Masih lagi di rumah parents Somi .
Somi pun turun dari biliknya untuk makan bersama familynya .
"Emm omma masak apa ni ? Sedapnya bauu" puji Somi .
"Masak jjamppong" jawab Puan Jeon .
"Cakap pasal jjamppong kan , Wooshin suka makan ni" kata Somi .
"Aduh asal pulak tetiba aku cakap pasal Wooshin ni" bisik hati Somi sambil mengetuk kepalanya sendiri .
"Laa yeke ? Kalau macam tu , apa kata kalau esok pagi sebelum nak pegi sekolah tu , Somi masakkan jjamppong untuk Wooshin ?" cadang Puan Jeon .
"Haah appa setuju dengan cadangan omma tu !" nyampuk Encik Jeon .
"Tapi Somi masak bukan sedap pun" kata Somi .
"Eh mana ada ! Haritu appa makan Somi masak sedap je" jawab Encik Jeon .
"Emm okay la nanti Somi masakkan untuk Wooshin" kata Somi .
"Good girl" kata Puan Jeon .
"Appa nak tanya Somi ni" kata Encik Jeon .
"Apa dia ?" jawab Somi .
"Somi pergi sekolah drive sendiri ?" tanya Encik Jeon .
"Nope ! Somi naik dengan Wooshin . But kekadang Somi drive sendiri jugak la" jawab Somi .
"Ouhh ok" kata Encik Jeon .
"Eh dah makan cepat ! Kata nanti Jisoo nak datang ambik Somi kan ?" tanya Puan Jeon .
"Haah" jawab Somi .
Jihoon prov
Handphone milik Jihoon di atas meja di ruang tamu itu berdering .
"Aduhh hyung , angkat ahh phone tu ! Bingit ah telinga dari tadi bunyi !" rungut Jinyoung .
"Malas ar nak angkat" jawab Jihoon .
"Haah la dekat 100 lebih bunyi" nyampuk Woojin .
Woojin pun menjengahkan kepalanya ke arah handphone Jihoon untuk melihat siapa yg menghubungi hyungnya .
"Eunha ?" kata Woojin perlahan .
"Hyung , perempuan kesayangan hyung call ni" perli Woojin yg nak termuntah dengan percakapannya sendiri .
"Siapa ?" tanya Jihoon pelik .
"Eunha la siapa lagi ?" jawab Woojin menyampah .
"Ahh ! Malas la nak angkat !" kata Jihoon .
"Apehal pulak ?" tanya Woojin .
"Kepala hyung pening arr . Nak naik atas nak tidur kejap . Phone tu sini . Hyung off kan je" tipu Jihoon . Padahal dia memang taknak angkat call dari Eunha .
"Yek yek latu pening kepala . Kalau Somi call laju je angkat" kata Woojin perlahan .
- rumah Somi / 5:30 -
YOU ARE READING
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °
Lãng mạn"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐤 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧" - 𝐒𝐨𝐦𝐢 "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐮 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐮 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡 𝐖𝐨𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐦𝐢 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 ?" - 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨�...