I Dont Love Him ! 💣

199 18 0
                                    

Esok

- di sekolah -

Geng Somi pun datang ke sekolah .

"Ehh bakal tunang Wooshin dah sampai la" kata Eunha .

"Aku bukan bakal tunang dia !" jawab Somi .

"Tapi your parents cakap , bila dah habis sekolah , dorang terus nak tunangkan kau dengan Wooshin" kata Eunha .

"Tu parents aku yg cakap ! Bukan aku!" jawab Somi .

"Alaa tunang jela dengan Wooshin . Dia kan hensem kaya pulak tu" kata Tzuyu .

"Aku tak pandang la semua tu ! Kalau kau nak , kau jela yg kawin dengan dia !" kata Somi .

Selepas itu , members Wanna One pun datang ke sekolah .

"Morning awak semua" ucap Eunha .

"Morning Jihoon" ucap Eunha lagi sambil melambaikan tangannya .

Jihoon hanya menghiraukannya .

"Jihoon ssi" panggil Somi .

Jihoon buat buat tak dengar .

"Jihoon , sekejap la . Bagi saya explain" merayu Somi sambil memaut tangan Jihoon .

"Cakap pakai mulut , bukan pakai tangan" kata Jihoon .

Somi pun melepaskan tangannya .

"Awak nak explain apa lagi haa ?" tanya Jihoon .

"Im very sorry ! I know this all my fault !" kata Somi .

"Sorry ? Then what ? Then awak buat lagi kan ? Suka tak bagitau saya benda yg sepatutnya saya patut tau" jawab Jihoon .

"Ok saya janji lepasni saya akan bagitau semuanya benda yg awak patut tahu" kata Somi .

"Dah la Somi ! Dah terlambat ! Awak tahu tak sakit bila dengar appa awak umumkan yg Wooshin tu bakal tunang awak . Habis saya ni apa ? Tunggul yg awak selalu terkulur kilir bawak main ?" tanya Jihoon .

"No you are my boyfriend my lover and whatever la" jawab Somi .

"Dah la saya dah meluat nak dengar semua tu ! Appa awak pun nak tunangkan awak dengan Wooshin , so better kita putuskan jela hubungan ni. Dah takde guna dah !" kata Jihoon .

"Jihoon i dont love him , i just love you the one and only" jawab Somi .

Selapas itu Wooshin pun datang .

"Ni dia Wooshin iaitu bakal tunang Somi" kata Eunha sambil menepuk tangannya .

"Congratss Wooshin" ucap SinB .

"Thanks" jawab Wooshin .

Wooshin terus berjalan ke arah Somi .

"Hai Somi , semalam tak sempat nak berbual dengan awak" kata Wooshin .

"Nak cakap apa ?" tanya Somi .

"Cakap la pasal pertunangan kita" jawab Wooshin .

"Btw , nah ! This is for you" kata Wooshin lalu mengeluarkan sejambangan bunga .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °Where stories live. Discover now