Късмет !

540 45 12
                                    

Г.Т.Д (Гледната точка на Джунгкук )
С групата ми се разходихме из красивия град и беше много забавно ... Мястото е прекрасно ! Вече нямам търпение да доведа Сузи тук . Знам , че в началото ще ѝ е гадно , но тя има късмет , че съм мил и грижовен към нея . С предишните момичета не бях .... Докато си мислех Шуга мина до мен и ме блъсна в малката рекичка . Паднах вътре и целия ми задник беше мокър . Подгоних го , а всички други се смеех като свине преди Коледа ...Настигнах Шуга и го бутнах в блатото ... Хах така му се пада . Май той се ядоса , защото излезе от там и ми хвърли зловещ поглед . За всеки случай започнах да бягам и да се крия .... Кой знае какво може да ми направи онзи нисък умник .... Скрих се в един храст и се молех никой да не ме види .... Обичам да се крия от някой и после да нападам в гръб . Като налък много обичах когато с баща ми играехме на криеница . Беше толкова лесно и забавно .......
Докато си мислех усетих две ръце в косата си.....

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Събудих се цялата обляна в пот . Ужас цяла вечер сънувам как Кол, Джош и Ейдън ме измъчват .... Беше УЖАСНО !!! Станах едвам , едвам от леглото и слязох в кухнята . Там бяха всички и имаше няколко пазача пред вратата ... Леле страх ги е , че ще избягам .... Седнах на масата срещу Ейдънн, а той ме зяпна . Не го гледах .... Взех си от храната на готвачката и започнах да се тъпча .... След като се нахраних си отидох в стаята никой не ми каза нищо което е странно ..... Седнах си на леглото и зяпнах в една точка .... Скучно ми е ... Дали ако им кажа ще ме разрезът някъде навън ? Ще съм им като някое кученце , но ще полудея в тази стая ! Слязох до стаята на Ейдън и почуках . Той отвори и ме зяпна . Беше ми неловко ...

Аз : Извинявай , че ти досаждам , но може ли да се разходим накъде ? Скучно ми е .
Ейдън : Не . - каза и затръшна вратата в лицето ми . Супер ще си умра тук , а и на всичкото отгоре Ейдън се сърди и се държи като пълен глупак ! Ще видя къде е Джош ... Слязох в кухнята , претърсих навсякъде , но така и не го  видях . Тъкмо да изляза на двора и някой ме дръпна за ръката . Беше един от бодигардите .
Аз : Какво ?
Той : Наредено ми е да те държа вътре в къщата така , че си отивай в стаята !
Аз : Защо ? Нищо не съм направила аз съм в къщата просто съм на долния етаж ....
Той : Качвай се малката не ме карай да звъня на Джунгкук !
Аз : Звънни му ! Не ми дреме ! Давай ! - той набра номера му и скоро се чу , че звъни . Кук вдигна , до щото чух гласа му ... Мучъжът пред мен му каза какво е станало и той май се ядоса .... Сгафих я ....
Той : Утре Кук си идва иска да си поговори с теб ! Хах късмет ! Ще ти трябва .
Аз : И на теб след това .
Отидох си в стаята и започнах да се моля Кук да не е много ядосан ....

Здравейте !!! надявам се , че главата ви е харесала знам къса е , но нямах идеи и време  . Следващата ще е по-дълга . Гласувайте и пишете коментари ако ви е харесала !! 💜💜💜💜💜💜💕💕💕

Face to Face Where stories live. Discover now