- tomorrow -
Somi sudah bersiap untuk pergi ke sekolah .
"Cik , ada orang nak jumpa cik" kata maid di rumah Somi .
"Ouhh ok" jawab Somi .
"Siapa pulak yg nak jumpa aku pagi pagi buta nii" kata Somi .
Apabila dia keluar , betapa terkejutnya dia bahawa yang ingin menjumpainya itu ialah Jihoon .
"Eh Jihoon , ada apa awak datang sini?" tanya Somi .
"Ermm sudi tak awak pergi sekolah dengan saya harini ?" tanya Jihoon .
"Saya ke ?" tanya Somi kehairanan .
"Ye awaklah" jawab Jihoon .
"Ok tapi kenapa tiba tiba pulak nak ambik saya ?" tanya Somi .
"Ermm saja je buat peneman dalam kereta before pergi sekolah" jawab Jihoon .
"So , yes or no ?" tanya Jihoon .
"Ok yes" jawab Somi .
"Thank you" ucap Jihoon .
"Kejap eh saya nak bgitau Omma dengan Appa saya kejap" kata Somi .
"Arraseo" jawab Jihoon .
"Omma Appa Somi pergi dulu ehh . Byee" jerit Somi .
"Dah ?" tanya Jihoon .
"Dah" jawab Somi .
"Ok let's go" kata Jihoon .
Jihoon membukakan pintu kereta untuk Somi .
"Thank you" ucap Somi .
"Members awak yg lain mana ?"tanya Somi .
"Dorg dah pergi sekolah dulu" jawab Jihoon .
"Ouhh" balas Somi .
- 15 minit kemudian -
Apabila sudah sampai di sekolah betapa terkejutnya student student di sekolah itu melihat Somi menaiki kereta Jihoon yg mewah itu .
"Eh Eunha , itu bukan Somi ke yg naik kereta dengan Jihoon tu" tanya SinB kepada Eunha .
"Whatt ?! Haishh perempuan ni memang cari pasal" sinis Eunha .
"Hai hyung hyung and saeng saeng sekalian" ucap Jihoon kepada membersnya .
"Morning Jisoo and Chungha" ucap Somi kepada kawan kawannya .
"Amboi kau pergi sekolah ngn Jihoon tak ajak aku eh" usik Chungha .
"Hehehe" ketawa Somi .
"Jom pergi kantin" ajak Seongwoo .
"Ok jom" jawab Woojin .
Semasa mereka sedang berbual bual di kantin , tiba tiba .
"Oii perempuan , aku nak cakap dengan kau mulai sekarang kau jangan dekat dengan My Honey Bunny Jihoon . Kau faham tak ?" kata Eunha sambil menghentakkan tangannya di atas meja yang mereka duduki .
Jihoon yang mendengarnya rasa meluat dengan kata kata Eunha . Mahu saja dia muntah di situ juga .
"Aku dekat ke tak dekat ke dengan Jihoon , apa masalah kau ?" jawab Somi dengan ganas .
"Masalah la because Jihoon is mine" balas Eunha lagi . "Kau tu selalu nak rampas kebahagiaan aku , boyfriend aku , Jihoon pun kau nak rampas jugak dasar perempuan perampas" kata Eunha .
"Siapa yg perampas sekarang ni ? Aku ke kau ?" jawab Somi dengan ganas .
"Kau la yg perampas" balas Eunha sambil menolak bahu Somi dengan ganas .
YOU ARE READING
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °
Romansa"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐤 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧" - 𝐒𝐨𝐦𝐢 "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐮 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐮 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡 𝐖𝐨𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐦𝐢 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 ?" - 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨�...