и пак я сложих под мен . Тя не осъзна какво се случва и просто седеше без да каже нищо ... Целувах я грубо и се опитвах да разкопчея сутиена ѝ . Не ми се получи заради силния ѝ ритник в корема ми . Тя стана и се облече , а аз се превивах на леглото ....Ама , че заболя не го очаквах ... Да ме удари така ... Въпреки , че съм вампир , но .... Тя излезе от стаята без да казва нищо .... Веднага тръгнах след нея . Тя май не осъзнава , че снимките се виждат . Притиснах я в стената , а тя раздразнено извади малко ножче от джоба си и ми го заби в рамото . Нямаше да умра , просто болеше . Докато кървах и офках от болката на метала в рамото ми тя се приближи и ми прошепна ,,Не си и помисляй да ме докосваш без аз да го искам !" След тези думи се засмях гласно и си помислих ,,До къде ли ще стигне след 2 , 3 години живот с мен ... Щом сега е толкова зла .. тогава ще е още по-секси като ми забива ножове по тялото !" Засмях се и извадих ножчето . Пипнах раната , тя изчезна ... Измих ножа от кръвта ми и слязох в кухнята. Там бяха и двамата . Подадох ножчето и ѝ прошепнах ,,Внимавай следващия път да не го получиш в своето рамо !" Засмях се и излязох от къщата . Запалих колата и отидох при брат ми ....Здравейте ! Надявам се главата да ви е харесала ! гласувайте 🙈🌍Коментирайте 🍭❤️ Благодаря 🐺🎁
YOU ARE READING
Face to Face
FanfictionLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...