- International High School -
Tiba sahaja di sekolah , semua student lelaki sudah menunggu di lobi sekolah untuk menyambut kedatangan Somi .
Maklumlah Somi kan cantik , kaya , pandai dalam semua bidang , aktif sukan pulak tu .
Somi jugak ketua cheerleader di sekolah itu .
Semua student lelaki tergugat dengan kecantikan Somi .
Somi hanya menghiraukannya dan terus masuk ke dalam kelasnya .
- Di dalam kelas -
Ringggggg!!!
Bunyi loceng menandakan bermulanya sesi pertama .
Cikgu Jessica masuk ke kelas kami untuk memulakan pembelajaran .
Tetapi , Cikgu Jessica tidak masuk bersendirian . Dia masok bersama students baru . Semua student di dalam kelas itu melihat students baru itu dengan tergugat expecially student perempuan .
"Somi" ! Kata Jisoo yg duduk di sebelahnya .
"Apa" jawab Somi .
"Wehh tgok ni hnsem gile .
OMG!!! My hubby so handsome" celeteh Jisoo .
"Eh kau ni dah knpa teruk nohh" bebel Somi .
Somi langsung tidak menghiraukan students baru itu .
Dia hanya menghadap homework yg diberi oleh Cikgu Jessica itu sahaja .
"Somi !! Stop doing that ! You see now!" bebel Jisoo sambil mengangkat kepala Somi untuk melihat kedepan .
"Whatt?! Seriously itu WANNA ONE?!" bisik hati Somi .
"All i wanna do , annyeonghasayo Wanna One imnida" ucap Jisung leader Wanna One .
Semua student di dalam kelas itu sudah terlopong luas mulut kecuali Somi yang sambung balik membuat homeworknya .
"Ok korang boleh introduce diri korang" kata Cikgu Jessica .
Members wanna one introduce diri dorang one by one dengan ceria sekali.
Tiba sahaja waktu Kang Daniel iaitu bias Somi dalam wanna one , Somi langsung mengangkat kepala untuk melihat Daniel .
"Omo!!Kwiyowooo" bisik hati Somi .
Somi ingin sahaja menjerit di situ tetapi dia control supaya tidak dikecam orang .
Maklumlah classmate Somi tu pantang buat salah sikit ! Salah sikit nak kecam ! Haihh ! Manusia manusia😑!
"Saya Cikgu Jessica Cikgu Mathematic korang , kalau ada apa apa bnde yang kamu semua tak faham boleh bgitau cikgu ataupun kawan kawan yang lain " terang Cikgu Jessica kepada members Wanna One .
Members Wanna One mengangguk faham .
"Ok skrg awak semua boleh pilih tempat duduk yg mana awak nak" kata Cikgu Jessica .
Semua student perempuan melambai lambai tangan kerana ingin salah sorang members Wanna One duduk di sebelah mereka .
And tiba sahaja part Jihoon yg pilih .
"Johoon ssi , awak nak duduk kat mana ?" kata Cikgu Jessica .
"Saya nak duduk sebelah dia" kata Jihoon sambil menunding jari di sebelah Somi .
Somi terkejut seketika apabila melihat Jihoon berkata bahawa dia ingin duduk di sebelahnya .
"Eh tak boleh , hyung nak duduk situ" kata Seongwoo .
"Alaa hyung dudukla tempat lain , banyak lagi kosong kan ? Jihoon dah cop dulu" bebel jihoon .
"Noo hyung nak jugk duduk situ" kata Seongwoo .
"Okok mcmni Jiaoo awak pindah ke belakang boleh tak ? Biar Seongwoo duduk tempat awak and Jihoon duduk sebelah Somi yg kosong tu" kata Cikgu Jessica .
Chungha hanya mengangguk dengan rasa kecewa dan terus berpindah ke belakang tempat kawannya yg lain .
Yela Jisoo minat kat Ong Seongwoo. Tu yg dia pon jeolous .
Somi terkejut kerana dia tidak menyangka bahawa Seongwoo dan Jihoon ingin duduk disebelahnya .
Somi pun melihat semua students perempuan di dalam kelasnya .
Sebahagian daripadanya memandang tajam kepada Somi kerana mereka iri hati kepada Somi .
Expecially Eunha . Eunha memang tak suka kat Somi sbb bagi Eunha Somi tu selalu ambik alih tempat Eunha .
Yela lgipun mana taknya kiri kanan Somi members Wanna One yg duduk .
Chungha dan Jisoo kawan baik Somi jugak turut berasa jeolous dengan Somi .
Tanpa melengahkan masa Seongwoo dan Jihoon pergi ke tempat duduk mereka .
"Annyeonghasayo Park Jihoon imnida" ucap jihoon sambil menunduk tanda hormat .
"Annyeonghasayo Ong Seongwoo imnida" ucap Seongwoo manis .
"Annyeonghasayo Jeon Somi imnida ." jawab Somi sambil tersenyum .
"Ok kita mulakan pembelajaran kita sekarang , sila buka buku teks Mathematic" kata Cikgu Jessica .
"Baik cikgu" jawab studentnya .
YOU ARE READING
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °
Romance"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐤 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧" - 𝐒𝐨𝐦𝐢 "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐮 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐮 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡 𝐖𝐨𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐦𝐢 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 ?" - 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨�...