Yes Bo$$⚡️

307 27 9
                                    

Г.Т.Д (Гледната точка на Джимин )
Събудих се , Сузи ме прегръщаше , а горещите ѝ сълзи ми падаха в очите . Веднага се осъзнах и я попитах какво става . Бяхме на сред нищото . Тя държеше една стара снимка на майка си и тихо ми прошепна ,,Пуснах я " . Не разбрах какво има в предвид , но реших сега да не я тормозя . Тя заспа в мен . Вдигнах я и тръгнах на някъде ... Отне ми много време да намеря пътя , но накрая стигнах пред една малка къща . Почуках на дървената , стара врата . Тя се отвори и отвътре се показа една стара баба . Тя ме погледна , после и момичето в ръцете ми . Усмихна се и ме подкани да вляза . Помолих я за телефон . Тя ми го подаде и аз звъннах на Лухан . Трябва ни някой да ни измъкне от тук . Казах му къде да дойде и затворих . Бабата седеше до заспалата ми приятелка и я галеше по косата.

Г.Т.Л (Гледната точка на Лухан )
Прибрахме Родителите ми и си отидохме вкъщи . Сузи заспа и аз я занесох до стаята , Кук отиде да говори с Джени за нещо ... Те са много близки с нея и това не ми харесва ... Особено като си представя , че с тази уста с която ѝ говори е целувал майка ми ... Илллл😝🧐Оставих Сузи и я завих така , че да ѝ е добре . Докато слизах по стълбите чух как Джени и баща ми си говорят .
Джунгкук : Незнам , но ако разбере ..... Не искам ..
Джени : Спокойно Куки ! Всичко ще е наред ще се измъкнем отново... - побеснях! Та той ѝ е изневерил с тая проста дъска ! Сигурно когато е бил в Япония .... В хотела в който е спал ... Мръсника .....

Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Отидох в стаята на Сузи и се вгледах в красивото ѝ лице ... Как можах да попадна на това красиво и умно момиче ? Как тя се влюби в мен ? Толкова съм благодарен , че я срещнах ... В началото сигурно щях да я убия , но после .... Се влюбих както никога преди... Не мога да повярвам , че е оставила майка си заради мен ! Това е нещо което съм сигурен , че никоя използвачка не би направила ! Никоя друга освен моята Сузи ! Обичам я !

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Събудих се от слънчевите лъчи в очите ми . Помръднах леко и усетих две силни ръце . Избутах ги и станах . Слязох в кухнята . Бях мнооого гладна ! Нарязах си диня , ягоди и банан . Сложих ги в една голяма купа и седнах на дивана в хола . Започнах да ям и да гледам сериал . След малко Джени слезе и седна при мен . Гледахме смешния сериал заедно . Смеехме се и тя ядеше от моята закуска . Стана дума за Джунгкук . Питах я какво се е случило в Япония ,но тя започна да овърта ... Какво ли крият от мен ?!

Здравейте !!! Знам, че тази глава е мнооого къса , но просто нямах идеи ... Моля ви гласувайте ❤️❤️❤️Коментирайте ❤️❤️❤️🔐 Благодаря! Също така имам и нова история която може и да ви хареса!❤️❤️❤️Моля ви погледнете я ! Казва се ,,Mistake " ❤️❤️❤️! Благодаря ви отново ❤️❤️💥

Face to Face Where stories live. Discover now