"Wei bila nak practice cheerleader tu?" tanya Chungha kepada Somi iaitu ketua cheearleaders International High School .
"Maybe esok kot . Tengok la cemana . Malas la aku nak kumpul budak" jawab Somi .
"Aduh aku malas betul la nak hadap geng sotong tu" rungut Chungha .
"Kenapa ?" tanya Jisoo .
"Tadi kat sekolah dia dah cakap , yg dorang nak join jugak cheerleader tahun ni" jawab Chungha .
"Alaa lantak dorang laa . Dorang tu bukan ahli tetap pon . So dorang siapa tetiba nak masok ?" kata Jisoo .
"Haah la biarkan jela dorang . Kalau dorang betul betul nak masok . Mintak la permission cikgu dulu baru boleh join" kata Somi pula .
"Guysss !! Korang ni faham tak ? Maksud Eunha tu , dia nak kita bertiga ni keluar daripada SCARLERT TEAMERZ ( name group cheerleader dorang ) . Means kita bertiga keluar then dorang yg gantikan kita . And dan lain tak bukan Eunha tu akan ganti tempat kau Somi and akan pegang tag kau iaitu 'ketua Scarlert Teamerz' ." jelas Chungha .
"Alaa abaikan jela dorang tu . Buat bodoh je" kata Somi .
"Takkan la kau takot ngan dorang Chungha ?" tanya Jisoo .
"Aku ? Takot ? Please laa ! Aku bukan takot tapi aku menyampah ! Meluattt ngan dorang" jawab Chungha .
"Somi , kau kan leader . Kau ada hak kan nak masok / leftkan siapa . So tak payah masokkan dorang tu . Semak arr" kata Chungha .
"Nanti la tengok cemana" jawab Somi.
"Haihh apa la Wooshin tengah buat sekarang" kata Somi .
"Tengah training laa" jawab Jisoo .
"Rindu dia ke ?" usik Chungha .
"Takde la rindu . Tapi kan biasa kalau time macam ni dia dah chat call aku . Tapi sekarang tak pon . So macam lain la sikit" jawab Somi .
"Habis training dia chat latu . Jangan risau la" kata Jisoo .
Handphone Somi berdering .
"Ha panjang umur Wooshin" kata Somi .
"Hello" ucap Somi .
"Dah habis training ke ?" tanya Somi .
"Baru habis" jawab Wooshin .
"Dah balik ke ?" tanya Somi .
"Tengah otw balik lani" jawab Wooshin .
"Em esok awak training lagi kan ?" tanya Somi .
"Haah" jawab Wooshin .
"So start esok saya drive sendiri la pergi sekolah . Awak tak payah ambik saya lagi dah" kata Somi .
"Laa kenapa pulak ?" tanya Wooshin .
"Yela kan awak ada training so balik sekolah saya terus naik kereta saya la" jawab Somi .
"Okay lepas last day training , saya ambik awak semula tau . Saya hantar pegi balik" kata Wooshin .
"Okay" jawab Somi .
Esok
Members Wanna One sedang berbual di kantin sekolah sambil bergelak sakan kecuali Jihoon .
"Haishh kenapa la aku asyik teringat pasal gambar Somi dengan Wooshin tuuu !!!" bisik hati Jihoon .
"Cuba teka siapa ni ?" tanya Eunha sambil menutup mata Jihoon dari belakang .
YOU ARE READING
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °
Romance"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐤 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧" - 𝐒𝐨𝐦𝐢 "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐮 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐮 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡 𝐖𝐨𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐦𝐢 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 ?" - 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨�...