Г.Т.Д (Гледната точка на Джени )
Докато слабото момиче прегръщаше Джунгкук , видях как пада на земята ... Много се притесних . Помогнах му да я изправим ... заведохме я в стаята .. Лекарите се погрижиха за нея ... Пак заспа ..Казаха , че е припаднала заради силен стрес и заради не премисленото махането на абоката ... .. Джунгкук много се беше изплашил . Разбирам го напълно . Докато бях в Япония един от най-добрите ми приятели умря почти по същия начин ... Едвам го преодолях ... Незнам ако тя не се събуди Куки как ще го приеме ... Страх ме е да си го помисля . Докато си мислех , погледнах към него . Той седеше на земята пред вратата на стаята ѝ и гледаше надолу . Щракнах с пръсти и Рой веднага ме погледна . Видях няколко сълзи да се стичат по бузата му .... Станах и го прегърнах много силно ... Той ми отвърна и дори не ме пусна ...Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Събудих се . Погледнах за да видя дали има някой пред стаята ми . Видях как Джени и Куки се прегръщат ... Хах .. Забавно аз страдам в тая проклета стая заради него , а той .... Станах от леглото . Клекнах до него и започнах да плача ... Не искам да показвам слабост ...Дори пред себе си , но точно в момента Незнам на кой свят съм и това ме побърква ... Плюс , че Човек който ми причини това е любимия ми човек ...Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
Станах от земята и реших да ида да говоря с лекаря . Влязох в кабинета му . Той седеше на кожения си стол и ме гледаше умно ... Какво ли си мисли ? Нека разберем . Мога да чета мисли затова ... В главата му : Тоя сега за какво е тук ? Как да му кажа , че ми платиха за да не я излекувам ? Няма начин не трябва да се дъня ... Краййййй ! Откачих . Погледнах го злобно и седнах срещу него . След малко докато той ми обясняваше писах на Ейдън да отведът Сузи от тук ...Г.Т.Е (Гледната точка на Ейдън )
След като куки ми каза да я приберем от болницата веднага извиках останалите . Трябва да върнем родителите ѝ в тях , и да разкараме охраната ... Набързо обясних на Надя какво да прави и тя и майката на Сузи си тръгнаха ... Хубаво е че не трябва да крия от Надя . С Джимин , Шуга , Раян и Диксън измислихме плана . Те разсейват охраната , спираме тока , аз и Шуга взимаме Сузи унищожаваме докоментите ѝ и все едно нищо никога не се е случвало с нея в тази болница ... Идеално ! Джимин спря колата си пред сградата . Слязохме и те с Раян отидоха при охраната на входа ... Ное влязохме вътре . Минахме до мястото от което се спира тока . Спряхме го , настъпи голяма паника . Сигурно охраната ще дойде след малко ...Знам коя е стаята на Сузи затова отидохме направо натам .... Прибрахме всичко , аз я носех , Шуга прибираше документите . Взехме дрехите и вещите който имаше в стаята и тръгнахме . Охраната ни видя , но Шуга ги спря и им изтри паметта . Избягахме .... Прибрахме се вкъщи . Сузи се събуди ...Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
В същия момент в който тока спря , хванах онази мишка за врата и му въздействах да не помни нищо , и изобщо , че някога ни е виждал ... Естествено след това си тръгнах . Със супер скорост за да не ме види никой или поне да не ме познаят .... Минах през една аптека за да взема лекарства . Преди това го разпитах и мисля , че не ме излъга тъй като преди това пак му въздействах за да знам как да се грижа за нея когато е вкъщи ... Купих ги . Естествено стана доста трудно тъй като нямах бележка ... Но все пак ги взех . Прибрах се вкъщи . Джени още когато отидох при лекаря се прибра затова бях сам . Влязох вътре и чух , че Сузи пищи . Хвърлих всичко на земята и побягнах към стаята от която се чуваше ... Ейдън и Джимин се опитваха да ѝ сложат абоката , но тя се дърпаше и пищеше .... Отидох до тях . Взех го от ръцете на Джимин и я хванах . Тя ме гледаше в очите и съвсем замлъкна .... Когато ѝ сложих иглата само леко изохка , но продължи да ме гледа и дори не викаше .... Изведнъж си затвори очите и заспа .... Изплаших се , но сигурно е добре ...
Джени : Какво става защо крещеше ?
Аз : Заради иглата .
Джени : Но защо ?
Аз : Ами ... веднъж ми беше разказала , колко много мрази игли и май заради това ... - Хах реших да излъжа ... Мрази ги заради мен ... в началото когато имах нужда от кръвта ѝ се налагаше да ѝ я взимам с игли ... Естествено я приспивах преди това , но когато си е видела ръцете със сигурност ѝ е ставало ясно ....Здравейте ! Надявам се главата да ви е харесала 💕!Тези дни имах много вдъхновение и затова написах следващите 12 глави . Така , че очаквайте всяка събота задължително нова част ... И може би ще има и през седмицата по един , два пъти ! Гласувайте 👑💞Пишете коментари 🙏🏼🍭 Моля ви пишете си мнението 🧡👀🔐
YOU ARE READING
Face to Face
FanfictionLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...