Г.Т.С ( Гледната точка на Сузи)
На сутринта се събудих в кофти настроение . Незнам , но наистина ме е страх от това което може да се случи когато Джунгкук дойде . Облякох се :Попринцип не харесвам да нося поли , но трябва да замажа положението някак .... Дано да е в настроението . Слязох в кухнята и седнах на масата . Пред мен готвачката остави чиния с палачинки . Взех си една и започнах да ям ... Докато се хранех чух гласа на Ейдън . Той говореше с някой по телефона направих няколко опита да чуя нещо , но не се получи .....
Продължих с яденето и се опитах да прикрия това , че се притеснявам .....
След малко дойде и Ейдън . Седна до мен и ме зяпна . Погледнах го , а той ми се усмихна .
Аз : Какво ?
Ейдън: Изглеждаш добре днес .... ще давам направо много си секси на Кук ще му хареса . - засмя се мазно .
Аз : Добре , но не разбирам теб какво те засяга ?
Ейдън : Ал арогантна и секси харесва ми .- намигна ми . Отвратих се и станах от масата . Докато излизах от кухнята усетих ръката му на задника си .
Аз : Какво - Пред мен бяха всички от Джунгкук до Шуга ..... Това не е добре . Когато Ейдън ги видя веднага си махна ръката изплашен .
Джунгкук : Какво си позволяваш Ейдън ? - гледаше го заплашително .
Ейдън : Аз ... Нищо просто се беше изцапал плата и реших да го изтупам .......
Джунгкук : Аха ... сега се разкарай ! - разкрещя се . - Сузи ела веднага тук ! - изплаших се от крещенето му .... Отидох до него , а той ми хвана ръцете с едната своя , и с другата стисна задника ми . Останалите момчета и момичета ни гледаха и някои от тях се смееха подигравателно ... На мен естествено .
Аз : К-кажи ....?
Джунгкук : Изморен съм от пътя , но все пак ела в стаята ми след 20 минути !
Аз : Д-добре ...
Джунгкук : Стига си заекваше дразниш ме ! -Извика .
Ашли : Стига си викал Куки спи ми се , а ти крещиш като някой ....
Браян : Млъквай Ашли ти не млъкна през целия път не можах да спа мрънкало такова ! - докато те се караха Джунгкук се обърна към мен и каза :
Джунгкук : Ти си върви в стаята . 20 минути !
Аз : Добре .Влязох си в стаята и легнах на леглото . Незнам какво да правя вече ! Да се опитам да съм добра или да се държа студено с него? Докато мислех някой почука на вратата . Беше Кайти .
Кайти : Хей как си малката ?
Аз : Ами добре ....
Кайти : Джунгкук е разочарован от теб затова бих ти помогнала да го зарадваш . - усмихна се .
Аз : Какво имаш предвид ?
Кайти : Ами .. Ще ти дам да облечеш нещо което ще му хареса и от там нататък ... знаеш какво следва ....- засмя се ехидно .
Аз : Покажи ми какво е !
Кайти : Ето аз нося подобно когато съм с Джош .Аз : Ама аз не ...
Кайти : Той няма да те пита дали искаш или не ! По-добре бъди потготвени от колкото да си като пълна глупачка . Сега се облечи и върви аз ще те оставя . -тръгна към вратата - Късмет - усмихна се ехидно , но и мило .Облякох се , но отгоре си облякох и една рокля :
Напръсках се с парфюм и излязох от стаята . През цялото време си повтарях ,,Добре си , добре си ..не се притеснявай ! " , но някак си не можах да се успокоя ! Пред вратата ме чакаха Джош и Ейдън ... Малко се притесних от факта , че те са тук . Подминах ги и отидох до вратата на стаята на Джунгкук ..... Почуках два пъти и накрая вратата се отвори . Ръката му ме сграбчи и ме блъсна на земята .....
Здравейте ! Това в новата глава надявам се да ви е харесала ! Знам къса е , но ....
За Некст трябва да :
Гласувате !!!
Коментирате !!!
И пишете в коментарите мнението си за главата !
Благодаря ! ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Face to Face
Fiksi PenggemarLove vampire story ! Сузи е обикновено момиче . Както всички ходи на училище и се забавлява с приятелите си. Но дали случка в тъмната нощ ще промени това ? Дали привлекателния вампир ще я нарани ? Ще разберете ако четете ...