🚫Before U 🔙

393 39 3
                                    

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Докато Куки ми целуваше врата и си играеше с копчетата на дънките ми , аз си мислех за миналото ... От кога не съм виждала майка ми ...И Надя ... Дори се сетих за онова момче ... Ви ... (ако не се сещате първата глава 🔙 )
Джунгкук : Аз ти се натискам , а ти си някъде другаде ! Какво ти става ? - погледна ме някак изнервено ... Ся какво да му кажа ?
Аз : Не ми е до това просто ... Извинявай ..
Джунгкук : Да беше казала така ся какво ще правя - каза и погледна към дънките си ... Хах ... засмях му се , а той ме целуна сладко по нослето . Станахме и излязохме от стаята . Хвана ми ръката и тръгнахме към градината . Повечето ни видяха през стъклените стени . Дори мисля , че Давина ни снима няколко пъти .. Седнахме на тревата и той ми легна в краката ... Съвсем изключих за проблема му ....
аз : И-искаш ли .. Да .- той ме погледна очудено ... До сега не мислех че ще му предложа аз такова нещо ..
- да ти помогна ?
Джунгкук : Не остави щом не ти е до това , недей . - каза и се усмихна сладко .... Станах и го хванах за ръката . Влязохме вътре и го задърпах към банята ни . Свалих му дънките ....

🍭След това 🍭

Джунгкук : не очаквах да го направиш ..- каза весело .
Аз : Еми .. не исках да ти е гадно и плюс това всички щяха да видят ...
Джунгкук : Така ще кажеш ... Знам че искаше - подигра ми се ...
аз : Добре тогава другия път ще те оставя да се оправяш сам ..- усмихнах му се .
Джунгкук : Ааа не - каза и ме дръпна . Бях на милиметри от лицето му . Тъй като съм по ниска с около 20 см , бях до сърцето му боквално . Чувах го как бие и ми беше приятно . Излязохме и пред вратата се бяха насъбрали почти всички . Смееха ни се , а аз умирах от неудобство .. Ясно е , че са чули всичко .... Заслизах надолу по стълбите и се правех на ударена , но всъщност крещях вътрешно ...

Г.Т.Д (Гледната точка на Джени )
Видях момичето което беше с Куки . Нищо особено . Просто човек ... Приближих се към него и видях усмивката му ... Той я гледаше така влюбено ... Може би истинската любов съществува ? Или просто е добър актьор . Дръпнах го за ръката .
Аз : Ей ам .. аз какво да правя ? Сега
Джунгкук : Еми каквото искаш кажи на Давина да те разведе ИЗ града ко искаш ?
Аз : не искам Давина .. Искам теб ! Моля те дори не я познавам ! - започнах да го моля тъй като ми беше крайно неудобно пред Давина .... Той се съгласи .
Джунгкук : Сузииии ! - тя дойде към нас . Гледаше ме злобно .. Разбирам я .. Все пак аз съм перфектна .. вижда конкуренция ..😏 Те си поговориха малко и дойдоха при мен . - хайде да тръгваме . - каза и хвана Сузи за ръката . Аз вървях зад тях ... Не се дразнех просто очаквах поне да ми говори нещо ... а той какво прави ? Гледа нея и говори на нея ... аз все едно съм признак .. Няма да оставя нещата така ...

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
С Куки вървяхме хванати за ръце , той ми се усмихваше мило , а аз се опитвах да игнорирам момичето зад нас ... Тя се беше втренчила в куки ... Личеше си ! Много ме дразни ... За коя се е взела ?! Седнахме на една пейка и тя се настани до нас . Седеше точно до куки ... През цялото време забелязвах погледа ѝ върху красивото лице на моето момче ..
Джунгкук : Аз отивам до магазина искате ли нещо ? - и двете кимнахме отрицателно . Той тръгна .. Погледнахме се за малко ...
Джени : Как стана гадже на куки ? - погледна ме любопитно ..
Аз: Дълга история ...
Джени : Хах .. Добре
Аз : да ...
Джунгкук дойде . Подаде ми сладоледа и даде този на Джени . Докато го ядях усещах последна му . Подадох му и той си отхапа , но парченцето шоколад падна на дънките му . Засмяхме се , и аз му помогнах да го изчисти . Разделихме си сладоледа ... Джени ни гледаше много странно ...

Здравейте !!! надявам се новата глава да ви е харесала ! Гласувайте ❤️👅Коментирайте 🏝💖Пишете мнението си 🐷‼️

Face to Face Where stories live. Discover now