Semasa dalam perjalan ke bilik muzik...
"Wei aku rasa kan mesti ada something ni" kata Jisoo .
"Maksud kau ? Eunha ke ?" tanya Chungha .
"Ha yelaa" jawab Jisoo .
"Aku rasa Somi kene left sebab Eunha . Yela kau tengok eh siapa je sekarang ni yg memang beriek betul nak masok cheerleaders ? And haritu Eunha ada cakap ngan Somi yg dia nak gantikan Somi" kata Jisoo .
"Ouh haah la" jawab Chungha .
"Haishh kene siasat ni !" kata Jisoo .
"Korang , Eunha suruh masok bilik muzik cepat" kata ahli 1 .
"Nak masok lani" jawab Chungha .
Apabila masuk sahaja di bilik muzik...
"Korang pergi mana haa ? Dah taknak practice ke apa ?" marah Eunha sambil mencekak pinggang .
"Kiteorang pergi jumpa Cikgu Xiao tanya apahal kau boleh masok cheerleaders ni !" jawab Jisoo .
"Lain kali kalau nak pergi memana mintak la izin dulu ! Bukan main pergi jee . Takde adab ke apaa ?" marah Eunha lagi .
"Eh kau siapa kiteorang nak mintak izin dengan kau haa ?" tanya Jisoo .
"Aku ni captain baru cheerleaders ni" jawab Eunha .
"Fikir aku kesah kau captain ke apa ? Eh btw kau tak layak la wei nak jadi captain" kata Jisoo .
"Haah betul tu . Somi yg layak jadi captain nak dibandingkan dengan kau ni haa" kata Chungha pula .
"Eh Somi dah takde kan ? Dia dah left and aku yg gantikan dia . So tak payah lagi nak sebut sebut nama diaa . Sakit tau tak telinga ni" kata Eunha .
"Kalau sakit telinga pergi la hospital sana . Tak payah nak menyusahkan orang" kata Jisoo .
"Eh eh guys ! Kalau gaduh kat sini sampai balik pon tak practice" kata ahli 2 .
"Ok let's start now girls" kata Eunha .
Jisoo dan Chungha hanya membuat roll eyes .
"Sebelum tu aku nak tengok dulu korang punya step" kata Eunha .
"Practice jela sesama . Buang masa betul la kau ni !" kata Chungha .
Selepas itu Eunha pon practice .
"Guys stop !" kata Chungha lalu menutup muzik .
"Eh asal kau ni bengap sangat haa ? Bukan kau tau ke step step diaa ?" marah Chungha .
"Hey kau cakap apa tadi ? Bengap ? Eh kau sedar tak kau cakap dengan siapa sekarang ni ?!" tanya Eunha .
"Aku cakap dengan sotong jadian !" jawab Chungha .
"Dahla korang practice dulu aku nak rehat" kata Eunha .
"Practice pracrice la rehat rehat laa" kata Jisoo .
"Nanti aku practice laa . Aku nak rehat jap . Penat tau takk" jawab Eunha .
"Practice tak seberapa penat je lebih" kata Jisoo .
15 minit kemudian
"Eh melampau pompuan ni dia membuta pulak kat situ" kata Chungha .
"Oi pompuan ! Kalau nak membuta balik rumah sana" kata Chungha .
"Alaaa kau ni kacau betul la . Aku nak tidur pon tak senang" jawab Eunha dan tidur semula .
"Kau buat apa malam tadi sampai penat sangat ? Jaga anak ke apaaa !" kata Chungha .
YOU ARE READING
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °
Romance"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐤 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧" - 𝐒𝐨𝐦𝐢 "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐮 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐮 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡 𝐖𝐨𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐦𝐢 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 ?" - 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨�...